AndroidHealthClinic

Nieuws NSMB New Commers Strong Man Cup

De meeste van de deelnemers zitten hier op het forum heb ik het idee. Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn mij even jullie persoonlijke gegevens te mailen, zoals woonplaats, leeftijd, lengte en gewicht?

Graag mailen aan info@realdutchpower.nl

Ik heb de puntenuitslagen alvast gepubliceerd, in afwachting van het verslag.

Er staat in de einduitslag Nedereland bij Robert Hoff en volgens mij was Vincent Schrijen 13e geworden met 43 punten toch?

ik was inderdaad 13e.

Dan ben je nu 12e! Mooi toch?

Maar ff zonder gekheid, als er volgens jullie wat mis is met de uitslagen dan graag rechtstreeks contact opnemen met David de Vos (Sionnach). Van hem heb ik deze uitslagen ontvangen.

Enne Robert Hoff.....Bovenkarspel.....Nederland!!!!!

Oja, Nedereland.....nu zie ik het.

Laatst bewerkt:
Duurt wel lang met het verslag zeg!

op de mainpage ben ik nog 12e maar bij die andere 13e. Wat raar :rolleyes:

verslagje komt zo snel mogelijk, ik was er al aan begonnen maar mijn twee kids zijn ziek gevallen en dit weekend zat ik op de fibo (tijd dat ik over heb gaat naar training, prioriteiten hé jongens ;)), heb daarom wel al de uitslagen doorgegeven
wat die laatste betreft excuus voor de kleine verschillen, heeft enkel op die ranking 12-13 impact gehad geloof ik, ik heb niet de bestanden van de wedstrijd zelf maar heb de ranking in een nieuwe excel-file gemaakt met alle (tussen)tijden/prestaties erbij (leek mij interessant voor jullie), als iemand een fout zou zien in die van mij zeg het gerust (kan mij door vermoeidheid gemist hebben), maar ik vermoed dat er een foutje geslopen was in de telling de dag zelf door het uitvallen van Henk-Jan, genant my mistake :o (kinderziekte in het systeem)

ik maak me niet druk dat ik dus uiteindelijk toch 12e ben geëindigd ipv 13. het is nog steeds geen top 8 plaats. Zelfs al zou ik 1e of 2e op het log zijn geweest was me positie maar nipt een 8e ofzo. Heb gewoon k*t gepresteerd en moet er lering uit trekken :(

Bij mij is er ook een foutje, ik sta op 5de plaats maar ik was dus eerste????

nee hij is sarcastisch.
humor heeft hij niet :D

Ik was ook eerste!

Een zeer uitgebreid en mooi geschreven verslag (door David de Vos alias Sionnach) geplaatst op RDP.

Ik heb van de volgende deelnemers nog geen woonlaats bekend:

Olivier Kauffmann
Steven Christiaens
Nick Jans
Dirk Vaes
Andy Warrens

Zou heel fijn zijn als jullie me daar mee kunnen helpen.

leuk verslag!

Blij dat ik voor een "awkward moment" heb kunnen zorgen bij het conan's wheel :D
Snap nog altijd niet helemaal wat er verkeerd gelopen is, aangezien op trainingen bij Jimmy de hoogte nooit echt een probleem was. Ik denk dat de grond gewoon hoger was op die parking!

wow een stukje over mijn falen op de log. was inderdaad een harde les :(

Blij dat ik voor een "awkward moment" heb kunnen zorgen bij het conan's wheel :D
Snap nog altijd niet helemaal wat er verkeerd gelopen is, aangezien op trainingen bij Jimmy de hoogte nooit echt een probleem was. Ik denk dat de grond gewoon hoger was op die parking!
Of je bent gekrompen. :eek::D

Terug
Naar boven