Bob1337
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 92
Die E71 kost in de Proximus-shop enkel 199 €
http://catalogue.proximus.be/PUB/gs...&contentpath=00fcf16a1faf56220000011de050aee9
Enneh, ik prefereer een volwaardig Azerty-toetsenbord omdat ik massief veel SMS, MSN, enz. on-the-go; een Azerty-keyboard is dus wel interessant
---------- Toegevoegd om 18:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:42 ----------
Hoe is het in gebruik? Is het een gemakkelijk bedienbaar toestel, ik bedoel: zitten de toetsen niet te dicht, is het geen lomp breed toestel, enz.
Vertel![]()
Heb zelf een 1-jarig abonnement van €17,50 (sms+bellen+online).
Vind het zekers een degelijk toestel. Het qwerty (voor jou dan azerty) keyboard is niet te klein dus je hoeft niet met je vingertoppen te typen. Je raakt de knopjes ernaast wel, maar gewoon een kwestie van vertrouwen en het gaat vrijwel altijd goed. Het is geen lomp toestel en ook mooi plat, past makkelijk in je broekzak.
Het enige nadeel vind ik de camera, die is maar 3,2 MP en met weinig ligt heb krijg je wat van die horizontale strepen.
Overall een goeie phone waarmee je ook kunt bellen in wat luidruchtige omgeving, wat dus echt een ramp was met mijn vorige phone.