Fitness Seller

Nog wat nieuwe foto's kale

Thanks.

Nou, het kriebelt al een hele tijd, maar ik wil er zo lang mogelijk af blijven. Ik zeg nooit, nooit..
Het ene stemmetje zegt dat ik altijd natural moet blijven en het andere zegt dat ik gister al die spuit erin moet rammen :D
Ik wil echt graag natural blijven, maar dan moet ik er nog wel een flinke pak massa aan kunnen plakken op deze manier

ik zou gewoon clean blijven doorgaan als ik jou was, gaat toch lekker man
ikzelf heb altijd gezegd dat ik ging kuren bij 90kg, euhm, niet dus, er kan naturel imo nog veel massa bijkomen bij me, en bij jou ook denk ik!

respect :thumbs:

ik zou gewoon clean blijven doorgaan als ik jou was, gaat toch lekker man
ikzelf heb altijd gezegd dat ik ging kuren bij 90kg, euhm, niet dus, er kan naturel imo nog veel massa bijkomen bij me, en bij jou ook denk ik!

respect :thumbs:

Nee, je moet niet kuren bij een gewicht...in de spiegel kun je zien wanneer je klaar bent om te kuren.

Mooi fysiek. Alleen jammer dat je aan het uitbuiken ben :D

• Topic Starter Topic Starter
uitbuiken?

Wat is uitbuiken.?

effe wat vragen beantwoorden;
- in haarlem train ik bij squash haarlem. Geen hardcore toko, maar los gewicht tot denk ik +1000 kg, magnesium gebruik toegestaan en verder geen toezicht.
- ik train nu 6 jaar
- traps dikker? Als ik ze nu nog dikker maak vallen mijn schouders in het niets. Ik train ze juist minder omdat ze zwaar voorlopen.
- benen foto staat bij mijn vorige topic..
- en mijn grote hoofd... ik duik op een of andere manier altijd naar voren als ik poseer. Dan lijkt mijn hoofd veel groter. ;)

Magnesium is al wel basis dat het mag in je gym vind ik, men handen zien er nu al een pak niet uit en ik verslijt wel wat magnesium.
Train zelf ook traps niet meer, enkel pak ik ze bij deadlift mee.
Je hebt wel een groot hoofd! :D j/k

Thanks. Vet zit voornamelijk rond mijn middel. Echt te moeilijk weg te krijgen. Maar ik ben weer lichtjes aan het opbouwen (eet net iets boven onderhoud), maar hou wel cardio erin.

kom trouwens hier vandaan (beetje uit de hand gelopen bulk :D );

http://i17.tinypic.com/66j4f7l.jpg

je ziet een beetje aan je armen dat je traint maar als ik je bekijk als een 'normaal' persoon ben je gewoon imo dik en zou ik totaal niet bij stilstaan dat jij gespierd zou zijn.
Maar als mede-bb-er zijnde zie je goed dat er flink wat kwaliteitsmassa zit onder t jasje en dat zie je weer terug in je eerste pics.
Zo zie je maar weer dat je beter wat droger kunt zijn en wat minder massief dan andersom, maakt persoonlijk veel meer indruk.

Leuk om te zien :)

• Topic Starter Topic Starter
je ziet een beetje aan je armen dat je traint maar als ik je bekijk als een 'normaal' persoon ben je gewoon imo dik en zou ik totaal niet bij stilstaan dat jij gespierd zou zijn.
Maar als mede-bb-er zijnde zie je goed dat er flink wat kwaliteitsmassa zit onder t jasje en dat zie je weer terug in je eerste pics.
Zo zie je maar weer dat je beter wat droger kunt zijn en wat minder massief dan andersom, maakt persoonlijk veel meer indruk.

Leuk om te zien :)

De foto vertekend natuurlijk ontzettend en ik laat mijn pens ook hangen. En in kleding zag je zeker wel dat ik train, en zag je die pens er niet doorheen, zelfs niet door strakke shirts. Mensen vragen nu juist of ik afgevallen ben, omdat ik er in kleding nu stukken minder massief uitzie. Maargoed, idd het was zeker te vet. Ik ben niet van plan het ooit nog zo hoog op te laten lopen :D Ik schaam me eerlijk gezegd rot als ik die foto terugzie hehe

Thanks. Vet zit voornamelijk rond mijn middel. Echt te moeilijk weg te krijgen. Maar ik ben weer lichtjes aan het opbouwen (eet net iets boven onderhoud), maar hou wel cardio erin.

kom trouwens hier vandaan (beetje uit de hand gelopen bulk :D );

http://i17.tinypic.com/66j4f7l.jpg

Damn Kale!!!

Heb de helft van deze foto's nog niet gezien man,TOP!!!

Al doet deze mij denken aan mijn laatste bulkpic,alleen laat ik die maar in mijn eigen documenten staan,hehe.;)
66j4f7l.jpg

Haha, ik was ook zoiets als KaLe. Echt zo'n laag over m'n spijkerbroek ook. :o In het begin merk je nauwelijks verschil, maar op het laatste einde van cut is echt stukje vet minder een tand ripter.

Overigens zou ik een balans zoeken tussen vet en levensstijl. Je kunt wel zwaar ripped zijn, maar als je ook nog wat normaal wilt leven zou ik genoegen nemen met wat minder riptheid, meer massa en relax momenten met steady fat. Zo rond de 10 / 12 %, dan oog je ook massiever dan bij 7% als natural. Wat bij even een minder gespannen boog z'n glansheid toch snel verliest.

Damn Kale!!!

Heb de helft van deze foto's nog niet gezien man,TOP!!!

Al doet deze mij denken aan mijn laatste bulkpic,alleen laat ik die maar in mijn eigen documenten staan,hehe.;)
66j4f7l.jpg

Dat als hardgainer Own? t*ring hoeveel vreet je dan wel niet .. want wat je nu al vreet is al ab normaal :cool:

Echt knappe pics man !!
Goed bezig, blij te horen dat het naturel is !! Een stimulans voor de jongeren, zoals ik o.a. , die al die anderen beesten zie worden door te kuren !
RESPECT !!

Op de voorlaatste foto komen jouw schouders erg goed uit !!

ziet er goed uit bro!

heb je verschillende trainings schema's gebruikt
of heb je er maar 1
ik vind altijd wel intresant als het om trainings schema's gaat

Nice bump.

Terug
Naar boven