- Waardering
- 2.211
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
Die heb ik ook. Maarre jij gaat goed zeg.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik kwam aan en bedacht mij dat ik geen cardio wilde doen. 

Je doel is toch meer kracht/massa? Waarom zou je dan per se een cardio dag moeten doen
De enige kritiek die je eerder op je (over-)enthousiaste invulling van je krachtrainingen hebt gekregen, is dat je beter niet 3 keer per week meerdere zware compounds op een dag voor alle grote spiergroepen kunt doen. Uit de bovenstaande training blijkt eerder dat je dit aan het leren bent. Op de chin-ups na is het assistance work.
Vind het 'niet kunnen laten' eigenlijk wel charmant. Herkenbaar ook![]()

Nice progressie!
Vooral je rug vind ik gaaf.. Ik ga je volgen.
---
Ah lees net je plankingpost, leuke oefening vind ik dat. Knap, 3x1min. Ik doe 2x30secs en dan ben ik te hard aan het trillen. Maar opbouwen natuurlijk..

Laatste 15sec van 2e x was echt lastig. Inderdaad goed blijven ademen.. altijd belangrijk.Ik kwam alleen even hallo zeggen. Ben zeer onder de indruk. Respect.
Dank je wel. Ik ben er ook nog lang lang lang niet hoor. 
Het 'gemakkelijke' deel heb ik gehad, nu moet ik er aan gaan trekken en nu gaat alles tellen + ik ben onervaren dus ik gok dat ik nog wel een flinke kluif aan mijn lichaam+trainingen ga hebben.Als ik nou al niet goed genoeg ben, wil ik je dan ook niet.Ik ga alvast flink wat geld sparen, als je er zo uitziet gaan we trouwen okay?![]()

Ik moet nog zien dat ik er kom hoor.. Ik zal er aan moeten gaan trekken, maar ik vind dit wel erg mooi zo.Ik vind haar ook mooi, maar voor mezelf vind ik net iets te. Mijn streven is wat softer.