Falstyr
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 82
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 126kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Letten jullie maar op de dames, dan ga ik wel met de goude plak ervan door.

Weet niet of jullie het weten, maar iedereen die sterker is dan mij slaag ik vlak voor de wedstrijd nog met een stalen bar op hun knieschijfLetten jullie maar op de dames, dan ga ik wel met de goude plak ervan door.

aha dan komen die stalen kniebeschermers die ik onlangs heb aangeschaft toch nog van pasWeet niet of jullie het weten, maar iedereen die sterker is dan mij slaag ik vlak voor de wedstrijd nog met een stalen bar op hun knieschijf
Nu kunnen jullie wel niet zeggen dat ik jullie niet heb gewaarschuwd![]()

Dan blijven er geen deelnemers over...Weet niet of jullie het weten, maar iedereen die sterker is dan mij slaag ik vlak voor de wedstrijd nog met een stalen bar op hun knieschijf
Nu kunnen jullie wel niet zeggen dat ik jullie niet heb gewaarschuwd![]()

Hij zei iedereen die sterker is...aha dan komen die stalen kniebeschermers die ik onlangs heb aangeschaft toch nog van pas![]()

Dan is de klap zo hard dat hij zelf achter over valt en zijn rug blesseertaha dan komen die stalen kniebeschermers die ik onlangs heb aangeschaft toch nog van pas![]()
Dan blijven er geen deelnemers over...![]()
Hij zei iedereen die sterker is...![]()

Damn, kom op bro... wil een beetje pit in dit topic hebben. Elkaar een beetje uitdagen, motiveren etc etc!

Dan blijven er geen deelnemers over...![]()
Hij zei iedereen die sterker is...![]()
daarvoorDamn, kom op bro... wil een beetje pit in dit topic hebben. Elkaar een beetje uitdagen, motiveren etc etc!
Nou mannen, wie kan mij hebben op de NCC?
@Junipero: Waarvoor?![]()

hoewel ik er nog 20 kg zou willen opgooien tegen april (2,5 kg loglift per maand er ongeveer bij)ik ben maar aan het zeverenDamn, kom op bro... wil een beetje pit in dit topic hebben. Elkaar een beetje uitdagen, motiveren etc etc!
Nou mannen, wie kan mij hebben op de NCC?
@Junipero: Waarvoor?![]()