Murdock
Cool Novice
- Waardering
- 5
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 94kg
hmm, kan niet zeggen dat ik het zelf fijn vind om die 2 samen te doen.
Kon niet lekker squatten nadat ik gedeadlift had en eigenlijk daarna heb ik eigenlijk de 2 oefeningen nooit meer samen gedaan.
Beetje rondgekeken op het internet. (ging toch twijfelen)
Sommige vinden het fijn en andere niet.
Lijkt mij nog steeds verstandiger om ze apart te houden zeker als het gewicht richting je max gaat ook om blessures te voorkomen.
Daarintegen kan je ze wel samen blijven doen en zal je lichaam er wel aan wennen.
zou zeggen als je er meer van wilt weten ga naar google type in "deadlift and squat same day" dan kan je discussies lezen in andere bodybuild forums.
Ik ga eerst douchen en dan zal ik weer even verder rondzoeken
Kon niet lekker squatten nadat ik gedeadlift had en eigenlijk daarna heb ik eigenlijk de 2 oefeningen nooit meer samen gedaan.
Beetje rondgekeken op het internet. (ging toch twijfelen)
Sommige vinden het fijn en andere niet.
Lijkt mij nog steeds verstandiger om ze apart te houden zeker als het gewicht richting je max gaat ook om blessures te voorkomen.
Daarintegen kan je ze wel samen blijven doen en zal je lichaam er wel aan wennen.
zou zeggen als je er meer van wilt weten ga naar google type in "deadlift and squat same day" dan kan je discussies lezen in andere bodybuild forums.
Ik ga eerst douchen en dan zal ik weer even verder rondzoeken

) dat ik (weighted) chin/pull ups verkies boven de curls omdat het nog altijd compounds zijn.