Fitness Seller

Nieuwe smartphone nodig

Peiling Peiling Welke smartphone?

• Totaal stemmers
    31
persoonlijk zou ik voor de iphone 4 gaan, zelfs al heb je liever een desire...
verkoop de ipone 4 bv.. brengt je rond de 700 op.. nieuwe desire koop je voor 300.. tel uit je winst...

(Big-t: uiteraard voor diegene die perse een HTC willen... en die een nieuwe gsm mogen uitzoeken.
dan ben je gewoon dom als je meteen een desire neemt ipv een iphone 4
(desire vind je regelmatig op bv marktplaats nieuw voor 300)

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
persoonlijk zou ik voor de iphone 4 gaan, zelfs al heb je liever een desire...
verkoop de ipone 4 bv.. brengt je rond de 700 op.. nieuwe desire koop je voor 300.. tel uit je winst...

(Big-t: uiteraard voor diegene die perse een HTC willen... en die een nieuwe gsm mogen uitzoeken.
dan ben je gewoon dom als je meteen een desire neemt ipv een iphone 4
(desire vind je regelmatig op bv marktplaats nieuw voor 300)

Ik ga hem simlockvrij kopen. Zonder abonnnement dus.

Zolang je maar een android kiest maakt het niet zo veel uit.

@BeUrt reactie op filmpje is hier op forum al ergens geplaatst FYI, is gewoon filmpje van iphone hater / HTC fanboy. En Android/HTC creëert net zo goed schaapjes trouwens. Iphone 4 beste smartphone? Ik denk het wel, zeker als dat antenne issue er helemaal uit is (wat sowieso al geen issue is voor de meeste gebruikers maar goed).

Ik heb zelf ook een iPhone 3G, de laatste software update was een ramp, backup werkte niet dus drie keer raden... En nu is hij behoorlijk traag geworden, ach we zullen wel zien waar we stranden als deze kapot is.

ik heb zelf die blackberry gehad en binnen 3 weken had ik al een software fout erin toen werd die opgestuurt naar de fabriek en ik zit nu nog steeds te wachten.. dus ik zit er sterk aan te denken om die I-phone 4 te nemen!

Hangt ervan af; niet alle smartphones hebben touch of een volwaardig keyboard; of zelfs beide.
Je moet gewoon zelf weten wat je nodig hebt, er hangen een heleboel factoren van af; ikzelf heb gestemt voor de Nokia E72 omdat ik de Nokia E71 (zijn kleine broertje) goed heb bekeken en binnenkort ga aankopen. De reviews waren zeer goed, dus voor de E72 zal dat ook wel zo zijn.
Waarom kies ik voor de E71: Gratis ingebouwde GPS, Symbian 6.0 OS, Infrarood, Bluetooth, MicroSD tot 16 GB of zelfs meer (dunno, vergeten), 3.2 MP camera met flits, autofocus, enz., agenda (handig voor op school), e-mails checken en WLAN (deze beide zijn handig op vakantie en op school tussen de lessen door), Full HTML browser, maw als ik DBB bezoek wordt de site zoals op een gewone computer weergegeven en veel meer.
De E72 heeft enkel meer geheugen en een 5 MP camera dacht ik.
Anyways, zoek in YouTube op Nokia E72 review en laat je overtuigen.
Verder heb ik de E71 gekozen omdat er een volwaardig keyboard op zit, touch is echt vervelend als je veel SMS't en mailed on-the-go.

Waarom kies ik voor de E71: Gratis ingebouwde GPS, Symbian 6.0 OS, Infrarood, Bluetooth, MicroSD tot 16 GB of zelfs meer (dunno, vergeten), 3.2 MP camera met flits, autofocus, enz., agenda (handig voor op school), e-mails checken en WLAN (deze beide zijn handig op vakantie en op school tussen de lessen door), Full HTML browser,

Allen slechter dan HTC desire.
Btw, waarom heb je GPS nodig, je mag nog niet eens rijden :D
En infrarood?? come on..
Het minste dat je kan doen om 'mee te zijn' is voor iphone of android gaan.

Allen slechter dan HTC desire.
Btw, waarom heb je GPS nodig, je mag nog niet eens rijden :D
En infrarood?? come on..
Het minste dat je kan doen om 'mee te zijn' is voor iphone of android gaan.
Begin januari mag ik wel rijden ;)
En aangezien ik al heuse plannen heb om naar Gent te gaan en ik daar m'n weg niet ken al dan niet met de auto is zoiets wel handig ;) (Vooruitdenken :D)
Infrarood is handig voor diegene die nog staan kloten met zo'n oude GSM waar geen Bluetooth op zit :D
Verder verkies ik zelf geen iPhone aangezien die touch is, Android kan ik dan weer niet betalen :D

Begin januari mag ik wel rijden ;)
En aangezien ik al heuse plannen heb om naar Gent te gaan en ik daar m'n weg niet ken al dan niet met de auto is zoiets wel handig ;) (Vooruitdenken :D)
Infrarood is handig voor diegene die nog staan kloten met zo'n oude GSM waar geen Bluetooth op zit :D
Verder verkies ik zelf geen iPhone aangezien die touch is, Android kan ik dan weer niet betalen :D

Als je wat rondkijkt heb je voor 50 euro meer een android

Op dit moment zijn er 3 mobiele telefoons die er wat technische prestaties boven de rest uitspringen. Namelijk de i-phone4, de Samsung Galaxy I9000 en de HTC Desire. Ik zou een van die drie kiezen, ik geloof dat de Desire dan het goedkoopst is als het daarom te doen is.

