- Waardering
- 10.233
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 84kg
Wat een heerlijk bankje! Stabieler dan dit wordt het niet. Toch wel fijn om niet een paar cm omhoog te komen met bank en al als ik mezelf achterover pleur met 30kg dumbbells.
Of om heen en weer te wiebelen.
Zelfde gewichten gehanteerd. Merkte wel dat m'n lichaam niet toe is aan meer vandaag. Had er veel zin in, vandaag was een goede dag. De airco is geïnstalleerd, bankje is binnen, ventilatie is gefixt, nieuwe buitenlamp hangt. Veel dingen van de te doen lijst afstrepen doet me altijd goed.
Db benchpress
1x12x4
1x12x14
3x12x30
Db standing oh press
3x12x11,5
Single-arm low-cable crossovers
3x12x1,25
Side raises
3x12x0,5
Lying overhead triceps extensions
3x12x11,5
En de prachtige ventilatie waar ik voor heb gestreden! Kitten lukt me ook steeds beter en netter.
Of om heen en weer te wiebelen.Zelfde gewichten gehanteerd. Merkte wel dat m'n lichaam niet toe is aan meer vandaag. Had er veel zin in, vandaag was een goede dag. De airco is geïnstalleerd, bankje is binnen, ventilatie is gefixt, nieuwe buitenlamp hangt. Veel dingen van de te doen lijst afstrepen doet me altijd goed.

Db benchpress
1x12x4
1x12x14
3x12x30
Db standing oh press
3x12x11,5
Single-arm low-cable crossovers
3x12x1,25
Side raises
3x12x0,5
Lying overhead triceps extensions
3x12x11,5
En de prachtige ventilatie waar ik voor heb gestreden! Kitten lukt me ook steeds beter en netter.

voelde me wel sterk vandaag, dacht ik probeer 3x8 maar kon nog wel 2 reps pakken.
. Denk niet eens dat ik het voor half 12 af ga krijgen wanneer we moeten gaan naar de bruiloft. Had verwacht nu al klaar te zijn en dan nog ff een uurtje de benen te trainen.
Ik ben helaas wat perfectionistisch, nu ik zo'n strakke plafond er in heb gemaakt, stoor ik me nog meer aan het plafond in de badkamer. Als ik iets lelijk vind, dan zijn dat plinten met een afgeschuinde kant die niet overal in verstek gezagen zijn (en korrels). Straalt alleen maar prutswerk en luiheid uit. En als ik dan toch bezig ben kan ik gelijk alles glad maken ipv al die naden van de agnes platen te moeten zien.