AndroidHealthClinic

Nieuwtje

Welkom en succes met je doelen.
Sterkte met je operatie!

Als je alleen hoeft te herstellen van wat hechtingen, en zoals je zegt niet in de buurt van je benen, kan wandelen natuurlijk helemaal geen kwaad. Maar als ik jouw was, zou ik nu wel gelijk met dat keto dieet stoppen nu je al weet dat je straks niet al te veel invloed op je eten kan hebben..
Hoe ´dik´ in cm zijn trouwens je benen?

• Topic Starter Topic Starter
Dank je wel! Altijd fijn on tot nieuwe inzichten te komen, zo te horen heb je er aardig veel verstand van. Ik neem je advies ter harte. Wel heel eng om 6 weken stil te staan of achteruit te gaan, ik ben namelijk nog lang niet op mijn streef.

Maar cortisol... vertel me meer! Ik ben namelijk een koffie addict en de meningen over de invloed op vet verliezen zijn verdeeld.

---------- Toegevoegd om 10:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:25 ----------

Laatst bewerkt:
Hey meid, welkom!

Ik train een jaartje of 5, af en aan. Na een tijdje van spieren opbouwen ben ik het helemaal zat geweest omdat ik die spieren zo lelijk vond, dat ik alleen maar ging cardioen en weinig ging eten, wat resulteerde in constante vermoeidheid, een zeer laag gewicht en weinig spieren.

Wat zonde joh dat je die spieren lelijk vond. Zag je ze ook echt duidelijk? Ik neem dus aan dat je gewoon een mooi strak lichaam wilt?
Goed dat je ben gaan inzien dat je niet gezond bezig was... weer gaan trainen is natuurlijk altijd goed!

Ik wens je veel succes en sterkte met je operatie. Geef je lichaam wel de tijd om te herstellen he, de sportschool rent niet weg. ;)

Ik vind zichtbare spieren nog steeds lelijk :) (wat doe ik dan hier hier, haha!). Ik zag ze duidelijk genoeg om het lelijk te vinden. Ik vind m'n spieren nu ook niet echt pretty hoor .. Maar ja, ik wil niet meer alleen cardio'en en weinig eten en me ondertussen leeg en slap voelen om dunner te worden.

Kon ik mijn doel maar sneller bereiken ... dus ik vind het niet helemaal waar dat de sportschool niet weg loopt. Het duurt me al veel te lang, grrr...

---------- Toegevoegd om 19:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:13 ----------

Ja ik wil strak zijn en smaller worden. Ik heb nog best een vetlaagje, vooral op mn billen en benen, taille. Dat mag weg :)

Wil je erover praten?:)

Over?

Ik vind zichtbare spieren nog steeds lelijk :) (wat doe ik dan hier hier, haha!). Ik zag ze duidelijk genoeg om het lelijk te vinden. Ik vind m'n spieren nu ook niet echt pretty hoor .. Maar ja, ik wil niet meer alleen cardio'en en weinig eten en me ondertussen leeg en slap voelen om dunner te worden.

Kon ik mijn doel maar sneller bereiken ... dus ik vind het niet helemaal waar dat de sportschool niet weg loopt. Het duurt me al veel te lang, grrr...

---------- Toegevoegd om 19:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:13 ----------

Ja ik wil strak zijn en smaller worden. Ik heb nog best een vetlaagje, vooral op mn billen en benen, taille. Dat mag weg :)

Vind je zichtbare spieren alleen lelijk bij vrouwen of ook bij mannen? Dus je vind Pauline Nordin zeker weten lelijk? :D Ik vind dat echt onwijs mooi!

Naja de sportschool loopt toch ook niet weg of wel soms.. XD
Gewoon lekker cardio'n en wat KT erbij dan komt het toch wel goed. En voeding is natuurlijk ook belangrijk maar dat spreekt voor zich hehe.

Wat is je voedingsschema ?

Haar ken ik niet. Bij mannen vind ik het mooi, bij vrouwen niet.

