XXL Nutrition

Nog wat nieuwe foto's kale

Bruut!!!

Monster!!!

Beest!!!

Kale!!!

Heeft je vakantie veel impact gehad op je fysiek en/of kracht?

• Topic Starter Topic Starter
Heeft je vakantie veel impact gehad op je fysiek en/of kracht?

Toch zeker wel. Door dat vette voedsel, slecht slapen en aardig wat alcohol ben ik 3,5 kg aangekomen. Vet, maar ook vocht. Nu 2 dagen na aankomst weer aan het trainen en dieten geslagen en de vormen komen weer terug en het spek/vocht word ook al minder. Kracht heb ik uiteraard ingeleverd, maar dat was ook al voor de vakantie (door cutten en blessures).

zeeeeeer vet Kale:D:D echt goed:cool:

t*ring... nice Kale!

Misschien handig om dat overgebleven haar op je achterhoofd eraf te trainen :D

Verder ziet het er vet uit! Had ik dat maar...

mijn held :bow:

Bam! Topfysiek, topstats, perfect. Jij bent hiervoor gemaakt :D

Blijf je je hele leven natural of wil je ooit als je op een vast punt terecht komt nog gaan kuren?

Heb het al vaker gezegd, ik heb erg veel respect voor je en een inspiratie voor iedereen die natural traint (including myself).

Top! :thumb:

Blijf je je hele leven natural of wil je ooit als je op een vast punt terecht komt nog gaan kuren?

Heb het al vaker gezegd, ik heb erg veel respect voor je en een inspiratie voor iedereen die natural traint (including myself).

Top! :thumb:

Thanks.

Nou, het kriebelt al een hele tijd, maar ik wil er zo lang mogelijk af blijven. Ik zeg nooit, nooit..
Het ene stemmetje zegt dat ik altijd natural moet blijven en het andere zegt dat ik gister al die spuit erin moet rammen :D
Ik wil echt graag natural blijven, maar dan moet ik er nog wel een flinke pak massa aan kunnen plakken op deze manier

massa's goed hoe jij eruit ziet man :cool:

Thanks.

Nou, het kriebelt al een hele tijd, maar ik wil er zo lang mogelijk af blijven. Ik zeg nooit, nooit..
Het ene stemmetje zegt dat ik altijd natural moet blijven en het andere zegt dat ik gister al die spuit erin moet rammen :D
Ik wil echt graag natural blijven, maar dan moet ik er nog wel een flinke pak massa aan kunnen plakken op deze manier

goed bezig gozer..maar geloof me doe het niet...

groot worden is niet moeilijk met AAS..groot blijven zonder spullen wel..

en het blijft nooit bij een keertje

goed bezig gozer..maar geloof me doe het niet...

groot worden is niet moeilijk met AAS..groot blijven zonder spullen wel..

en het blijft nooit bij een keertje

Daar hebben we het inderdaad over gehad op de dbb meeting (als je het uberhaupt hebt verstaan.. :D ;) ) . Dat is ook wat me tegenstaat. De terugval, het opnieuw grijpen naar gear, bijwerkingen, etc.
En verder is het natuurlijk wel erg vet om een goed fysiek te creeeren zonder hulpmiddelen.

haha ja hoor, had je goed verstaan :D

Je kan ook kuren zonder de absurde standaard doseringen die hier worden opgegeven. Als jij een 12 weken kuur doet met 300 mg primo p/w zal je terugval ook minimaal zijn.
Ik heb t gevoel dat het bij jou vooral in je hoofd zit, de angst dat je niet meer kan zeggen: Ik heb t allemaal natural bereikt. Dit was bij mij in iedergaval de reden om tot mn 29-ste natural te blijven, tot ik ging vinden dat ook het hele natural gebeuren evengoed een luchtbel is. Hoofdreden voor mij om te beginnem met aas was dat ik voor mezelf al had laten zien wat er natural te bereiken valt, en ik er dus vrede mee had als mensen me gingen nawijzen als aas (mis)bruiker, wat altijd zal gebeuren, maar hier moet je dus echt boven staan.

Stilstand is achteruitgang imo, maar blijf nuchter en verlies nooit je grootste goed, je gezondheid, uit het oog.

Terug
Naar boven