XXL Nutrition

Nitwit's log

• Topic Starter Topic Starter
Het had een cardio dag moeten worden vandaag..Maar daar ben ik niet zo goed in.:o Ik kwam aan en bedacht mij dat ik geen cardio wilde doen. :o

Dus dan maar een tussentraining. Ik moet eigenlijk echt een cardio dag gaan doen. I know, i know..stick to the program.

Legpress:
1x15x106
1x12x115
1x12x124
1x10x133
Morgen squatten, dus een beetje inhouden op het gewicht.

Calfraises:
1x20x30kg
1x20x40kg
2x20x50kg Brand!

BBcurl:
2x12x15kg
1x10x20kg

DBkickback:
1x10x6kg
1x10x7kg
1x10x8kg (links fail na 8 reps.)

Chinups, voorbij schouder breedte. Toch maar deze gaan uitbouwen ipv hammergrip pullups.
3x6

Cruches: 3x25
Hanging knee raises:3x15
Twists: 3x20

Nice progressie!
Vooral je rug vind ik gaaf.. Ik ga je volgen :).

---
Ah lees net je plankingpost, leuke oefening vind ik dat. Knap, 3x1min. Ik doe 2x30secs en dan ben ik te hard aan het trillen. Maar opbouwen natuurlijk..

Je doel is toch meer kracht/massa? Waarom zou je dan per se een cardio dag moeten doen???

De enige kritiek die je eerder op je (over-)enthousiaste invulling van je krachtrainingen hebt gekregen, is dat je beter niet 3 keer per week meerdere zware compounds op een dag voor alle grote spiergroepen kunt doen. Uit de bovenstaande training blijkt eerder dat je dit aan het leren bent. Op de chin-ups na is het assistance work.

Vind het 'niet kunnen laten' eigenlijk wel charmant. Herkenbaar ook :)

Je doel is toch meer kracht/massa? Waarom zou je dan per se een cardio dag moeten doen???

De enige kritiek die je eerder op je (over-)enthousiaste invulling van je krachtrainingen hebt gekregen, is dat je beter niet 3 keer per week meerdere zware compounds op een dag voor alle grote spiergroepen kunt doen. Uit de bovenstaande training blijkt eerder dat je dit aan het leren bent. Op de chin-ups na is het assistance work.

Vind het 'niet kunnen laten' eigenlijk wel charmant. Herkenbaar ook :)

VO2 max omhoog. Sneller herstel ed.
Door een bekende van mij (trainer) wordt hier best op gehamerd. Er zit ook wel logica in.

Ik moet motivatie vinden om te cardio'en (interval) maar moet altijd remmen om op kracht te trainen. :D

Chin ups, kon ik niet laten inderdaad. Charmant..hihi, gewoon stront eigenwijs. :rolleyes:

---------- Post toegevoegd Sun 12 Feb 2012 om 11:34 ----------

Nice progressie!
Vooral je rug vind ik gaaf.. Ik ga je volgen :).

---
Ah lees net je plankingpost, leuke oefening vind ik dat. Knap, 3x1min. Ik doe 2x30secs en dan ben ik te hard aan het trillen. Maar opbouwen natuurlijk..

Dank je. :)

Trillen is niet erg, goed blijven ademen, niet focussen op de trilling maar proberen je gedachten ergens anders naartoe te brengen. Dan komt het vanzelf goed. Gewoon volhouden. Steeds een beetje langer. Je kan vaak meer dan je denkt. Mijn advies: stoppen met denken van te voren.
Ik ga liggen, zet mijzelf in de houding en ga ervoor.

Inderdaad en je stofwisselingssnelheid gaat ervan omhoog. En je vp omlaag.. maar dat heb je weer niet echt nodig tenzij je lager dan die 14% wil?

---
Thanks voor de tips! Misschien zet ik wel even een muziekje op als het niet lukt zonder. Het is in feite wel een chille oefening (totaal niet ontspannen natuurlijk maar je hoeft je niet te concentreren op de beweging want die is er niet).

---
Tadaa, 2x45secs! :D Laatste 15sec van 2e x was echt lastig. Inderdaad goed blijven ademen.. altijd belangrijk.

Laatst bewerkt:
Goed zo!! Ik heb altijd mijn mp3 op. Als ik iets moet gaan doen waarvan ik weet dat het uit mijn tenen moet komen, zet ik altijd een nr. op waar ik in 'op kan gaan'. Meestal helpt het om over het randje heen te komen. It's all in the mind.

Ik kwam alleen even hallo zeggen. Ben zeer onder de indruk. Respect.

Ik kwam alleen even hallo zeggen. Ben zeer onder de indruk. Respect.
:) Dank je wel. Ik ben er ook nog lang lang lang niet hoor. ;)
Mijn doelen heb ik bijgesteld en nu wil ik hiernaartoe werken. En zo blijf je lekker bezig. ;) Het 'gemakkelijke' deel heb ik gehad, nu moet ik er aan gaan trekken en nu gaat alles tellen + ik ben onervaren dus ik gok dat ik nog wel een flinke kluif aan mijn lichaam+trainingen ga hebben.

Mooi streven :)

Ja toch! Vond ik ook. Pauline Nordin hou ik ook van!

Ik ga alvast flink wat geld sparen, als je er zo uitziet gaan we trouwen okay? :D

Ik vind haar ook mooi, maar voor mezelf vind ik net iets te. Mijn streven is wat softer.

Ik ga alvast flink wat geld sparen, als je er zo uitziet gaan we trouwen okay? :D
Als ik nou al niet goed genoeg ben, wil ik je dan ook niet. :mad:

---------- Post toegevoegd Sun 12 Feb 2012 om 14:22 ----------

Ik vind haar ook mooi, maar voor mezelf vind ik net iets te. Mijn streven is wat softer.
Ik moet nog zien dat ik er kom hoor.. Ik zal er aan moeten gaan trekken, maar ik vind dit wel erg mooi zo.

Het is inderdaad heel persoonlijk.
Op mijn FB had ik deze ook al geplaatst, gevolgd door een hoop negatief commentaar :D:D

hatereagle.jpg

Mind over matter. Met deze houding kom je er wel.

Dat is wel de bedoeling :D

zo dat is een behoorlijk doel
mooi hoor als je dat haalt

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Sun 12 Feb 2012 om 19:42 ----------

:d

Mooi

Terug
Naar boven