MuscleMeat

Nitwit's log

D'r zit geen kont aan. :eek: Het zou me niet eens verbazen als het een lichaam van een kerel is. :p Rug mooi, benen mooi maar die ass mag toch wel voller en zeker voor een vrouw.
En ja ik ben een BB man. (BB=Billen, Borsten)

• Topic Starter Topic Starter
Ik vind kleine billen mooier dan een dikke ronde kont, maar dat is persoonlijk.

Ik vind kleine billen mooier dan een dikke ronde kont, maar dat is persoonlijk.

Ja dat is het ook, persoonlijk dus. Hihihi. Maar het hoeft niet veel groter hoor. Niet een bavianen hol, maar iets voller. Zodat de verhouding een beetje klopt. Ik vind die nu niet aanwezig. En smaken verschillen.

Hahhaa, ik heb een mooier hoofd..grinnik. Nee man.^ zij heeft wel een mooi lijf!

you can't always get what you want
soms kan je trainen tot je neervalt en dan zorgen genen voor een ander resultaat dan je wil. Hard trainen en proberen het vol te houden en dan maar kijken waar je eindigt.
Meer kan je voorlopig niet doen

wat een bullshit zeg.
Jodi boam is gewoon hot ;)

Lekker dat je die 100 hebt gepakt. Met 5×90 moet dat ook makkelijk kunnen. Zo nu en dan afsluiten met een paar triples of singles, dan blijf je jezelf verder pushen ipv vast te geraken in de routine. :thumbup:

Ben ik het niet mee eens Grosje.
Je kan alles krijgen wat je wilt, als je het ook maar ECHT wilt.

Dus als jij ECHT graag een extra arm wil dan krijg je die wel HiDefinition?

Ben ik het niet mee eens Grosje.
Je kan alles krijgen wat je wilt, als je het ook maar ECHT wilt.

Nee dat is helaas niet waar
Er zijn nu eenmaal mensen die meer of minder aanleg hebben voor bepaalde dingen, dat is ook afhankelijk van je afkomst.
Zo'n dikke latinoreet krijgt je niet zo makkelijk als je geen latino ben.
Je kan hard werken en trainen om een doel na te streven maar je haalt niet altijd dat doel. Als het allemaal zo makkelijk is dan zou iedereen een kampioen zijn.
Als je 10 mensen de zelfde voeding geeft en de zelfde oefeningen laat doen dan zal de 1 daar toch weer anders op reageren als de ander
De een krijgt haast vanzelf een mooi lichaam de ander moet daar keihard voor werken

Laatst bewerkt:
good train is good !

Da's helemaal waar. We kunnen zo hard werken als we willen maar het eindresultaat hangt toch echt voor een groot deel van onze genen af. Zo heeft een vriendin van me een hele rare vorm borstkas. Doe je niks aan. Maar goed, we kunnen wel zo dicht mogelijk bij ons ideaal komen en dat is een kwestie van door bikkelen en niet opgeven.

Klopt idd wel, Khad het woord Alles moeten vervangen door 'alle reele doelen'.
Daarom dat ik het een goed citaat vind.
Moet er wel bij zeggen dat mensen zich te snel in hokjes plaatsen: Ik ben een ecto, ik zal nooit groot en massief worden. Ik heb een aanleg om snel dik te worden, kurkdroog word ik niet.
En dat laatste wat je zegt. De een krijgt haast vanzelf een mooi lichaam de ander moet daar keihard voor werken. De een zal waarschijnlijk zonder veel moeite hetgeen doen wat voor zijn doel gevraagt en de ander moet keihard zijn best doen, omdat zijn doel anders is dan zijn eerdere levenstijl/doelen

100 deadliften is echt heel erg netjes, goed gedaan :D

Ben benieuwd of je form echt goed was, hoe dan ook, sterke lift!

Wat ik er van begreep van degene die stond te controleren, was de vorm prima. Ik zal binnenkort eens filmen!

Mooie deadlifts zo op het einde van de training!

Terug
Naar boven