Fitness Seller

Nieuwe mod "Politiek en Religie"

Het vrije en fatsoenlijk onderbouwde woord nooit.

Dat zou dan een meer strakke handhaving 'der orde' worden, gezien de meuk die de laatste voorbij heeft kunnen komen. :D

Ik zie een inbox voor me met dagelijkse een aantal mailtjes van EricR aan Phreak, met de waarschuwing er niet aan te beginnen. (Dit uit zorg voor de geestelijke gesteldheid van laatst genoemde):

"De sectie Politiek & Religie brengt u (en slettiebetties rondom u) ernstige schade toe. Begin er niet aan."

succes! :)

Oh boy, bij deze word ik een onbestorven weduwe...

Zeg eh... EricR, nu jij ontmod bent, heb jij misschien tijd om echtelijke plichten te vervullen die Phreak nu laat versloffen?
XXX

;)

succes moge je goed modde n

Feli Phreak! Tof dat jij het bent geworden, nu maar eens zien hoe je functioneert zodra spiertje16 en arnoldfan weer in de zoveelste discussie geraken ;)

:nowai: Een schok voor velen, inclusief mezelf, maar samen komen we die wel te boven.

Zoals mijn grote voorbeeld (de echte Blackadder) het al zei:

If you play straight with me you'll find me a considerate employer, but cross me and you'll soon discover that under this playful boyish exterior beats the heart of a ruthless sadistic maniac.

Je hebt je zwaar in de zak laten zetten kerel. Trouwens, je komt me net omgekeerd over om eerlijk te zijn. Veel succes.

Succes!

Gefeliciteerd pik.

Succes en gefeliciteerd.

:nowai: Een schok voor velen, inclusief mezelf, maar samen komen we die wel te boven.

If you play straight with me you'll find me a considerate employer, but cross me and you'll soon discover that under this playful boyish exterior beats the heart of a ruthless sadistic maniac.

oje oje weet waar je aan begint :eek: , al die allah en moslim topics, sommige mensen die Nucleare oorlogen geil vinden.

succ6 en veel plezier Bro.

Lord Blackadder: What's your last name Baldrick ?

Baldrick: "Sod Off", ever since I was born, people call me; "Sod Off Baldrick".

Succes Dj-Phreak !

begin al maar met het zuiveren van het simpele gespuis hier en bewijs ons grote daden.

Terug
Naar boven