MuscleMeat

NK Powerliften 2004

hehehehehe.. nee.. halfdood.. :p

Iemand die al wat uitslagen kan melden? :)

Ik heb de filmpjes... ook van Ilya.. maar tja moet ze eerst selecteren en op de site zetten..

Laat aub even horen wanneer dat gelukt is Champ!

ze staan erop mensen... ik sta er ook op.. bij het bandrukken zie je bij sommige beurten een gozer in een spijkerbroek. thats me ;)

Nice... hoop daar ook nog een keer te staan :)

greetz,
Ron

Nou, Bas Roessen is veel verbeterd in de winterperiode. Mijn complimenten aan hem

Wat me bij de meeste beurten opvalt is, hoe vloeiend ze zijn. Vooral vergeleken met wat gewoonlijk te zien valt op filmpjes uit de VS.

• Topic Starter Topic Starter
dj_phreak zei:
Wat me bij de meeste beurten opvalt is, hoe vloeiend ze zijn. Vooral vergeleken met wat gewoonlijk te zien valt op filmpjes uit de VS.

Dat komt doordat de filmpjes in Amerika vaak ingekort zijn tot 1 tot 3 MB, wat betekent dat er fragmenten uit de filmpjes zijn gehaald. Je kan dat doen door bijvoorbeeld een filmpje te openen in Paint Shop Pro en dan meerdere gif-jes verwijderen uit de film en dan weer opslaan. Nu zijn het redelijk grote bestanden en dat geniet toch mijn voorkeur.

Als je wat laat zien, laat het dan goed zien, of niet?

Laatst bewerkt:
Kan je niet gewoon een nieuwe topic openen Wim.. ipv deze topic aanpassen.. de antwoorden die ik geef kloppen niet meer bij jou verhaal! we moeten toch op elkaar afgestemd zijn wim.. :D

Champ zei:
Kan je niet gewoon een nieuwe topic openen Wim.. ipv deze topic aanpassen.. de antwoorden die ik geef kloppen niet meer bij jou verhaal! we moeten toch op elkaar afgestemd zijn wim.. :D

Nieuwe thread is geopend.
En gaat het trainen nog steeds lekker?

Laatst bewerkt:
Ja trainen gaat lekker! alleen DL blijft achter..
misschien dat hij keihard omhoog schiet als ik jou op de NK 300 zie DL-en.. ;)
want bij zo een SQ van jou hoort ook zo een DL ;)

Champ zei:
Ja trainen gaat lekker! alleen DL blijft achter..
misschien dat hij keihard omhoog schiet als ik jou op de NK 300 zie DL-en.. ;)
want bij zo een SQ van jou hoort ook zo een DL ;)

Ja dat klopt en ik train rustiger dan voorheen. We zien het wel op het NK. Ik ben wel zeer tevreden hoe mijn trainingen op dit moment verlopen en gezien het feit dat ik medio december weer ben begonnen met trainen. De laatste wedstrijd waar ik voor getraind had was het WK 2002 (tijd geleden). Volgend week ga ik wel bankdrukken in Denemarken (lekker een weekendje uit met de groep) www.eropen.com

Succes met de Eropen..
ik spreek je snel weer..

Terug
Naar boven