XXL Nutrition

Nieuws NSMB New Commers Strong Man Cup

even je naam en gegevens pm-en naar squatbeast of insideout, kom je op de reserve-reservelijst terecht (die ook al aardig gevuld is, wat is dat toch met die C-wedstrijden :rolleyes: )

Dat lijkt op veel startende strongman, wat betekent dat het groter wordt:).

Dat er veel krachtsporters zijn die C-wedstrijden aan kunnen maar te zwak zijn om serieus op A of B niveau mee te doen :P

Dat is de 2e meer pessimistische conclusie die je kunt trekken idd:p

• Topic Starter Topic Starter
Hey mensen het zal er zeer snel zijn, dus train hard.

Mededeling voor de Belgen:

Als je meedoet en je hebt je lid geld niet betaald halverwege Maart = geen deelname.

Een Belg zonder verzekering willen we niet op het veld zien.

Stuur me een mail en dan stuur ik het rekening nr of kom het eens binnen steken tijdens één van onze trainingen op zondag.

Het bedraagt dus 35 euro.

Deze Jongens nog eens even op attent maken :

- Tim Boniver (België)

- Wauter Wangermez (België)

- Bjorn Slachmuylders (België)

- Olivier Kauffmann (België)

- Andy Warrens (Belgie)

Jongens maak jullie lid want er staan nog Belgen te springen om mee te doen die al in geschreven zijn.

*

Ik zie dat Marco Bouma zich heeft afgemeld. Gaat een Belg of een Nederlander hem vervangen of zal dit willekeurig gaan?

Voorkeur gaat zo naar belgen vriend.

Maar je word verwittigd als het niet zo moest zijn.

Voorkeur gaat zo naar belgen vriend.

Maar je word verwittigd als het niet zo moest zijn.

Zullen degenen die nu op de wachtlijst staan (allemaal Nederlanders) wel jammer vinden, omdat degene die heeft afgemeld Nederlander is, en:

Update!

Ja Koek jij bent nog C materiaal ;)

Lijst is vol 16 deelnemers ( 8 Belgen & 8 Nederlanders )

Ik hoop voor jullie dat iedereen komt en van zijn woord is.
Als dit een succes word, is dit een jaarlijkse gewoonte :D

Ik ga effe over leggen met men mede organisator of we er geen 20 atleten als max mogen hebben. Hopelijk 2 Belgen en 2 Nederlanders om het hier gelijk op te nemen ;)
-

Ik weet het maar , onze wedstrijd, ons land, onze atleten (NSMB) en wij moeten ook vooruit.

Ik zie het ook liever 10/10 maar van de Belgen (spectakel voor het forum en RDP) zijn we zeker dat ze 100% komen (als ze al lid zijn) + de media en sponsors zien het liever zo. (Onze brood gevers en promo mensen)
Dus als je zo moet kiezen is het als federatie en organisatie al snel makkelijk.

Daarom hebben onze mensen voorrang, dat wil niet zeggen dat men geen kans maakt. en ik blijf bij men stand punt, kom toch af al sta je op de reserve lijst je weet maar nooit wie er niet komt opdagen en of we er geen 22 van maken ;)

Laatst bewerkt:
Nog ruim 6 weken te gaan :D. Het wordt weer wat warmer buiten dus hoe gaan de event trainingen mannen?

Zelf wil ik de komende periode 2x in de week events gaan doen.

Hopelijk eind volgende week weer event training oppakken. Anders de week er na.

Ben van 31 naar 24% vet gegaan. Voel me stuk fitter. Conditie is ook verbeterd. Nu die lijn door zetten :D

nu 3x events getraind, zeker niet ontevreden :) spelletje ligt me wel!

ik mag niet klagen :)

hoe zit het eigenlijk met elbow sleeves op stm wedstrijden?
je ziet vaak dat ze er maar 1 dragen, is dat om de jury goed te kunnen laten beoordelen of de lift wel gelocked is?

Laatst bewerkt:
komt goed .

voel me top! heb er echt heel erg zin in!

me too,trainingen gaat vlot.
probeer toch minsten 1 odd-training per week te doen

Zouden de heren deelnemers mijn eens een mail kunnen sturen: nationalstrongmanbelgium at gmail.com

Thx!

Wat moet daar in staan ? in die mail ?

Je naam, verder niks :D

mail sent!

Terug
Naar boven