XXL Nutrition

Nieuwe hardcore gym in Eindhoven

Bezoekers in dit topic

Nice, keertje na school langsgaan :D
 
De foto's ogen mij een beetje koud en kil aan.
 
Woensel een krapuul buurt??? Of is dat filmpje met de haren getrokken :-)
 
De foto's ogen mij een beetje koud en kil aan.
Eens. Het is mij sowieso niet duidelijk waarom gyms waar fatsoenlijk getraind kan worden er vaak uitzien als een Aldi uit 1970.
 
Eens. Het is mij sowieso niet duidelijk waarom gyms waar fatsoenlijk getraind kan worden er vaak uitzien als een Aldi uit 1970.

Gast, ooit Temple gym van Dorian Yates gezien? Dat is niet bepaald een mooi en gezellig plaatje.
Het gaat er toch om om hard te trainen? Of wil je graag een gezellig knus hokje?
Voor de looks ga je bijvoorbeeld naar basic fit, fit for free etc.....

---------- Post toegevoegd Thu 31 Jan 2013 om 15:37 ----------

Hoi vivadelpiero,

Ben je er nu al aan het trainen? Wat zijn je ervaringen tot nu toe, zit er namelijk zelf aan te denken om hier te komen trainen. Kan je hier als beginner ook goed terecht?

Greetz, Mutte

Ja ik ben hier zeker al aan het trainen!
Als beginner kan je hier perfect terecht, iedereen is behulpzaam!
Kom een keertje gezellig meetrainen zou ik zeggen.
 
Zeg vivadelpiero, ligt deze gym dicht bij het CZE?
 
Zijn er ook douches bij die Sport Arena?
 
Zijn er ook douches bij die Sport Arena?

Er zijn zeker douches, kluisjes etc alles wat je nodig hebt en er komt zelfs nog warm water uit ;)

---------- Post toegevoegd Wed 6 Feb 2013 om 13:54 ----------

Zeg vivadelpiero, ligt deze gym dicht bij het CZE?


Wat bedoel je precies met CZE ?
 
Ik ben er vorige week ook een keer wezen kijken en trainen. Eerste indruk: niet erg groot, wel hardcore. Netjes, schoon. Goede locatie op bedrijventerrein met parkeren voor de deur. Ondanks dat het niet erg groot is miste ik eigenlijk niets, al zou het squat rack (er is een power cage, een squatrack en een Smith) voor de spiegel geplaatst kunnen worden. Apparatuur is niet bepaald nieuw maar functioneert prima: kabels etc. lopen soepel. Sfeer is uitstekend!!! Serieuze mensen die serieus trainen maar ook relaxed zijn. Posters van Yates, Coleman en Cutler aan de muur. Douches en kluisjes aanwezig!

25 euro/maand bij een jaarabbo lijkt misschien wat veel vergeleken met bv. Flash Gym in Den Bosch, maar er wordt hier nog volop uitgebreid. Zo kun je nu op zaterdag van 10:00 tot 17:30 trainen! Naast Flash ben ik ook HealthCity aan de Aalsterweg gewend: die is duidelijk luxer en groter (vooral meer cardio), maar ook duur, ookal zijn daar dumbbells t/m 46kg en squatrack etc.

Het voordeel van een hardcore gym als Sport Arena dat op een industrieterreintje ligt is dat het hoogdrempelig is voor allerlei beginnende ik-wil-een-beachboy-zijn types. Dus geen invasie van newbies die in de weg lopen in het voorjaar.

Samengevat: aanrader!!!
 
Er zijn zeker douches, kluisjes etc alles wat je nodig hebt en er komt zelfs nog warm water uit ;)

---------- Post toegevoegd Wed 6 Feb 2013 om 13:54 ----------




Wat bedoel je precies met CZE ?
Catharina Ziekenhuis Eindhoven. En ja: daar ligt Sport Arena vlak bij.
 
Dat is heel goed nieuws. Ik train nu bij Train More in Eindhoven om de kosten te drukken, maar als mijn contract afloopt (jaarcontract) ga ik zeker eens een kijkje nemen! Hiervoor trainde ik trouwens bij Essbra. Prima sportschool, maar een stuk duurder dan Train More.
 
Op basis van 1x trainen: mooie gym met goede mentaliteit.
Vanwege kosten en mogelijkheden (zwemmen e.d.) train ik bij TU/e, overigens ook een mooie gym, alleen wat druk.
 
Nu ook dubbells t/m 60kg en strongmen spullen:
- tractorband (320kg)
- set farmers
- stone (100kg; er schijnen ook andere gewichten te komen)
- loglift
- yoke
- "bier"vat
 
Is het wat te doen qua drukte tussen 17h en 19h op een door de weekse dag?
Ik werk er in de omgeving, dus zou super handig zijn om meteen na het werk te gaan trainen.
 
Het is rond die tijden vaak goed te doen. Maandag en dinsdag zijn af en toe wel druk, maar niet hinderlijk.
 
Nu HealthCity Aalstweg een Basic Fit gaat worden ga ik deze week toch maar eens in Woensel kijken.
Ajuu Tatjana!
 
Site is nog in de maak! (Dit is een oude site)

Maar er zijn dumbells tot 80kg
2 power racks
Allerlei apparatuur wat vooral ZWAAR kan! Veel played and load it!!
Platforms genoeg bankjes en stangen ondate swiss bar, fat bar. SSB, enz
Schijven 1500kg +

Enz enz

Banden 250kg 350kg 420kg
Alle stones 70kg t/m 185kg
Log (boomstam) leeg gewicht 35kg, 60kg en een van 80kg
Farmers 3 soorten aanwezig
2 yokes verstelbaar gewicht

Enz enz
Supps van XXL nutrition aanwezig voor verkoop! Iets goedkoper als internetprijs

Iedereen kan hier goed trainen ongeacht niveau! Het wordt een sportschool vooral voor de gemotiveerde sporters!

Bij interesse houd de facebook pagina in de gaten!!

Facebook/powerbasefitness
 
Back
Naar boven