AndroidHealthClinic

Nieuwe smartphone nodig

Peiling Peiling Welke smartphone?

• Totaal stemmers
    31
lol, gewoonlijk kan ik er nog wel wat van maken maar dit slaat echt alles. Zeker lsd trip?

mss new world order shit wat onze hersenen aantast ofzo ???

• Topic Starter Topic Starter
Hoe die kerel dat flikt weet ik ook niet, ik zit te wachten op zijn reactie. Zal eens vragen of hij het voor anderen ook zou willen doen.

Als je dat zou kunnen fixen voor die prijs zal ik je eeuwig dankbaar zijn. Zeg maar dat je beste makker akira er ook eentje wilt.

Laatst bewerkt:
Als je dat zou kunnen fixen voor die prijs zal ik je eeuwig dankbaar zijn. Zeg maar dat je beste makker akira er ook eentje wilt.
me 2;)
denk ook dat ik me een apple macbook ga aanschaffen met die studentenkorting+gratis ipod touch:thumbs:

Misschien komt ie er net half uit ???

Ik keek alleen maar even naar de wijsvinger van m'n rechterhand, in een goed woordenboek heet dat oriënteren met logica als koers. Allemaal onder het genot van een hele sterke Italiaanse espresso.

:roflol:

OT: ik wil ook wel een iphone voor 300 euro :D

BlackBerry ... HTC vind ik persoonlijk dikken brol

Ik lees op deze site over de Blackberry Bold http://www.kpn.com/mobiel/alle-telefoons/BlackBerry-Bold-9700.prod?sku=958962 dat er wel gps in zit maar ik kan niet zo snel vinden wat voor navigatiesoftware er bij zit. Weet iemand dat? Want ik wil nu ook een blackberry toestel gaan nemen. Iedereen is er zo over te spreken. En hoe zijn de ervaringen in combo met KPN? Zit daar nu bij en ik heb geen zin om over te stappen ofzo. Alvast bedankt!

Ik ben aan het wachten op de nieuwe Nokia N8, alleen kan ik de release datum niet vinden.

Smartphones zijn ook wel kloteduur natuurlijk :)

heb de blackberry storm 2 en ben er heel tevreden mee

nokia n900

gewoon door de zure apple heen bijten en een apple iphone kopenn

+1

Heb zelf al enkele HTC's zien werken, en heb er zelf eentje gehad. Ik blijf het top materiaal vinden. Die desire is echt damn nice, reageert ultrasnel op je vinger en is dus zeer soepel om mee te werken. Maat van mij heeft er eentje en hij is er zeer tevreden mee. Hij is van Iphone overgestapt naar Desire (android) en heeft me een reeks voordelen opgesomd. Helaas ben ik die vergeten, maar ik geloof dat het te maken had met zijn laptop die hij via de desire op internet kon laten werken.
Langs de andere kant is Iphone ook fijn met al die applicaties, maar 99% gebruik je niet.

Verder waren er toch bugs bij de nieuwste Iphone?

Terug
Naar boven