Falstyr
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 82
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 126kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan iemand de Dbb-namen eens langs de deelnemers zetten?
Ik kom ook supporteren samen met mn vrouwtje en Bert
tof!
---------- Toegevoegd om 19:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:44 ----------
je hebt blijkbaar allesgoed in de gaten gehouden![]()
rofl zit al de hele dag in me gedachten dat ik goed mee kan komen. misschien zelfs 1e op de log press. en dan gewoon alles snoeihard op de atlas stones verspeel omdat ik er maar 3 van de 5 opgelegd krijg![]()
Ik denk dat weinigen de 110kg er op zullen leggen hooren dan is er nog de 125kg natuurlijk
![]()

Ik denk dat weinigen de 110kg er op zullen leggen hooren dan is er nog de 125kg natuurlijk
![]()
ik ga voor de 110.
enige waarmee ik heb getraind is 105.. maarjah je zit natuurlijk wel mee dat je al alles geeft op de voorgaande onderdelen
Ik ook, wil deze erop hebben. Dus dan zal het nog om een tijd gaan.
lol heb je die krengen bij ons nog niet gezien.We zien wel jongens. Het is maar hoe groot de stenen zijn ik heb sws wel met zeer dikke kogels getrained die wel een slag groter waren dan die van gijs miss doe ik er mijn voordeel eruit![]()
Tuurlijk, gewoon iemand met zo'n potje erbij laten staan.mag je trouwens tijdens de stones nog extra hars pakken?