Fitness Seller

Nieuws NSMB New Commers Strong Man Cup

Ik heb nu officieel weekend dus bunkeren :D

Oh ik zie dat ik alsnog op de reservelijst sta. Ik heb inmiddels een studiereis naar Spanje dus ik zal er sowieso niet zijn.

Hup België hup :cheer:

:D

Jammer dat hardrocker en gerre er niet zullen zijn om de Vlaamsche trots te verdedigen :p

Lijkt wel of alle belgen zich terugtrekken omdat de Nederlanders eraan komen. :p

:roflol:
Een 10 vs. 10 zou mooier zijn geweest inderdaad.

Laatst bewerkt:
Overmorgen is het zover :).

en Wauter :p

Komop hardrocker, laat je niet kennen ;)
Het zijn nog geen voorrondes, dus ideaal om eens wat ervaring op te doen :)

Mannekes, ik heb momenteel meer stress om dit te organiseren dan om deel te nemen aan de voorrondes of de finale :roflol:
Maar de voorruitzichten zijn goed. Nu nog lekker weertje en wat volk en een vlotte wedstrijd en ik ben een tevreden man :)

wat is dat met die mannen van b-strong?allemaal afzeggen:D

Wanna B-strong bedoel je? :D

Grapje he jongens ;) was een binnenkoppertje

Mannekes, ik heb momenteel meer stress om dit te organiseren dan om deel te nemen aan de voorrondes of de finale :roflol:
Maar de voorruitzichten zijn goed. Nu nog lekker weertje en wat volk en een vlotte wedstrijd en ik ben een tevreden man :)

goed bezig :) ik neem in elk geval de fanclub mee!

Helaas zal ik alleen maar met men pa komen. Ik heb niet echt mensen die graag hun hele dag opofferen om het te komen zien aangezien het wel dik 3uur rijden is.

Hopelijk komen er wel veel mensen :) spijtig genoeg geen supporters voor mij maargoed nog nooit echt nodig gehad

Ziet er naar uit dat het weer dik in orde zal zijn :) Laat maar komen!

Terug
Naar boven