SBB
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 39
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Je VP is ongetwijfeld veel te hoog. Je bent niet erg sterk maar zit wel met je gewicht flink boven je lengte.
Ga lekker lean, ook dan voel je je beter en in de spiegel is het beter. Kijk naar de dbb contest deelnemers daar zitten natty 's tussen die onder hun lengte zitten qua gewicht, maar wel rete sterk zijn en mooi gespierd...
Poe, ik begrijp dat zoiets de zaken even in perspectief kan zetten. Ik zou ook wel even schrikken ja. Maar je weet dat dik niet per se ongezond is he? Als jij wat hoog zit in je vet zit, maar aan krachttraining en wat conditionering doet (precies wat Wendler voorschrijft) en goed eet, zal het allemaal wel meevallen hoor. Doe geen overhaaste dingen, want een plan voor de lange termijn is het allerbelangrijkste. Constant van doel switchen werkt niet.
Sterkte!
Twee losse flodders van mij:
1) Vraag op dit punt in je leven niet teveel van jezelf
2) Meer algemeen: je zwabbert teveel met je doelen.
Samen: train op dit moment op onderhoud, ga eens goed na wat je nu echt wilt, en ga dan weer echt aan de slag.
Just my two cents...