AndroidHealthClinic

Nieuws NSMB New Commers Strong Man Cup

Je hebt goed je best gedaan Jorg, jammer dat je niet een paar plaatsten hebt kunnen stelen

Hopelijk is die knie van je snel weer inorde

thanks johan. snel een x wat meer op techniek gaan trainen denk dat dat al een stuk scheelt. vet dat je er toch was !

knap? eerder dom, maarja :)

proficiat aan iedereen, zag er een leuke wedstrijd uit :)

Het is niet verstandig maar je hebt wel lef en een vechtersmentaliteit om alsnog mee te doen dus daar verdient hij ook lof voor no matter what.

NCC 2010

Medley

Nou het begon al met lootjes trekken. En wie pakt nr.1 kevin xD. Maargoed dus als eerst ik tel dus niet goed en niemand verteld me dat ik verder moet gaan dus maakte 5 flips met de tire dus moest iedereen 5flips doen . Ik verspilde aardig wat tijd op de tire wat een onding maargoed, duckwalk ging lekker en de farmers gingen ook prima. Net niet binnen de tijd van 60sec 3m tekort ofzo

Log lift

70kg ging vrij makkelijk
75kg de eerste keer bijna gelockt maar net niet toen 2keer gehupt en de 4e keer was het raak dus gelukt.
80kg er was wat commotie over de lock maar duidelijk te zien op de film gelockt en vastgehouden

Laad race

Ging op zichzelf wel goed liet 1 vat vallen daar verloor ik al wat seconde op. En daarna de drogers ik kon niet goed vinden waar ik mijn handen makkelijk kon vastklemmen dus daar ging al wat kostbare seconde.

Conans wheel

Eerste keer conans wheel. Ging wel aardig hij lag voor mijn gevoel niet erg lekker. Maar toch nog ruim anderhalf rondje gelopen. Ging aardig

Stones

Ging vrij voorspoedig 70,80,90kg. De 110kg kreeg ik van de grond en op men schoot maar het voorslaan van de bal ging niet goed. Dus jammer maargoed

Was een super wedstrijd het sfeertje bevalt me zeker. En absoluut iets waar ik mee verder ga. Het was allemaal prima geregeld, wat kleine onenigheden en wat foutjes maargoed dat kan je verwachten

En uiteindelijk 12e geworden zeer tevreden over stond bijna 3 onderdelen 10e maar door de conanswheel en de stones 12e geeindigt

De filmpjes volgen morgen dus even geduld

blij te lezen dat iedereen tevreden is én veilig is thuisgeraakt, hoop dat alles meevalt voor Henk Jan :(

Kevin, er was helemaal geen commotie over je lock uiteindelijk hoor, Jimmy maakte gewoon de opmerking dat het even duurde voor het fluitsignaal en hij werd erop gewezen dat het te maken had met het locken op zich tijdens je beurt (rechterelleboog was nog niet stabiel meen ik mij te herinneren)

da's één van de tips voor de deelnemers naar de toekomst toe jongens, ga pas terug naar beneden NA het fluitsignaal, niet als jij denkt dat het goed is, we zijn hier en daar zelf losjes geweest wat betreft de plaatsing van de voeten ;)

ik zal proberen een paar tips in het verslag te verwerken deze week :)

1: Cor Paul Bezemer (Corpaul)
2: Christaens Steven (als ik me niet vergis)
3: Olivier Kauffmann
4: vergeten
5: Tim boniver (Junipero)
9: Bjorn Slachmuylders
19: Jorg van de Water (Jorg88)
20: Henk Jan uitgevallen bij de medley met enkelblessure
:sad:

Congratzzz CP. Hoeveelste is Mark (mc chick) geworden?
Ook felicitaties aan de rest.:)
Net naast het podium gegrepen. Ben 4e geworden.

Morgen maak ik een verslagje en zullen filmpjes volgen.
Boom heb ik natuurlijk punten laten liggen, niet mijn sterkste onderdeel. En ik moet wat meer aan mijn conditie werken. Wedstrijd was vrij licht en dus moest je snel zijn.

Was een hele mooie wedstrijd mannen. Veel nieuwe gezichten bij dbb-namen. Top dag gehad vandaag. :D

Het is niet verstandig maar je hebt wel lef en een vechtersmentaliteit om alsnog mee te doen dus daar verdient hij ook lof voor no matter what.

thanks. het klopt ook verstandig is anders. maarja het kon en we zien wel hoe mijn knie nu hersteld denk dat dat wel oke is.

Medley:

Snel begonnen, tire ging vlot, duckwalk (k*tding) ging vlot
Dan aan de farmers begonnen, te snel willen wandelen en zwaar liggen sukkelen met als gevolg wat punten kwijtgespeeld.

Log lift:

1e beurt 80, ging goed
2e beurt 90, ging goed
3e beurt toch besloten om 100 erop te hangen, gelukt PR
Een gedeelde eerste plaats met Woopy en Corpaul op dit onderdeel

Loading race:

De droogkasten waren log maar niet echt zwaar.
Redelijke tijd neergezet

Conans wheel:

Deze heb ik bij Jimmy al eens gelopen, toen 1.75 omwentelingen, vandaag bijna 2.5
Toch 4e plaats ofzo op dit onderdeel

Stones:

Op dit moment stond ik 3e met 60.5 pt en Tim (McChcik) op 4e plaats met 59 pt. Het ging voor mij dus op de stones aankomen.
Het plan was om de eerste 4 er zo snel mogelijk op te leggen, dit is redelijk gelukt.
Dan de 125 voelde loodzwaar, toch kunnen lappen en BIJNA erop kunnen leggen.

Al bij al 3e plaats, en zeer tevreden ! Leuke wedstrijd en goeie muziek !

t was weer plezant om naar te kijken
toffe wedstrijd, onderdelen staken goed in mekaar en deelnemers aan elkaar gewaagd!

Hehe zoals ik verwachte. :p
Zelfde met een training voor een meet, je hebt op z'n minst 10x meer rust op een meet dan tijdens je training.

De klap kwam wat later. t*ring wt een spierpijn toen ik in bed lag en nu nog steeds. Gaat wat worden straks op werk. Wel goed geslapen en zou graag nog meer uur blijven liggen, maar helaas...

damn die laatste stone was wel erg close jorrit!

Zonde he!
Ik zat me net nog te bedenken hoe ik het beste kan doen om hem alsnog erop te krijgen. :D

Precies, dat dacht ik ook.
Ik had mijn handen te hoog op de bal, als ik die nou wat lager had zitten was het wellicht gelukt.

leuke filmpjes spencer,goed gedaan:cool:
proficiat aan alle deelnemers en uiteraard ook de winnaar.
ik ben 17e geeindigt:(,verslag staat op mn log

jimmy deed het erg leuk trouwens als presentator! roeping gemist? :D

sowieso een dikke :thumbs: voor de organisatie, was een mooie kennismaking met strongmanwedstrijden.

Kan iemand de Dbb-namen eens langs de deelnemers zetten?

Ik kom ook supporteren samen met mn vrouwtje en Bert :cool:

respect dat je uit limburg kwam om ons aan te moedigen!

---------- Toegevoegd om 11:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:25 ----------

is er nergens een link met de uitslagen?

Terug
Naar boven