Iedereen weet dat ik achter de schermen de touwtjes in handen heb.. er gaat een hoop veranderen mensen!!!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iedereen weet dat ik achter de schermen de touwtjes in handen heb.. er gaat een hoop veranderen mensen!!!

Oh boy, bij deze word ik een onbestorven weduwe...
Zeg eh... EricR, nu jij ontmod bent, heb jij misschien tijd om echtelijke plichten te vervullen die Phreak nu laat versloffen?
XXX
![]()
Ik ben veel te bang dat Ruben opeens mee gaat doen.Een schok voor velen, inclusief mezelf, maar samen komen we die wel te boven.
Zoals mijn grote voorbeeld (de echte Blackadder) het al zei:
If you play straight with me you'll find me a considerate employer, but cross me and you'll soon discover that under this playful boyish exterior beats the heart of a ruthless sadistic maniac.
Benieuwd of het vrije woord nu compleet de grond in wordt geboord hier.![]()

Ik dacht er meer aan Builder B een spreekverbod op te leggen.je hebt het gehoord, Cirkel : geen zweverige shit meer posten![]()

Nee, die is veel te hard bezig met mod-knopjes en mod-functies uitproberen. Maar goed, ik plaats wel een advertentie/oproepje voor een 'trainings'-maatje...Ik ben veel te bang dat Ruben opeens mee gaat doen.

Een schok voor velen, inclusief mezelf, maar samen komen we die wel te boven.
If you play straight with me you'll find me a considerate employer, but cross me and you'll soon discover that under this playful boyish exterior beats the heart of a ruthless sadistic maniac.
, al die allah en moslim topics, sommige mensen die Nucleare oorlogen geil vinden.Oh boy, bij deze word ik een onbestorven weduwe...
Zeg eh... EricR, nu jij ontmod bent, heb jij misschien tijd om echtelijke plichten te vervullen die Phreak nu laat versloffen?
XXX
![]()

Nee, die is veel te hard bezig met mod-knopjes en mod-functies uitproberen. Maar goed, ik plaats wel een advertentie/oproepje voor een 'trainings'-maatje...![]()
Een schok voor velen, inclusief mezelf, maar samen komen we die wel te boven.