DG80
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 709
- Lengte
- 2m
- Massa
- 130kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb ik gedaan, maar ik denk dat ze te dik zijn. Ik vind het niet echt heel erg prettig. Misschien dat mag. een oplossing is? Ik heb met DL echt last van zweethandjesWaarom gebruik je voor je werksets niet gewoon straps als ik vragen mag?

Zeker dat je ze juist gebruikt hebt? Ondervind er zelf niets negatiefs van.Heb ik gedaan, maar ik denk dat ze te dik zijn. Ik vind het niet echt heel erg prettig. Misschien dat mag. een oplossing is? Ik heb met DL echt last van zweethandjes![]()
Ja, ik heb het gevoel dat ze wat te dik zijn? Misschien dunnere? Of magnesium. Ik ga gewoon de manager even aantikken dat ik magnesium wil gebruiken.Zeker dat je ze juist gebruikt hebt? Ondervind er zelf niets negatiefs van.

........Met handdoek afwrijven laat meestal nog wat over........

Als ik eerlijk moet zijn vind ik het zelf niet erg plezant als anderen het gebruiken. Vind het vervelend om op mn handen te krijgen. Met handdoek afwrijven laat meestal nog wat over. Krijgt de volgende mix van magnesium en zweet op zn handen. Voor iemand zonder zweethanden kan dat dan juist minder grip geven en vervelend aanvoelen. Btw, denk niet dat magnesium erg veel helpt, of toch zeker niet zoveel als straps.
Reken maar dat magnesium helpt. En wat moet je in vredesnaam met straps.Magnesium aanschaffen en die straps vergeten. Daar word je grip in ieder geval niet sterker van!
Bedoel je nu dat met straps je grip verbetert? Of bedoel je iets totaal anders.Bedoel je nu dat met straps je grip verbetert? Of bedoel je iets totaal anders.