Fitness Seller

Nieuws NSMB New Commers Strong Man Cup

Nou zondag dan maar :) ik heb er al zin aan. Ik zal is even kijken wie er mee willen ;D

Mooi, gemakkelijk te bereiken en waarschijnlijk goed in het zicht. Is voor iedereen beter :)

Mensen die graag dit jaar nog aan wat strongman onderdelen willen ruiken kunnen dat.
2e kerstdag middag (12:00) is er een strongman meet bij DJ's workout te Dordrecht. We zullen daar (mits het weer het toelaat) met een man of 6 trainen. Als er meer mee willen doen dan kan dat, iedereen is welkom. Stuur me maar een pm.

Laatst bewerkt:
Nee, nee gasten t'is een Zondag. (18de)

En voor veel volk moet jezelf ook een beetje zorgen he. (breng alle familie en kennisen mee )
Er word hier ook reclame gemaakt en ook de pers verwittigen we.

lol, Stef was me voor ;)

Heb al een groepje van ongeveer 10man die mee komen :D

Chick is dat waar we normaal ook zullen gaan trainen? Dan kom ik wellicht de 2e kerstdag. Vier toch geen kerst en is voor mij een normale dag ;)

Echt tof om te zien hoe groot de belangstelling is voor deze beginnerswedstrijd. Ik ben aangenaam verrast van de nieuwe Belgische atleten die willen kennismaken met deze schitterende sport.

Wel degelijk een bewijs dat er nood was aan een C wedstrijd in België, niet?

Echt tof om te zien hoe groot de belangstelling is voor deze beginnerswedstrijd. Ik ben aangenaam verrast van de nieuwe Belgische atleten die willen kennismaken met deze schitterende sport.

Wel degelijk een bewijs dat er nood was aan een C wedstrijd in België, niet?

Niet alleen in belgie.. Het feit dat er zoveel nederlanders zijn die ook belangstelling hebben zegt i.m.o. dat er in nederland zeker evenveel of dan wel meer nood aan was!:D

Zouden veel vaker van deze wedstrijden moeten zijn, in belgie & nederland.

een stuk of 3 C wedstrijden zouden zeker welkom zijn :p maar dit is al zeker een zeer goed begin ;)

• Topic Starter Topic Starter
Niet om aan te vallen gasten maar, de NSMB heeft meer baat bij Belgen dan met Nederlander.

Om wille dat de sport om hoog komt in ons land + meer jongens die naar de voorrondes gaan en de finale.

Als je na 2 jaar nog in een C wedstrijd zit, dan is er toch iets mis met de atleet en zijn trainings schema (eten of suplementen).

Deze wedstrijden bieden door groei mogelijkheden in de sport

Er was al sprake van een 2de te doen eind 2010 (beloof niks he) maar we hebben onze handen vol op het moment.

Door het succses is wel de mogelijkheid door gebroken om het in 2011 zeker dat we naar 2 C wedstrijden van de NSMB (maar er valt nog veel te bespreken en we moeten nog zien hoe de 1ste van start gaat. Of iedereen wel op komt dagen en er klaar voor is )
-

Heb al een groepje van ongeveer 10man die mee komen :D

Chick is dat waar we normaal ook zullen gaan trainen? Dan kom ik wellicht de 2e kerstdag. Vier toch geen kerst en is voor mij een normale dag ;)
2e kerstdag is sowiezo een normale dag he:p;)

a ik zie dat het op 18 aprik is,snel vrienden verwittigen:p

komt er ook een link op de website?kan ik mails versturen naar wat vrienden:p

[Link niet meer beschikbaar]

;)

14u zoals de meeste wedstrijden.

Hey,

Iemand zin om zaterdag oom 15u mee events te trainen.

Laatste training in het jaar 2009 en dan zal het maar pas terug zijn rond eind Januari.

Ik moet zondag werken daar mee dat ik dit vraag.

Ik train toch, al wie mee wil doen is welkom.

Graag een bevestiging via mail of sms.

Groeten

Jimmy

Hey,

Iemand zin om zaterdag oom 15u mee events te trainen.

Laatste training in het jaar 2009 en dan zal het maar pas terug zijn rond eind Januari.

Ik moet zondag werken daar mee dat ik dit vraag.

Ik train toch, al wie mee wil doen is welkom.

Graag een bevestiging via mail of sms.

Groeten

Jimmy

Wel een eer om jou dan te ontmoeten, maar damn daar kom je ook laat mee Jimmy. :roflol:

Idd, beetje short notice, jammer

Er zijn mensen die werken en niet achter hun pc leven.

Take it or leave it!

Terug
Naar boven