MuscleMeat

Nieuwtje

Ik vind mijn buikspieren aardig gegroeid (zie foto <--- ). Ik wil enkel nog het vetlaagje weg en de buikspieren behouden zoals ze zijn. Daarom lijkt het mij niet nodig extra gewicht erop te gooien.

Ik weet niet hoe je buik er voorheen uitzag maar op je avatar ziet het er gezond uit, zeker voor zo´n klein fotootje.
Succes!

• Topic Starter Topic Starter
Wheee, dank je wel Marcel, maar ik vind het zelf aardig bol/propperig. Maar dat is denk ik het vet dat er nog overheen zit. Die donut moet vooral weg en in de taille/bovenop de heupen. En nu stop ik met zeuren :D

En gezond .. tja .. 17 % vet is sowieso niet heel gezond ;)

Oh, voorheen had ik minder spieren en meer vet.

Laatst bewerkt:
Voor Marcel!

Wheee, dank je wel Marcel, maar ik vind het zelf aardig bol/propperig. Maar dat is denk ik het vet dat er nog overheen zit. Die donut moet vooral weg en in de taille/bovenop de heupen. En nu stop ik met zeuren :D

En gezond .. tja .. 17 % vet is sowieso niet heel gezond ;)

Oh, voorheen had ik minder spieren en meer vet.

Hahaha, ´donut´ ook, ik vind het wel meevallen en ik blijf bij m´n mening hoor.:)
17% vind ik niet veel voor een vrouw btw.

Laatst bewerkt:
Dan tijd om je kcal-behoefte te herzien / cardio op te voeren zou ik zeggen ;)

---------- Toegevoegd om 13:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:06 ----------

Cutten en massa aanzetten wordt toch al lastig, zwaar trainen zal er alleen voor zorgen dat je massa behoudt.

Je verstaat mij verkeerd , Ik zeg juist dat 12 reps goed is want minder zou massa en kracht toenemen en aangezien ze in de cut zit .. :)

je ziet er goed uit hoor, en als je je buik minder wilt is veel herhalingen en weinig gewicht juist wel goed hoor .
ps omdat je weinig vet hebt zul jij juist gauw je buikspieren zien, ik zie ze trouwens al een beetje

Oh Feyoso, sorry, dan begreep ik je verkeerd idd!

Dank je wel Bikerbitchie :)

Bedankt voor alle reacties!

Wat die 17% betreft, dat is bij mij een grens waarbij ik als ik minder eet of meer cardio doe, geen vet verlies maar voornamelijk spieren (oke, daarvoor eet ik dan waarschijnlijk te weinig eiwitten) Maar voornamelijk gaat mijn lichaam in een soort reserve stand(meer moe, minder zin in trainen en eetlust gaat ook weg).. Dan dus wel dunnere benen en kont (mooi???) ..Die foto van mijn buik is trouwens met een vetpercentage van 19%... Jouw benen vind ik trouwens juist heel mooi slank..Zie geen vet:)

En nee geen siliconen maar wel een vrouwvriendelijke bikini:) Zo lijkt mijn cup B toch nog wat..

Héje ziet er gewoon mooi slank uit hoor! Ik zou je wel hoger dan 17% inschatten (ik zie geen definitie), maar dat is ook moeilijk te zien op zo'n foto. Van mij mag er wel meer vlees aanzitten:P ieder zijn ding :)

rep range heeft geen invloed op vet verlies

Calorie tekort zorgt voor vet verlies.
Je moet wel weten hoe en wat.

Jouw benen vind ik trouwens juist heel mooi slank..Zie geen vet:)

En nee geen siliconen maar wel een vrouwvriendelijke bikini:) Zo lijkt mijn cup B toch nog wat..

Ah nee mijn benen zijn nog best vet!

En wow, goeie boobs dan! :D

---------- Toegevoegd om 18:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:35 ----------

Héje ziet er gewoon mooi slank uit hoor! Ik zou je wel hoger dan 17% inschatten (ik zie geen definitie), maar dat is ook moeilijk te zien op zo'n foto. Van mij mag er wel meer vlees aanzitten:P ieder zijn ding :)

Dank je wel, ik ben smal gebouwd, maar toch echt nog te breed (less cm´s pleaaaase).

Ik schat mezelf ook hoger in dan 17 %, maar mijn meetmannetje tangt mij zo en ik laat mij altijd door dezelfde tangen. Dus zo kan ik wel in de gaten houden of ik nog vet verlies.

---------- Toegevoegd om 18:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:37 ----------

rep range heeft geen invloed op vet verlies
Nee maar ik heb al veel meer spieren dan voor ik ging trainen, wat al een gunstige invloed op mijn vetverlies heeft. Maar gespierder wil ik niet worden, dus reprange om spieren te houden zoals ze nu zijn en met eten en cardio meer vet verliezen.;)

---------- Toegevoegd om 18:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:39 ----------

Calorie tekort zorgt voor vet verlies.
Je moet wel weten hoe en wat.
Ja dat lukt wel :)

---------- Toegevoegd om 18:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:40 ----------

Keto gaat goed trouwens. Beetje vieze smaak in de mond, maar m'n buik lijkt al echt droger, borst lijkt al droger, cmtje van de heup af en ik kreeg al een paar opmerkingen dat ik "echt enorm was afgevallen sinds een half jaar, of iig strakker geworden", hoera! :D

Heeft er iemand advies? In principe wilde ik een uurtje op de nuchtere maag wandelen dagelijks en very low carb of compleet carbloos eten, maar dat laatste gaat moeilijk worden denk ik. Grrr...

Laatst bewerkt:
Herstellen en op nuchtere maag gaan lopen? Klinkt niet als een verstandig idee.
Je lijf wil dan HERSTELLEN, dus geen kcal-tekort - geef je lijf rust dan... heeft het nodig.

Herstellen en op nuchtere maag gaan lopen? Klinkt niet als een verstandig idee.
Je lijf wil dan HERSTELLEN, dus geen kcal-tekort - geef je lijf rust dan... heeft het nodig.
Zoveel verbrand je toch niet met een uurtje wandelen? Daarmee verbrand ik een ontbijtje..

Ik denk niet dat ik stil hoef te zitten tijdens herstel. Wandelen kan absoluut geen kwaad. Ik ga ook gewoon op vakantie. Het enige is dat ik echt niet kan fitnessen ...

Wandelen (HRF 100-110) zal het herstel toch heus niet in de weg staan??

Wat voor operatie dan?

:)

Laatst bewerkt:
Okay, nou sterkte dan.:)

Dank!:o

Zoveel verbrand je toch niet met een uurtje wandelen? Daarmee verbrand ik een ontbijtje..

Ik denk niet dat ik stil hoef te zitten tijdens herstel. Wandelen kan absoluut geen kwaad. Ik ga ook gewoon op vakantie. Het enige is dat ik echt niet kan fitnessen ...

Wandelen (HRF 100-110) zal het herstel toch heus niet in de weg staan??
Wat wil je dan bereiken met nuchter wandelen? Van de ene kant wil je het doen, van de andere kant verbrand je er toch niet veel mee - zeg je zelf.
Ik zou echt zeggen: geef je lijf z'n rust en voeding die het nodig heeft, en ga gewoon 's middags lekker wandelen. Ochtend = katabool samen met nuchter lopen = meer cortisol, en dat kun je niet gebruiken op dat moment... (kort door de bocht geformuleerd)

Terug
Naar boven