- Waardering
- 413
- Lengte
- 1m69
- Massa
- 95kg
Je kan ook kuren zonder de absurde standaard doseringen die hier worden opgegeven. Als jij een 12 weken kuur doet met 300 mg primo p/w zal je terugval ook minimaal zijn.
Ik heb t gevoel dat het bij jou vooral in je hoofd zit, de angst dat je niet meer kan zeggen: Ik heb t allemaal natural bereikt. Dit was bij mij in iedergaval de reden om tot mn 29-ste natural te blijven, tot ik ging vinden dat ook het hele natural gebeuren evengoed een luchtbel is. Hoofdreden voor mij om te beginnem met aas was dat ik voor mezelf al had laten zien wat er natural te bereiken valt, en ik er dus vrede mee had als mensen me gingen nawijzen als aas (mis)bruiker, wat altijd zal gebeuren, maar hier moet je dus echt boven staan.
Stilstand is achteruitgang imo, maar blijf nuchter en verlies nooit je grootste goed, je gezondheid, uit het oog.
Tja, maar ik ga nog steeds vooruit. En het is niet de angst die dat zegt (in het begin wel, maar nu zeker niet meer). Maar wees eerlijk; AAS is niet gezond! Ook al gebruik je verantwoord. Daarbij ben ik (nog) niet competief, dus vind ik het niet echt waard.

als je dat clean bereikt hebt!ga je een zware worden denk ik.keep up the good work man!