XXL Nutrition

Nieuwe smartphone nodig

Peiling Peiling Welke smartphone?

• Totaal stemmers
    31

Akira

Huge Freak
Elite Member
20 jaar lid
Waardering
116
Beste forumleden,

Ik ben op zoek naar een nieuwe phone, heb even een lijstje gemaakt met mogelijke kanshebbers in mijn ogen. Jullie kunnen ook andere voorstellen doen in dit topic.
Stemmen maar!

Ik heb zelf een Samsung Jet maar eigenlijk is het een k*tding vergeleken met de ultieme telefoon, de iPhone (waar de HTC legend het bij dichtst in de buurt komt van de telefoons waarmee ik ervaring heb uit jouw rijtje).

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Ik heb zelf een Samsung Jet maar eigenlijk is het een k*tding vergeleken met de ultieme telefoon, de iPhone (waar de HTC legend het bij dichtst in de buurt komt van de telefoons waarmee ik ervaring heb uit jouw rijtje).

Hmm ja, maar geen zin om 700 euro uit te geven aan de nieuwe i4

Toch blijft het gewoon een goeie koop en wil je daarna geen andere phone meer, ff door de zure appel van de investering bijten...

nokia n97mini ??
ik heb hem en hij werkt goed, nooit problemen mee..

htc desire

Hier nog iemand die op zoek is. Enkel nog geen tijd en zin gehad me te verdiepen, moet nu toch echt eens gebeuren. Ben benieuwd naar de (liefst onderbouwde) reacties.

Vinden jullie die iphones nu echt ZOVEEL beter dan de alternatieven om de (meer)prijs te rechtvaardigheden, of speelt merknaam/image + mooie design hier ook mee vraag ik me toch af.

Sorry T, prijs is echt te extravagant. Je zegt het zelf, die Apple is echt zuur.
Mja snap wel dat het niet voor iedereen betaalbaar is. Ik kan er binnenkort misschien wel aan komen via via uit Amerika voor 300 euro maar jij hebt 'm denk ik eerder nodig.

Mja snap wel dat het niet voor iedereen betaalbaar is. Ik kan er binnenkort misschien wel aan komen via via uit Amerika voor 300 euro maar jij hebt 'm denk ik eerder nodig.
hoe doe je dat? als ik dit kan bekomen ben ik bereid over te schakelen op apple:D

Idem, als je me dat spul voor 300 euro kan verpatsen ben ik verkocht.
Zie het als een dank voor een elite member :p

Ik heb zelf een Blackberry bold te koop. 275 euro vaste prijs.
Instant push email,
nieuwste software,
nieuw hoesje van Louis Vuitton met witte trackball (oude originele zit er ook bij)
Usb connectie/oplader.
Oplader met 3 verschillende stekkerkoppen,
Leren hoesje
Qwerty toestenbord
Sterio blackberry headphone
autohouder met zuignap of ronde plaat die je op je dashboard kan plakken en dan de houder kan bevestigen.

Wereld telefoon, puur genot, maar in mijn hart ben ik een nokia man en kon een mooie nieuwe N97 mini voor leuke prijs krijgen en ga binnenkort de N900 halen.
Vandaag dat ik de BB overheb. Hij zit helemaal mooi in de doos trouwens.
Maar ik ga niet lager met de prijs, want dat extra hoesje wat ik heb gekocht was 50,- en die headset was 30,- Dus 275 is uiterste prijs.

31072010130.jpg

Jezus 300? Check Ebay gewoon, met een beetje geluk heb je een mooi ding voor weinig ;)
Ik koop HEEL VEEL via ebay, wereldsite man!

check de samsung galaxy, erg prettig toestel en in veel opzichten een gelijke of zelfs betere telefoon dan de iphone.

Als er een smartphone in me hand ligt proeft me tong zware metalen. Reptielen op de loer.

Terug
Naar boven