AndroidHealthClinic

Nitwit's log

Als je goed kijkt is deze vrouw compleet uit verhouding, denk dat deze foto waarschijnlijk ook geshopt is. Denk ook niet dat het een vrouw langer is dan 1,60m. LB is mooi, maar schouders en armen zijn veels te grof.

• Topic Starter Topic Starter
Echt veelS te grof he?
Gniffel..

We zullen zien waar ik strand. Ik ga er gewoon voor...aan het einde van de rit zal mijn lichaam toch ook haar eigen plan trekken.

Haar hoofd lijkt ook vrij groot ja, ookal is die meer naar voren. Sowieso zijn de abs meer gedefinieerd door photoshop.. verder zie je geen falende gekke kronkels in de gemetselde muur. Al kan de achtergrond en/of trap erin geplakt zijn.

Maar daar gaat het niet om.. het gaat om hoe het eruit ziet en dat is haar streven. Maar dan in het echt.

Ze is wat grof van boven inderdaad maar super mooie rug+benen. Ach ja, we zullen zien waar ik eindig. ;-)

Zo zo 11 pull ups al. Netjes hoor. Ga zo door.

mooi citaat Nitwit, die heb ik boven mijn bed hangen

Heerlijke training achter de rug. Ik zat goed in mijn kracht, ondanks werken en ontiegelijk slecht eten..

SQ:
1x8x40
2x5x50
1x5x55
1x5x60

Toch maar opgebouwd ipv piramide

MP:
1x5x30
1x5x32,5
1x5x35
1x5x32,5
1x5x30

DL:

1x5x60
2x5x80
1x5x85
1x5x90

en toen... Ik moest het gewoon proberen:
1x100kg. Het ging goed, ik moest niet echt heel erg veel moeite doen. Ben echt heel erg blij.

Goed getraind

Wow, wat sterk!

Sowieso knap dat je nog kunt deadliften nadat je je net flink uitgesloofd hebt op andere oefeningen.

Andersom kan ik niet, MP na DL haal ik niet. Dan kom ik op 30 kg met heel veel pijn en moeite. Dus ik moet eerst MP-en en daarna DL-en. Dat zit elkaar niet in de weg.

Nee inderdaad, dat gaat helemaal niet, kan je nooit je rug stabiel houden.

Das toch niet zo gek??? Bij de mp gebruik je niet of nauwelijks benen, dus dan kun je herstellen van de squat voordat je begint met de DL.

Squatten en DL'en op dezelfde dag is echter wel knap :thumbs:

Mwah, hoort er bij he ;-) 5x5 ;-)

Of het 'erbij hoort' hangt van je doelstelling af en maakt het hoe dan ook niet minder knap... bijdehandje :p

Woow goeie training zeg. En dan die deadlift :eek:

waaayooo 1x100 deadlift! Nice Nitty!! Je boekt echt lekkere vooruitgang.

Thanks! Ik ga dit niet wekelijks doen hoor, 10kg tegelijkertijd omhoog, haha. Dat gaat 'm niet worden.

Nu eerst even die 5x5 80 vol krijgen en dan 5x5 85 and so on.. Tussen door checken of ik al boven die 100 uit kan komen. Ik denk het wel.

Terug
Naar boven