MuscleMeat

Nieuws NSMB New Commers Strong Man Cup

zolang ik er sta vind ik het goed :P

hoe laat ongeveer moeten we er eigenlijk zijn?

2 uur begint het
half 2 hebben we briefing als het goed herinner
dus om 1 uur was ik van plan om dan daar aan te komen

rond 1 uur jah .. Good luck guys ! ..en tot morge ;)

heb er zin in .

ik vertrek om 11 uur hier.
ben ik denk ik zeker op tijd. half 1 misschien al

ik vertrek om 11 uur hier.
ben ik denk ik zeker op tijd. half 1 misschien al

ik ga ook rond 11 hier weg en ben volgens de tomtom dan 1 uur zoiets daar. me pa rijd dus ik ga nog even lekker chillen met kop telefoon en visualiseren hoe ik jullie ga ownen ;)

lol wij gaan al om half 9 weg pa wil het rustig aan doen en dan zijn wij er om 12uur - half 1

Iedereen met ze pa op reis naar die wedstrijd, me ouders vinden deze sport vreselijk haha.

lol me pa zij tegen g-men dat hij weer eens opnieuw wilde beginnen met trainen zodra zijn gezondheid het toe staat. hij vind dit soort shizzle juist geweldig ben er via hem juist aan begonnen :D

Succes allemaal morgen! En ik verwacht wel dat een Nederlander de eerste plaats pakt natuurlijk:D

als cor paul hem niet pakt (wat ik wel verwacht) dan doe ik het wel hhehe:D

Zelfverzekerd zijn is goed maar te overtuigd van jezelf zonder 3kwart van het deelnemersveld in actie te hebben gezien is ook niet goed :)

Succes allemaal morgen, ben benieuwd! :)

mijn ouders vinden het geen super sport. zitten vaak van niet te breed worden enzo. niemand bij ons in de familie is een beer ofzo en mu zus en ik waren altijd hele slechte eters en vet skinni. als je dan ineens een zoon hebt die 2x zoveel gaat eten als voorheen en behoorlijk groeit vinden ze dat wel apart :P maar ze komen morgen wel mee en dat vinden ze ook wel leuk om te zien.

Waar komt dat zelfvertrouwen ineens vandaan?

Is niet zo'n verrassing. qua kracht zie ik weinig waar ik van onder de indruk ben. alleen jammer dat het conditioneel minder is bij mij en daar kan ik flink op gepakt worden. Maar me conditie is de laatste 2 weken sterk verbeterd dus wie weet. maar ik blijf bij mijn oorspronkelijk inschatting van een top 8 positie.

daarnaast was dat stukje tekst ook weer niet super serieus bedoeld :D

Alvast succes iedereen voor ik het weer vergeet. Ik ben benieuwd wie er gaat winnen. Ik ken vooral de belgische namen niet echt, dus daar weet ik niks van.

Is niet zo'n verrassing. qua kracht zie ik weinig waar ik van onder de indruk ben. alleen jammer dat het conditioneel minder is bij mij en daar kan ik flink op gepakt worden. Maar me conditie is de laatste 2 weken sterk verbeterd dus wie weet. maar ik blijf bij mijn oorspronkelijk inschatting van een top 8 positie.

daarnaast was dat stukje tekst ook weer niet super serieus bedoeld :D
Laat het nou net zo zijn dat er veel meer bij komt kijken.

The competitive sport of strongman requires limit strength, speed-strength, anaerobic threshold, core stability, strength-endurance, dynamic flexibility, grip strength and also involves the ability to move quickly while bearing tremendous weights.
We zullen het morgen zien. :D

Succes iedereen jongens en laat het een mooie dag met veel kameraadschap zijn!

Terug
Naar boven