MuscleMeat

Nog wat nieuwe foto's kale

• Topic Starter Topic Starter
Je kan ook kuren zonder de absurde standaard doseringen die hier worden opgegeven. Als jij een 12 weken kuur doet met 300 mg primo p/w zal je terugval ook minimaal zijn.
Ik heb t gevoel dat het bij jou vooral in je hoofd zit, de angst dat je niet meer kan zeggen: Ik heb t allemaal natural bereikt. Dit was bij mij in iedergaval de reden om tot mn 29-ste natural te blijven, tot ik ging vinden dat ook het hele natural gebeuren evengoed een luchtbel is. Hoofdreden voor mij om te beginnem met aas was dat ik voor mezelf al had laten zien wat er natural te bereiken valt, en ik er dus vrede mee had als mensen me gingen nawijzen als aas (mis)bruiker, wat altijd zal gebeuren, maar hier moet je dus echt boven staan.

Stilstand is achteruitgang imo, maar blijf nuchter en verlies nooit je grootste goed, je gezondheid, uit het oog.

Tja, maar ik ga nog steeds vooruit. En het is niet de angst die dat zegt (in het begin wel, maar nu zeker niet meer). Maar wees eerlijk; AAS is niet gezond! Ook al gebruik je verantwoord. Daarbij ben ik (nog) niet competief, dus vind ik het niet echt waard.

Agreed, is niet gezond, maar als jij ooit stopt met jezelf ieder weekend vol te gieten met bier compenseert dat voor je eventuele aas gebruik. Alles kan zolang je maat weet te houden.

Niks AS, naturel doortrainen, Kale JE BENT BEEST!:D

Goed werk kale, ik zeg blijf naturel. Je bent juist een goed voorbeeld, waarbij sommige een aantal kuurtjes doen om een gelijkwaardig fysiek te krijgen, doe jij het naturel

Groot , kaal en lelijk zoals het hoort dus :D

Zeer brute fysiek KaLe een beetje mijn streven. Hoop net zoveel als jij over te houden na mijn cut. Enne blijf lekker naturel. Je bent een beest en veel bruter dan veel gebruikers

je hebt die spullen helemaal niet nodig, Kale.

sterk op alle vlak

alles is gewoon nice! die eerste rug pic OMG respect hoor.. maar je hebt alleen wat vet in je buik , grotendeels onder de navel en aan de schuine buik , maarja als je 2 weken dieet en cardio doet sta je zo droog als nooit er vore ;)

Thanks. Vet zit voornamelijk rond mijn middel. Echt te moeilijk weg te krijgen. Maar ik ben weer lichtjes aan het opbouwen (eet net iets boven onderhoud), maar hou wel cardio erin.

kom trouwens hier vandaan (beetje uit de hand gelopen bulk :D );

66j4f7l.jpg

hij bedoeld er mee dat je om de week eens langst de mc donalds mag gaan maar dat je daarna met de fiets naar huis moet ... :D denk ik!

Zeer mooi fysiek!

thank rob! Jij bent hier lang niet geweest??

wreed kale:eek2:als je dat clean bereikt hebt!ga je een zware worden denk ik.keep up the good work man!

idd, voorbeeld voor ons allemaal :)

He kerel..voor All Natural body...
Echt goed man...je moet je trainining en voedinspatroon hier ook loggen..(als je dat wil natuurlijk)
Ik train ook al een tijdje..all natural..maar zo ver ben ik nog niet...

TOP MAN..

Ziet er goed uit!

He kerel..voor All Natural body...
Echt goed man...je moet je trainining en voedinspatroon hier ook loggen..(als je dat wil natuurlijk)
Ik train ook al een tijdje..all natural..maar zo ver ben ik nog niet...

TOP MAN..

Zie mijn sig. voor mijn log ;)

Thanks all :)

Terug
Naar boven