MuscleMeat

Nieuws NSMB New Commers Strong Man Cup

Er zijn mensen die werken en niet achter hun pc leven.

Take it or leave it!

Ik was in slaap gevallen achter de pc :(

Ik lees het bericht maar net, zou nu al stilaan moeten vertrekken wil ik op tijd zijn :P

Jammer Jimmy, zal voor 2010 wezen, maak er toch een goede training van!

Ik lees het bericht ook net, waar trainen dan? Ik moet toch trainen vandaag :) En anders zou ik da wel eens mee willen doen in januari.

Hoe gaat het hier mannen? Al een beetje events aan het draaien?

nee. :P
De stones willen voor geen meter lukken.
Voor de rest maak ik me niet zo druk zolang me conditie blijft verbeteren.

nee bij mij gaat ook k*t, zit met knie blessure dus hoop dat ik er snel van af ben :@ word er gek van.

nee. :P
De stones willen voor geen meter lukken.
Voor de rest maak ik me niet zo druk zolang me conditie blijft verbeteren.
Stones hebben we ook nog niet echt gedaan. Ik in elk geval nog niet maar dat gaat veranderen. Heb vandaag hars gekocht om goed te kunnen trainen. Zit ook nog aan sleeves te denken, zag net Sjaak Ruska met rubberen sleeves voor extra grip vermoed ik. Vraag me af of je die kunt kopen of dat je een duikpak moet gaan slopen.

die sleeves heb je niet nodig imo :)

je onderarmen gaan alleen kapot bij fails, dus als je niet al te koppig bent en keer op keer failt is er niets aan het handje (armpje)

moet toch schelen met sleeves toch?
kga op de wedstrijd mn elbow sleeves gebruiken denk ik

Stones vind ik een leuk onderdeel, gewoon volgende strongman training pakken bij DJs?

Jah ...alleen dan ff goed afspoelen en afdrogen, want die hars doe bleef niet op mijn klauwen zitten

onder het motto van ervaringen delen
- InsideOut gebruikt sleeves van een duikerpak gemaakt, zelf ook geprobeerd maar je vloekt als ze loskomen
- Squatbeast en Snoob zweren bij intapen (stoftape)
- ik ben het meer verwijfde type en merk enorm verschil bij zwaardere stones als ik mijn onderarmen onthaar, bij deze kom ik dus uit de kast ;-)

en oh ja, wat is dat toch met al die spulletjes voor hars te verwijderen MD40 ruuuulzzzz!!!!!!!!!!!!

Laatst bewerkt:
onder het motto van ervaringen delen
- InsideOut gebruikt sleeves van een duikerpak gemaakt, zelf ook geprobeerd maar je vloekt als ze loskomen
- Squatbeast en Snoob zweren bij intapen (stoftape)
- ik ben het meer verwijfde type en merk enorm verschil bij zwaardere stones als ik mijn onderarmen onthaar, bij deze kom ik dus uit de kast ;-)

en oh ja, wat is dat toch met al die spulletjes voor hars te verwijderen MD40 ruuuulzzzz!!!!!!!!!!!!
Mijn sleeves komen nooit los hoor ;)
En het is WD40 :P

Ik vraag mij af of ik niet beter met deze beginners cup zou meedoen. Dit zijn gewichten/oefeningen die ik wel zie zitten. De te veel onderdelen van de voorronde zijn NU nog buiten bereik vrees ik.

Mijn sleeves komen nooit los hoor ;)
En het is WD40 :P

:mier: probeer jij maar eens helder te denken als je al sinds 7u deze morgen met kids allen thuis bent, kan eindelijk eten :mad:

maar ja je hebt gelijk, nu blij? (zie eens dat je de volgende keer niet wil filmen)

---------- Toegevoegd om 22:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:15 ----------

je bent een beetje laat met inschrijven ;)

officieel wel, off the record onthouden we interesses in het oog, mocht (en ik hoop echt van niet) de helft afzeggen vlak voor de wedstrijd zoals wel eens durft het geval te zijn
"shit, heb ik net mijn eelt afgescheurd deze week"
"oh neen, ik geraak totaal niet klaar"
"je gelooft het nooit maar de hond heeft mijn trainingsprogramma opgegeten"
:D

Laatst bewerkt:
officieel wel, off the record onthouden we interesses in het oog, mocht (en ik hoop echt van niet) de helft afzeggen vlak voor de wedstrijd zoals wel eens durft het geval te zijn
"shit, heb ik net mijn eelt afgescheurd deze week"
"oh neen, ik geraak totaal niet klaar"
"je gelooft het nooit maar de hond heeft mijn trainingsprogramma opgegeten"
:D

Moge jij mij in dat geval ook in het oog houden indien hetgeen je vreest voorvalt:D.

Wat voor tape is dat dan? Zijn dat zwachtels? Die zijn namelijk elastisch en kun je daardoor goed strak aanbrengen.

neen, stoffen tape die ook gebruikt wordt om protheses vast te maken, beetje zoals spalk-tape (vooral bekend bij judoka's) maar dan iets minder kleverig; als je dat spul rond je armen draait span je al het bloed af en trek je je vel naar de kl... achteraf

---------- Toegevoegd om 10:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:57 ----------

Moge jij mij in dat geval ook in het oog houden indien hetgeen je vreest voorvalt:D.

even je naam en gegevens pm-en naar squatbeast of insideout, kom je op de reserve-reservelijst terecht (die ook al aardig gevuld is, wat is dat toch met die C-wedstrijden :rolleyes: )

Terug
Naar boven