- Waardering
- 1.793
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 117kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik vertrek om 11 uur hier.
ben ik denk ik zeker op tijd. half 1 misschien al

Iedereen met ze pa op reis naar die wedstrijd, me ouders vinden deze sport vreselijk haha.

maar ze komen morgen wel mee en dat vinden ze ook wel leuk om te zien.Waar komt dat zelfvertrouwen ineens vandaan?als cor paul hem niet pakt (wat ik wel verwacht) dan doe ik het wel hhehe![]()

Laat het nou net zo zijn dat er veel meer bij komt kijken.Is niet zo'n verrassing. qua kracht zie ik weinig waar ik van onder de indruk ben. alleen jammer dat het conditioneel minder is bij mij en daar kan ik flink op gepakt worden. Maar me conditie is de laatste 2 weken sterk verbeterd dus wie weet. maar ik blijf bij mijn oorspronkelijk inschatting van een top 8 positie.
daarnaast was dat stukje tekst ook weer niet super serieus bedoeld![]()
We zullen het morgen zien.The competitive sport of strongman requires limit strength, speed-strength, anaerobic threshold, core stability, strength-endurance, dynamic flexibility, grip strength and also involves the ability to move quickly while bearing tremendous weights.

rond 1 uur jah .. Good luck guys ! ..en tot morge![]()
heb er zin in .