AndroidHealthClinic

Nieuws NSMB New Commers Strong Man Cup

Damn best mooie wedstrijd als ik het zo zie. :p

too late :p

Mijn PR staat nog steeds op 91kg, maar dat ging nog zonder veel moeite. 95kg is me dan weer nooit gelukt... Mentaal denk ik.
Officieel heb ik al 100kg gedaan, in Zevenkamp :D

Mijn PR staat nog steeds op 91kg, maar dat ging nog zonder veel moeite. 95kg is me dan weer nooit gelukt... Mentaal denk ik.
Officieel heb ik al 100kg gedaan, in Zevenkamp :D
Kleine log ofzo in Zevenkamp?
Mijn PR staat op 2 x 80 met amper techniek :D Kan wss wel 85...
100 zou een leuk doel zijn daar :) Pak 105, dan versla ik nog de mensen die 100 als doel hebbben :D (maar dit zal niet echt lukken)

Die log was volgens mij (en alle andere atleten) 10kg lichter dan ze aangegeven hadden :o

laat je op de reserve lijst zetten dan.. ik was gelukkig laatste nl'r die nog gewoon mee kon doen:)

Ik ga voor 100 loglift, heb wel nog nooit een vastgehad dus dat gaan we dan weer moeten regelen.

Met de 70 log lift neem ik genoegen!:D
Maar goed, dat deed ik ook met de 300 totaal voor eind maart, en dat heb ik gister ook al bereikt, dus misschien dan toch maar voor de 80 log gaan :D

Minstens :)

Ik hoop zeker dat ding in raalte te kunnen pressen dat word een uitdaging :)

100 log!!!

Zou mij ook graag willen inschrijven, Bilal el Mesri , Nederland

ik ga ook voor de log. 100 is mijn doel. Doelen kunnen ook beter te hoog gelegd worden. Want dan kan ik er extra hard voor trainen :D

---------- Toegevoegd om 00:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:00 ----------

Damn, kom op bro... wil een beetje pit in dit topic hebben. Elkaar een beetje uitdagen, motiveren etc etc!

Nou mannen, wie kan mij hebben op de NCC? :D

@Junipero: Waarvoor? :engel:
Als ik al een beetje kans maak tegen jou ben ik al blij. Hopelijk een plek in de top 15

over paar uurtjes mn aller eerste stm training met spencer, jorg88 en mikeo26:D

Ik ga voor de medley; de log is not my cup of tea.;)

ik zit in de stoptrein na zutphen, nu hopen dat mn ov skills niet failen:p

Terug
Naar boven