Dat ik het er niet mee eens ben dat de sportschool niet weg loopt bedoel ik mee dat ik het graag wat sneller wil hebben gaan. En dan komt daar ook nog eens 6 wk achteruitgang bij.

Heerlijkheid! :o

Dat vind je echt niets haha.

Oke snap wel dat je het sneller wilt maar geduld is een schone zaak he. :p

2974219863_b0634c7d5d.jpg

Nou ja, hetis niet dat ikhet niet moi vind hoor. Het isgewoon mijn streven niet :)

Mag ik het een beetje gek vinden dat je op een bb-forum zit, maar geen spieren wilt of wilt zien:P Mijn beenomtrek meet nu 55 cm bij 63 kg (1.76). Ik had eerder ook een beenomtrek van 51 cm bij 54 kg. Wat een spillebeentjes had ik toen! haha.. Van mij mogen mijn benen veel droger, maar minstens deze breedte. Ik vind een vrouw veel mooier als zij kracht uitstraalt en daar horen sterke benen bij. Gezien je doelen kan je volgens mij beter niet trainen en gewoon veel afvallen. I'm confused ;)Sterkte met je operatie en (afhankelijk van je operatie), zou ik mij daar op gaan richten. Je lichaam kan dan wel wat rust gebruiken lijkt mij.

Hahaha, ja dat snap ik dat je dat raar vindt! Maar ik doe toch veel aan krachttraining en heb een daar op aangepast voedingsschema, dus ik mag wel meeposten toch?

Ik heb gesonjabakkerd (weinig eten) en veel cardio gedaan. Ik viel veel af en werd smalletjes, maar ik voelde me er niet lekker bij (werd een soort zombie, weinig energie). Dus ik wilde het roer omgooien en het anders gaan doen. Nu eet ik veel meer en door meer spieren heb ik nu minder vet en is alles mooi strak. Ik bedoel dus niet helemaal geen spieren zien, het moet wel gewoon strak zijn. Maar ik denk dat ik minder gericht ben op massa vergroten dan de meesten hier inderdaad. Maar dit topic gaat ok over fitness he ;)

En op welk forum moet ik anders gaan zitten. Het Viva-forum? Haha!

Mijn benen wil ik ook graag droger, maar wel smaller. Niet meer spieren aanzetten dus. Ze zijn al best gedefineerd.

Joehoe! Vetpercentage van 15,85 % om precies te zijn! :D Holladijeee, holladijooo!

Begon nog geen jaar geleden met 20 %, zachtjes aan met 4 % gedaald. Vind ik, voor iemand die al niet heel veel vet heeft, best aardig al zeg ik het zelf!

Oh, en gisteren zag ik mensen die ik een half jaar geleden voor het laatst zag en alledrie kwamen ze naar me toe om te zeggen dat ik er slanker en strakker uit zag en dat ik er in mijn gezicht beter uitzag, minder vermoeid en mijn huid er stralender. Ik word er echt blij van, want ik voel me ook veel energieker en het gaat veel beter met me :)

Laatst bewerkt:
Goed van je! :D

Dat is natuurlijk altijd fijn om te horen, positieve reacties. Vanaf daar kan het alleen maar beter worden.

Nog getraint vandaag?

---------- Toegevoegd om 20:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:46 ----------

Maar ik doe toch veel aan krachttraining en heb een daar op aangepast voedingsschema, dus ik mag wel meeposten toch?

Post je voedingsschema eens, ben benieuwd! :D

Ik doe nu keto. Enneh ... ik verveel mij momenteel dood op het cardioapparaat (fiets). Net krachttraining gedaan..

Aha keto.. Dr Frank? xD

Fiets is indd boriiiiiing... toen ik vanmiddag klaar was met m'n KT wou ik op de cross trainer maar had echt geen fut meer.. dus op die @!#!@$#% fiets gedaan, was er binnen 5 minuten klaar mee. K*t fietsen. xD Dan ga ik liever gewoon buiten fietsen..

Laatst bewerkt:
Ja m`n kont joh! Dr. Frank?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven