Ha sportievelingen!
Ik lees al een tijdje mee en heb onlangs een account aangemaakt, maar begin nu pas een beetje met posten. Dan lijkt het me wel zo gezellig als ik me even voorstel
Oké, mijn naam is dus Unicorn (dat is een soort fantasie paard-ding, u weet).
Ik train een jaartje of 5, af en aan. Heb het roer omgegooit en ben ik weer gaan trainen, nu een jaar geleden.
Mijn gewicht is niet eens zoveel toegenomen, denk 3 kilo, maar mijn vet% is zo'n 3% gedaalt. Ik zou graag wat droger worden.
Oh ik draaf door! Op naar de gym!
Ik lees al een tijdje mee en heb onlangs een account aangemaakt, maar begin nu pas een beetje met posten. Dan lijkt het me wel zo gezellig als ik me even voorstel

Oké, mijn naam is dus Unicorn (dat is een soort fantasie paard-ding, u weet).
Ik train een jaartje of 5, af en aan. Heb het roer omgegooit en ben ik weer gaan trainen, nu een jaar geleden.
Mijn gewicht is niet eens zoveel toegenomen, denk 3 kilo, maar mijn vet% is zo'n 3% gedaalt. Ik zou graag wat droger worden.
Oh ik draaf door! Op naar de gym!

Laatst bewerkt:

..En bovendien is het verlagen van je bf, naar nog minder dan jouw 17%, zonder spieren echt heel moeilijk. Ketogeen dieet helpt wel, maar je moet wel beseffen dat wanneer je met het dieet stopt, direct weer veel in gewicht aankomt.
<font color="Silver">