- Waardering
- 224
Als er een smartphone in me hand ligt proeft me tong zware metalen. Reptielen op de loer.
WTF

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als er een smartphone in me hand ligt proeft me tong zware metalen. Reptielen op de loer.

lol, gewoonlijk kan ik er nog wel wat van maken maar dit slaat echt alles. Zeker lsd trip?
of je doet er een uur over.Misschien komt ie er net half uitals je midden in een lsd trip zit kun je dat echt niet meer typen hoor.of je doet er een uur over.

Hoe die kerel dat flikt weet ik ook niet, ik zit te wachten op zijn reactie. Zal eens vragen of hij het voor anderen ook zou willen doen.
me 2Als je dat zou kunnen fixen voor die prijs zal ik je eeuwig dankbaar zijn. Zeg maar dat je beste makker akira er ook eentje wilt.

Ik keek alleen maar even naar de wijsvinger van m'n rechterhand, in een goed woordenboek heet dat oriënteren met logica als koers. Allemaal onder het genot van een hele sterke Italiaanse espresso.
HTC is gewoon de budget-smartphone, klaar. Op zich niet slecht, maar totaal niet vergelijkbaar met de topmerken Nokia, RIM en Apple.