Ik zou sowieso voor Android kiezen, werkt echt chill.

Zoals hierboven genoemd, nieuwe Samsung Galaxy is volgens mij echt een toppertje. Ik heb de oudere en die bevalt erg goed.

Op dit moment zijn er 3 mobiele telefoons die er wat technische prestaties boven de rest uitspringen. Namelijk de i-phone4, de Samsung Galaxy I9000 en de HTC Desire. Ik zou een van die drie kiezen, ik geloof dat de Desire dan het goedkoopst is als het daarom te doen is.

Inderdaad, zo dacht ik ook.
Maar die Galaxy... het blijft een samsung. Zoveel ervaring hebben ze niet met PDA's. Ze kunnen enkel uitpakken met 'het grootste amoled scherm'.

Desire is ongeveer 450, galaxy 550 en die Iphone 700 (?).

---------- Toegevoegd om 15:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:50 ----------

I know maar ik wil die € 50 liever besteden aan de gym :D
P.S: Toch geïnteresseerd maybe, heb je een link/merk? :)

http://www.pdashop.be/product/65507/nokia-e71-black-steel-azerty.html
Nokia E71 AZERTY features:

• Roestvrijstalen behuizing
  • Volwaardig toetsenbord
  • A-GPS voor snelle navigatie
  • Snel internet via HSDPA of Wifi
  • Snel mailen via Mail for Exchange client
  • Uitbreidbaar geheugen via MicroSD
  • Wereldwijd bereikbaar dankzij Quadband
  • 3,2-megapixelcamera
279 euro

http://www.pdashop.be/product/96974/htc-wildfire-metal-mocha.html

HTC Wildfire features:

• Android 2.1 besturingssysteem
  • 3,2 inch touchscreen
  • HTC Sense
  • Wifi- en HSDPA-internet
  • 5-megapixelcamera
  • Ingebouwde GPS-ontvanger
  • Mediaspeler en FM-radio
  • 3,5 mm-aansluiting
  • Bluetooth 2.1 met EDR
  • Uitbreidbaar geheugen
269 euro

PDAshop is een goeie shop.
En wtf moet je eigenlijk met zo'n uitgebreid toetsenbord? :p

Laatst bewerkt:
zopas een 3gs gekocht op ebay. :D hopelijk houden ze hem niet tegen bij de douane. maar dan heb ik hem nog beetje goedkoper of hier :)

Heb zelf de E71, zeer praktische smartphone dus ik kan de E72 wel aanraden.

Inderdaad, zo dacht ik ook.
Maar die Galaxy... het blijft een samsung. Zoveel ervaring hebben ze niet met PDA's. Ze kunnen enkel uitpakken met 'het grootste amoled scherm'.

Desire is ongeveer 450, galaxy 550 en die Iphone 700 (?).

---------- Toegevoegd om 15:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:50 ----------

http://www.pdashop.be/product/65507/nokia-e71-black-steel-azerty.html
Nokia E71 AZERTY features:

• Roestvrijstalen behuizing
  • Volwaardig toetsenbord
  • A-GPS voor snelle navigatie
  • Snel internet via HSDPA of Wifi
  • Snel mailen via Mail for Exchange client
  • Uitbreidbaar geheugen via MicroSD
  • Wereldwijd bereikbaar dankzij Quadband
  • 3,2-megapixelcamera
279 euro

http://www.pdashop.be/product/96974/htc-wildfire-metal-mocha.html

HTC Wildfire features:

• Android 2.1 besturingssysteem
  • 3,2 inch touchscreen
  • HTC Sense
  • Wifi- en HSDPA-internet
  • 5-megapixelcamera
  • Ingebouwde GPS-ontvanger
  • Mediaspeler en FM-radio
  • 3,5 mm-aansluiting
  • Bluetooth 2.1 met EDR
  • Uitbreidbaar geheugen
269 euro

PDAshop is een goeie shop.
En wtf moet je eigenlijk met zo'n uitgebreid toetsenbord? :p

Die E71 kost in de Proximus-shop enkel 199 € :D
http://catalogue.proximus.be/PUB/gs...&contentpath=00fcf16a1faf56220000011de050aee9
Enneh, ik prefereer een volwaardig Azerty-toetsenbord omdat ik massief veel SMS, MSN, enz. on-the-go; een Azerty-keyboard is dus wel interessant :D

---------- Toegevoegd om 18:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:42 ----------

Heb zelf de E71, zeer praktische smartphone dus ik kan de E72 wel aanraden.
Hoe is het in gebruik? Is het een gemakkelijk bedienbaar toestel, ik bedoel: zitten de toetsen niet te dicht, is het geen lomp breed toestel, enz.
Vertel :P

Terug
Naar boven