- Waardering
- 6.993
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 105kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
thx allemaal jongens, was een erg leuke dag. spencer was 2e geworden (jorrit) en die heeft me verdomd hard laten knokken voor de overwinning, goed gedaan kerel!
En ik kende niet alle Belgische vrienden maar dat Cor Paul er wel een beetje bovenuit stak had ik idd wel verwacht. Niettemin sterke prestatie voor je eerste wedstrijd!
Foutje!
Ik ben nummer 2 van vandaag!
Was een super dag, en Cor, van Harte gefeliciteerd met je eerste plek!
Ah kijk aan Jorrit en Mike zijn natuurlijk nu wel RPB mannen dus daar ben ik zeer content mee!!
En ik kende niet alle Belgische vrienden maar dat Cor Paul er wel een beetje bovenuit stak had ik idd wel verwacht. Niettemin sterke prestatie voor je eerste wedstrijd!

Je dropte niet maar schoof weg met je rechtervoet, ik denk dat de ondergrond hard schoof. Je bent echt 3-4x weggeschoven met die voet, anders had wel goed gegaan denkik.Dan kwam de duckwalk, maar die ging slecht. Ik denk dat ik te snel probeerde te zijn en daardoor teveel naar voor hing. Ontelbaar keer dat ding gedropt en uiteindelijk was de tijd op (60 sec). Ik was nog een paar meter voor de streep en ben dus niet aan de farmers kunnen beginnen. Met het eerste onderdeel dus al meteen veel punten verloren.
No kidding. De zaterdag training bij Gijs was zwaarder dan deze gehele wedstrijd. Op een wedstrijd zit je toch merendeels van de tijd uit je neus te eten terwijl je zit te wachten op je beurt. Bij RPB is het hoog volume knallen tot je dood bent![]()