Suicide Sid
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 252
de pc van 1960 met uitgebreid naar 4.096 MB 667 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM [2 x 2.048]
Heb sinds een klein half jaartje dezelfde laptop van dell een m1730 met sli 9800m gt (gelijkwaardig aan een desktop 9600 gt in sli) en 6gb ram. Heb hem voor een 1600€ gehad dmv coupons en omdat ik hem kocht via de site voor kleine tot middelgrote bedrijven.
Ik speel de meeste games aan full hd resolutie en max settings met een goeie 30fps gemiddeld. Met crysis en crysis warhead ga je vrede moeten nemen met zo nu en dan wat schokjes in full hd, of aan een hd ready resolutie wil je geen enkele schok zien.
Een goede gamelaptop zeker als je zijn prijs in acht neemt. Natuurlijk is een desktop aan dezelfde prijs veel sterker.
Let wel op als je wil gamen zonder hem aan de adapter aan te sluiten, moet je wel vrede nemen met 30% van zijn kunnen en kan je maar 1u30min hoogstens gamen. Dit is eerder een desktop replacement dan een echte laptop. Is heel leuk voor LANs. Hou regelmatig met mijn beste kameraad een minilan sinds ik hem heb, en af en toe met een groepje vrienden hou ik grote LANs.
Laatst bewerkt door een moderator: