Eyyhalllo.
Ik wou graag jullie mening weten van wat jullie hier van vinden ??
Ik ben 1,5maand bezig op sportschool en heb al vooruitgang geboekt vind ik zelf
Ook heb ik nog dumbbells thuis maar ik weet niet precies wat voor oefeningen ik zou moeten doen .. ik heb van de mensen op sportschool informatie gekreegen dat ik deze oefeningen thuis goed kon doen
Knie op (bed stoel bank zie maar) en andere been niet en dan je erm omhoog doen dat allebei de kanten 3 x 15
Is dat een goeie oefening?
En dan nog je dumbbell in je handpalm leggen en aan de rand van je bed liggen en dan naar beneden laten gaan en weer omhoog 3 x 15
En dan nog de normaale de bekenste gewoon arm naast je en omhoog .. of elleboog in je knie .. maar dat is de bekende
maar hebben jullie nog meer dingen die ik thuis kan doen ? en moet ik dat dan elke dag doen of om de 2dagen en 1dag rust ??
Status:
71KG (Vorige maand nog 74)
21% BF (Denk dat die nu dan wel anders is)
1,77 LANG (is het zelfde lijkt mij)
Hier de foto's
Dat is het dan tips/Commentaar altijd welkom !
Ik wou graag jullie mening weten van wat jullie hier van vinden ??
Ik ben 1,5maand bezig op sportschool en heb al vooruitgang geboekt vind ik zelf
Ook heb ik nog dumbbells thuis maar ik weet niet precies wat voor oefeningen ik zou moeten doen .. ik heb van de mensen op sportschool informatie gekreegen dat ik deze oefeningen thuis goed kon doen
Knie op (bed stoel bank zie maar) en andere been niet en dan je erm omhoog doen dat allebei de kanten 3 x 15
Is dat een goeie oefening?
En dan nog je dumbbell in je handpalm leggen en aan de rand van je bed liggen en dan naar beneden laten gaan en weer omhoog 3 x 15
En dan nog de normaale de bekenste gewoon arm naast je en omhoog .. of elleboog in je knie .. maar dat is de bekende
maar hebben jullie nog meer dingen die ik thuis kan doen ? en moet ik dat dan elke dag doen of om de 2dagen en 1dag rust ??
Status:
71KG (Vorige maand nog 74)
21% BF (Denk dat die nu dan wel anders is)
1,77 LANG (is het zelfde lijkt mij)
Hier de foto's
Dat is het dan tips/Commentaar altijd welkom !

tot over 2maand ..