Fitness Seller

Nieuws NSMB New Commers Strong Man Cup

rofl zit al de hele dag in me gedachten dat ik goed mee kan komen. misschien zelfs 1e op de log press. en dan gewoon alles snoeihard op de atlas stones verspeel omdat ik er maar 3 van de 5 opgelegd krijg :P

Ik denk dat weinigen de 110kg er op zullen leggen hoor :) en dan is er nog de 125kg natuurlijk :p

Succes alvast aan iedereen die meedoet zondag!

Ik denk dat weinigen de 110kg er op zullen leggen hoor :) en dan is er nog de 125kg natuurlijk :p

ik ga voor de 110.
enige waarmee ik heb getraind is 105.. maarjah je zit natuurlijk wel mee dat je al alles geeft op de voorgaande onderdelen

We zien wel jongens. Het is maar hoe groot de stenen zijn ik heb sws wel met zeer dikke kogels getrained die wel een slag groter waren dan die van gijs miss doe ik er mijn voordeel eruit :)

mag je trouwens tijdens de stones nog extra hars pakken?

neem je het potje toch mee, gaat alleen maar van je tijd af.

Ik ga ook voor alle stenen, hopelijk zit het een beetje mee.

Laatst bewerkt:
We zien wel jongens. Het is maar hoe groot de stenen zijn ik heb sws wel met zeer dikke kogels getrained die wel een slag groter waren dan die van gijs miss doe ik er mijn voordeel eruit :)
lol heb je die krengen bij ons nog niet gezien.
Als je lange armen hebt heeft dat ook weer zo zijn voordelen vermoed ik.
mag je trouwens tijdens de stones nog extra hars pakken?
Tuurlijk, gewoon iemand met zo'n potje erbij laten staan.

Tot zondag, mannen. Doe jullie best, ik kom niet voor niets kijken !

Iedereen veel succes morgen! Geef er een lap op!

Ik ga komen kijken en hoop op een leuke wedstrijd!

ik ben ook benieuwd en best zenuwachtig nu, ben al een van de minderen en heb 90% van de onderdelen nog nooit gedaan XD maar heb er zin in dus we zien wel :D alleen gister met het werk vette blaar opt midden van mijn hand gekregen, hopen dat ik daar geen last van heb.

vanacht fout gelegen in bed. schouder en bovenrug zit vast tot het pijnlijke aan toe. rond 4 uur even lekker los laten masseren :D

De excuses stromen al binnen :D

Terug
Naar boven