XXL Nutrition

Nitwit's log

De t*ring! Je haalt mij straks in!

• Topic Starter Topic Starter
Ja, bijna.. NOT. I've been holding back. Dat merk ik nu.
De blessure lijkt een heel eind mijn lijf uit en ik durf. Dat blijkt wel.

Sterke squats en deadlifts hoor. Op naar de 100kg deadlifts:D.

Dat zit er aan te komen. Ik voel dat ik het kan.
Ik moet alleen echt die grip onder controle krijgen. Dan kan ik doorknallen.

SQ wil ik ook ophogen deze week. Dat is mijn zwakke plek, (SI gewricht) die 60 gaat goed. Komende week 65/70..

---------- Post toegevoegd Mon 6 Feb 2012 om 19:13 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=qvoCB-dNWJ8&ob=av2n

Die gozers zijn zo maf..haha

Laatst bewerkt:
Waarom gebruik je voor je werksets niet gewoon straps als ik vragen mag?

Waarom gebruik je voor je werksets niet gewoon straps als ik vragen mag?
Heb ik gedaan, maar ik denk dat ze te dik zijn. Ik vind het niet echt heel erg prettig. Misschien dat mag. een oplossing is? Ik heb met DL echt last van zweethandjes :o

Magnesium kan ook als dat mag van je gym... Weet niet of je al mixed grip doet?

Heb ik gedaan, maar ik denk dat ze te dik zijn. Ik vind het niet echt heel erg prettig. Misschien dat mag. een oplossing is? Ik heb met DL echt last van zweethandjes :o
Zeker dat je ze juist gebruikt hebt? Ondervind er zelf niets negatiefs van.

vet sterk je dl:)

Harde training brah! grtz met pr, squat ziet er ook goed uit

Zeker dat je ze juist gebruikt hebt? Ondervind er zelf niets negatiefs van.
Ja, ik heb het gevoel dat ze wat te dik zijn? Misschien dunnere? Of magnesium. Ik ga gewoon de manager even aantikken dat ik magnesium wil gebruiken.

Ik ben wel ECHT heel blij met het gewicht. Ik heb echt weer het vertrouwen in mijn lichaam terug gevonden. Geen pijn, gewoon knallen.
Het voordeel van de afgelopen tijd is wel dat ik goed op techniek heb kunnen hameren. Daar pluk ik nu de vruchten van. Dat blijkt.

Thanks voor de complimenten :)

Lekker bezig. Ik gebruik altijd magnesium. Enne ik vraag niet of ik het mag gebruiken.
Na het opruimen van de schijven, wrijf ik de barbell schoon met mijn handdoek.

Als er gezeik komt hoor ik het wel. Ik heb mijn magnesium in een simpel rugzakje zitten.
En heb via internet magnesium gekocht. 8 blokken voor nog geen tientje. En ben nog steeds bezig met het eerste blok.

Als ik eerlijk moet zijn vind ik het zelf niet erg plezant als anderen het gebruiken. Vind het vervelend om op mn handen te krijgen. Met handdoek afwrijven laat meestal nog wat over. Krijgt de volgende mix van magnesium en zweet op zn handen. Voor iemand zonder zweethanden kan dat dan juist minder grip geven en vervelend aanvoelen. Btw, denk niet dat magnesium erg veel helpt, of toch zeker niet zoveel als straps.

........Met handdoek afwrijven laat meestal nog wat over........

Ik laat nooit wat achter op de barbell. Een kwestie van boenen, wrijven en je best doen. Maar snap je wel hoor. En de discussie magnesium straps is dagelijks voer voor de gewichthefsport, ga ik me dus niet aan wagen. :p

Als ik eerlijk moet zijn vind ik het zelf niet erg plezant als anderen het gebruiken. Vind het vervelend om op mn handen te krijgen. Met handdoek afwrijven laat meestal nog wat over. Krijgt de volgende mix van magnesium en zweet op zn handen. Voor iemand zonder zweethanden kan dat dan juist minder grip geven en vervelend aanvoelen. Btw, denk niet dat magnesium erg veel helpt, of toch zeker niet zoveel als straps.

Ohhhhh worden je poezelige handjes dan vies :P Reken maar dat magnesium helpt. En wat moet je in vredesnaam met straps.

goede deadlift!

en nou snel stoppen met die PRs
Alle mannen krijgen complexen :)

Magnesium aanschaffen en die straps vergeten. Daar word je grip in ieder geval niet sterker van!

Magnesium aanschaffen en die straps vergeten. Daar word je grip in ieder geval niet sterker van!

:eek: Bedoel je nu dat met straps je grip verbetert? Of bedoel je iets totaal anders.
Je houdt de barbeel langer vast met straps, maar je grip blijft dus ****.
Overigens gebruik ik bij ROW boven de 65kg en Deadlift boven de 90kg ook straps hoor.
Maar probeer mijn grip te verbeteren door de eerste paar reps zonder te doen en dan helpt die magnesium wel degelijk. Je eelt wordt iig niet van af gestroopt.

Terug
Naar boven