MuscleMeat

Nieuws NSMB New Commers Strong Man Cup

met spencer en jorg88, hebben het iig al vaker gedaan.

we zijn nie ervaren ma we weten wel wat. hebben eerste x dat we daar waren wel wat uitleg gekregen. en het ging best aardig toch? je zette in ieder geval door terwijl dat het bijna niet meer ging. doet niet iedereen van jou leeftijd. ;)

Zou zeker in het begin een ervaren strongman vragen die toekijkt of meedoet. Tips van deze mannen zijn goud waard. Doen jullie die events buiten?

ja alles is buiten. ja ma waar vind je zo iemand ken niet echt een strongman. hebben bij ons bij Atlas wel wat semi pro's tot pro's rondlopen maar niet in strongman. de man van waar we events trainen die heeft wel behoorlijke ervaring in de krachtsport. of die dit ook echt in de strongman heeft weet ik niet maar hij weet er wel wat van.

Is het misschien nog een leuk idee om een apart klassement te maken voor de Belgen en Nederlanders???
Een landenwedstrijd dus eigenlijk.:)
En omdat het dan 10 tegen 10 is.

Ik denk dat ik binnenkort maar even bestel in amerika lekker goedkoop gelijk wat t-shirts :) iemand suggesties welke knee-wraps / wrist wraps / belt daar degelijk zijn op bb.com

ja alles is buiten. ja ma waar vind je zo iemand ken niet echt een strongman. hebben bij ons bij Atlas wel wat semi pro's tot pro's rondlopen maar niet in strongman. de man van waar we events trainen die heeft wel behoorlijke ervaring in de krachtsport. of die dit ook echt in de strongman heeft weet ik niet maar hij weet er wel wat van.

Als daar nou genoeg spul ligt, wil ik wel een keer meetrainen. Is niet zo heel ver vanaf hier.

---------- Toegevoegd om 11:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:34 ----------

Is het misschien nog een leuk idee om een apart klassement te maken voor de Belgen en Nederlanders???
Een landenwedstrijd dus eigenlijk.:)
En omdat het dan 10 tegen 10 is.

Je moet je schamen dat je hier aan mee wil doen

Top van je matthieu... zeker doen jorg88!

@TheMistery: Ik heb met een gast gesproken die meerdere banden heeft gebruikt. Wil je hele taaie banden hebben dan adviseer ik je Inzer Iron Z aan. Titan zijn iets minder taai maar dat kan ook weer fijn zijn zeker met het binden.

Als daar nou genoeg spul ligt, wil ik wel een keer meetrainen. Is niet zo heel ver vanaf hier.

---------- Toegevoegd om 11:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:34 ----------

Je moet je schamen dat je hier aan mee wil doen

Moet ik een ander de kans geven om mee te doen??? Ik vind het prima.
Van mij hoeft het sowieso niet; de enige kans die ik daar heb is voor de 6e x door mijn rug te gaan. :o

Ik d8 dat sommigen het wel leuk vonden om me nog een keertje in actie te zien.:)

Laatst bewerkt:
gestoorde

Van mij hoeft het sowieso niet; de enige kans die ik daar heb is voor de 6e x door mijn rug te gaan. :o

Ik d8 dat sommigen het wel leuk vonden om me nog een keertje in actie te zien.:)
Zoiets moet je gewoon voor jezelf doen en niet voor anderen toch?

De strongman dingen die er liggen zijn: 2 banden (grote en kleine), een sledpull en een prowler. Verder maakt jorg een duckwalk waarmee we kunnen trainen. Er is daar ook de mogelijkheid om met bands/chains te werken. Er zijn ook zeker genoeg schijven.

edit;

Highlights Eastside Performance
NIEUW
» 3 power racks
» Dumbbells van 2 t/m 50 kg
» 5 olympische halterstangen
» Kettlebells van 4 t/m 40 kg
» Kettingen
» Jumpstrech banden
» Medicine & exercise ballen
» Lat pull down
» Seated row
» Pulley station
» Trekslee's
» Tractorbanden
» Board press boards
» Stootzak
» Rope battling touwen
» Sledgehammer (10 lbs)

» Prowler
» Glute/ham raise
» Safety squat bar
» Chambered bar
» Trap bar
» Schwinn spinningfiets
» Schwinn Airdyne

the prowler :eek: watchout ! !

exactly... wat ik me afvraag... als je car push gaat doen dan komt het ongeveer ophetzelfde neer of zie ik dat verkeerd ?

heb geen een van bijde ooit gedaan. maar ik denk dat het bij de prowler ook vooral gaat om de houding die je aan neemt tijdens het lopen / rennen. dat is iig wat ik opmaak na het zien van strong the movie.

prowler lijk me moeilijk omdat de onderkant plat is en dus meer weestand t.o.v. autobanden die meedraaien in de richting.
just my 0.02€

Seriously ??? Er staan 3 mensen op de wachtlijst die heel graag mee willen doen aan deze wedstrijd, en jij doet mee terwijl het van jou sowieso niet hoeft...

heb geen een van bijde ooit gedaan. maar ik denk dat het bij de prowler ook vooral gaat om de houding die je aan neemt tijdens het lopen / rennen. dat is iig wat ik opmaak na het zien van strong the movie.

prowler lijk me moeilijk omdat de onderkant plat is en dus meer weestand t.o.v. autobanden die meedraaien in de richting.
just my 0.02€

in dus verre hebben jullie gelijk... zoiets dacht ik ook al... dat het qua weerstand tuurlijk zwaarder zal zijn... maar ik denk dat het conditioneel niet heel veel zou schelen... ga vanaf februari eens wat experimenteren

Terug
Naar boven