peetjuh83
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 714
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar cortisol... vertel me meer! Ik ben namelijk een koffie addict en de meningen over de invloed op vet verliezen zijn verdeeld.
Ik train een jaartje of 5, af en aan. Na een tijdje van spieren opbouwen ben ik het helemaal zat geweest omdat ik die spieren zo lelijk vond, dat ik alleen maar ging cardioen en weinig ging eten, wat resulteerde in constante vermoeidheid, een zeer laag gewicht en weinig spieren.

(wat doe ik dan hier hier, haha!). Ik zag ze duidelijk genoeg om het lelijk te vinden. Ik vind m'n spieren nu ook niet echt pretty hoor .. Maar ja, ik wil niet meer alleen cardio'en en weinig eten en me ondertussen leeg en slap voelen om dunner te worden.
Ik vind zichtbare spieren nog steeds lelijk(wat doe ik dan hier hier, haha!). Ik zag ze duidelijk genoeg om het lelijk te vinden. Ik vind m'n spieren nu ook niet echt pretty hoor .. Maar ja, ik wil niet meer alleen cardio'en en weinig eten en me ondertussen leeg en slap voelen om dunner te worden.
Kon ik mijn doel maar sneller bereiken ... dus ik vind het niet helemaal waar dat de sportschool niet weg loopt. Het duurt me al veel te lang, grrr...
---------- Toegevoegd om 19:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:13 ----------
Ja ik wil strak zijn en smaller worden. Ik heb nog best een vetlaagje, vooral op mn billen en benen, taille. Dat mag weg![]()
Ik vind dat echt onwijs mooi!
Mijn beenomtrek meet nu 55 cm bij 63 kg (1.76). Ik had eerder ook een beenomtrek van 51 cm bij 54 kg. Wat een spillebeentjes had ik toen! haha.. Van mij mogen mijn benen veel droger, maar minstens deze breedte. Ik vind een vrouw veel mooier als zij kracht uitstraalt en daar horen sterke benen bij. Gezien je doelen kan je volgens mij beter niet trainen en gewoon veel afvallen. I'm confused
Sterkte met je operatie en (afhankelijk van je operatie), zou ik mij daar op gaan richten. Je lichaam kan dan wel wat rust gebruiken lijkt mij.
Holladijeee, holladijooo! 
Maar ik doe toch veel aan krachttraining en heb een daar op aangepast voedingsschema, dus ik mag wel meeposten toch?