AndroidHealthClinic

Nog wat nieuwe foto's kale

Blijft er echt woest uit zien. .. vooral die side tricep doet je asociaal groot ogen! Puik werk kale ! keep on pumping!

goed bezig man :thumbs:

nette fysiek! :thumbs:

Goed bezig Kale!

Goed werk Kale! Pff wat een beest man... En niet alleen de muscles, ook nog eens de power to back it up!
Ook gefeliciteerd met je appearance in Flex!!
icon14.gif

Proficiat, maar ik zou toch graag je benen eens bewonderen na de cut:).

Hét bewijs dat je ook veel naturel kunt bereiken,ik meen me te herinneren dat je voor je begon in de 50 kg woog?:eek:
Hoeveel jaar train je al om dit fysiek te bereiken?

• Topic Starter Topic Starter
effe wat vragen beantwoorden;
- in haarlem train ik bij squash haarlem. Geen hardcore toko, maar los gewicht tot denk ik +1000 kg, magnesium gebruik toegestaan en verder geen toezicht.
- ik train nu 6 jaar
- traps dikker? Als ik ze nu nog dikker maak vallen mijn schouders in het niets. Ik train ze juist minder omdat ze zwaar voorlopen.
- benen foto staat bij mijn vorige topic..
- en mijn grote hoofd... ik duik op een of andere manier altijd naar voren als ik poseer. Dan lijkt mijn hoofd veel groter. ;)

Hubba Hubba... :meal:

vette shit kale! nice

Super fysiek, ga je btw nog een boek schrijven? iets als ``The life of a natural bodybuilder`` :D

Damn, monster

hoe groot ben je eigenlijk kale?

• Topic Starter Topic Starter
1.69 ;)

Nooit geweten dat ze bij Jordan los spul hebben...

is geen jordan flx waar die traint! is bij cbr tegen over de ijsbaan

ziet er prima uit maar dat wisten we al

wat moeten veel juice gebruiker die nog niet zon lichaam als jou hebben jaloers zijn zeg dat jij het zonder kunt:D:D want dat zijn er heel wat.

Die kop! Geniaal.

kale pruik :D

je sidechest pose kun je nog wel iets verbeteren: beetje je rug hol maken, wat rechter op staan en je borstkas naar voren duwen.

Je side tricep en mm is echt bruut, daar komt die massa bij jou goed tot z'n recht :thumb: nice hoor !

Terug
Naar boven