- Waardering
- 27.830
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik loop in de zomer ook op blote voeten. 1e paar keer ff wennen, maar dan gaat het wel.Ik pleit altijd voor ‘voetentraining’. Kost even tijd maar leverde mij veel op. En barefoot-schoenen (rustig opbouwen). Draag nu ook niks anders meer. Klinkt tegenstrijdig van op maat gemaakte zolen en stevige schoenen naar bijna niks. Maar we zijn imo juist verziekt door schoeisel. Mijn klachten zijn bijna weg.
Ja ik loop sowieso al wel veel. Maar ik wil juist lange stukken lopen, ik loop altijd al regelmatig.Misschien je rondjes beperken tot 12km, dat je in ~2u klaar bent.
Maar werkt dat ook met de gedrochtelijk brede platvoeten die ik heb? Rechts is bijna geheel vlak. Scheelt maar een klein stukje. Ik ben ook haast immobiel rechts, kan niet eens mijn knie over mijn teen heen krijgen bij het zakken.Ik pleit altijd voor ‘voetentraining’. Kost even tijd maar leverde mij veel op. En barefoot-schoenen (rustig opbouwen). Draag nu ook niks anders meer. Klinkt tegenstrijdig van op maat gemaakte zolen en stevige schoenen naar bijna niks. Maar we zijn imo juist verziekt door schoeisel. Mijn klachten zijn bijna weg.
Ik denk dat er ook nog hoop is voor jou inderdaad ; )Ja ik loop sowieso al wel veel. Maar ik wil juist lange stukken lopen, ik loop altijd al regelmatig.
Maar werkt dat ook met de gedrochtelijk brede platvoeten die ik heb? Rechts is bijna geheel vlak. Scheelt maar een klein stukje. Ik ben ook haast immobiel rechts, kan niet eens mijn knie over mijn teen heen krijgen bij het zakken.
Ik heb juist altijd veel te soepele schoenen gehad.Ik denk dat er ook nog hoop is voor jou inderdaad ; )
We lopen op belachelijk nauw en stug schoeisel joh. En qua scheefheid; ik had Livit uitgespeeld. Wel veel oefenen en beetje met gezond verstand opbouwen met lopen. Wel cool op zich. Spierpijn in je voeten. Ik heb op z’n ergst amper kunnen lopen. Rennen altijd met steken. Nu gaat dat allemaal weer 90%.
Heb nu voor de verandering iig voor het wandelen in het bos wel hele stugge schoenen. Dus zal eerst eens aankijken hoe dat bevalt, als het niet helpt weer wat anders proberen.Inderdaad. Voelen wat dit met je doet. Neem de tip mee voor als dit niks is. Vibram five fingers ben ik toen mee gestart. Je ziet eruit als een kikker maar dat hielp bij mij veel. Nu loop ik voor de ‘normale’ looks op groundies.Ik heb juist altijd veel te soepele schoenen gehad.Heb nu voor de verandering iig voor het wandelen in het bos wel hele stugge schoenen. Dus zal eerst eens aankijken hoe dat bevalt, als het niet helpt weer wat anders proberen.
En over vakanties gesproken, de eerste 2 weken van augustus gaan we met de schoonouders mee naar Oostenrijk. We zouden eigenlijk niet weg gaan met de zomer, met de herfst gaan we naar IJsland en de rest van het geld gaat in het huis. Maar die lieverds gunnen ons ook nog een vakantie in de zomer.
Komt wel een beetje onhandig uit met de contest, maar een vakantie zeg ik geen nee tegen als het zo aangeboden wordt. 
Uiteindelijk wel m'n doel bereikt om eerst de 85 aan te tikken voor het cutten. M'n middelomtrek is net 80,5cm, die zal vast ook nog wel een cm verliezen met wat vocht. Armen eindelijk weer 40cm, links dan, rechts is standaard een cm smaller.
2 van de 5 taken niet eens aan toegekomen. Wel voldoende beweging gehad!
Gebruik ik niet. Ik drink niet eens koffie na 10 uur of thee na 12 uur omdat ik anders slecht slaap. Stims ben ik heel gevoelig voor.Kap eens een aantal weken met stims, als je die gebruikt.
Maar ook gelijk een tweede kabel besteld, face pulls werken toch net wat lekkerder met meer kabel.
Denk dat de temperaturen niet meehelpen. Ik ben sowieso moe rond 10 uur gezien ik consistent om 10 er in lig en half 7/7u uit. Heb wel oordoppen op maat, maar dat gevoel zit ook niet lekker. Was wel fijn toen ik tijdelijk naast een kerk woonde, dat was pas echt slaapgebrek tot die krengen geleverd werden.Misschien eens zonder watch gaan slapen, evt watjes in je oren zodat je jezelf hoort ademen. Zorg voor ademhaling vanuit je buik ipv borst. Ga slapen als je vermoeid bent
en houd ook echt je ogen dicht. Relax en denk aan wat leuks waar je rustig van wordt.
Kan ook helpen om op je rechterzij te gaan liggen, en zorg voor goed geluchte slk, ook tijdens je slaap, en geen dik dekbed(ik slaap al weken onder alleen het overtrek, met slk raam wagenwijd open)
Met 4-6 weken hangt er een airco en kunnen de ramen op een kier blijven, scheelt enorm in geluid.
Zonde van de 4 seizoensdekbed die we hebben gekocht, gezien ik in de winter de dunne gebruik.
Ook op straat en door de stad of supermarkt?Ik loop in de zomer ook op blote voeten. 1e paar keer ff wennen, maar dan gaat het wel.
Ben geen hippie