jorg88
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 50
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 70kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ja met stenen klopt het.
Met Conan is het makkelijk als het verstelbaar is, maar dat is helaas niet altijd mogelijk.

Yoke is meestal toch verstelbaar, of toch in belgië. Nogal k*t als je dat ding niet kan optillen omdat je schouders niet hoog genoeg komen heDat valt onder de categorie van fysisch onmogelijke oefeningen.

dat klopt als je ergens slecht presteert door je lengte kan je dat later wel compenseren.
en ja een yoke moet wel verstelbaar zijn. als je er niet bij kan word het heel moeilijk. op je hoofd dan maar denkt mino dan. je moet je maar aanpassen![]()

Bij de Sterkste Man van Nederland is de yoke niet verstelbaar.
wat doen ze dan eigenlijk als iemand te klein is voor de yoke? of staat ie gewoon zo onwijs laag?

Die heeft het dan gewoon erg k*t. Net zoals die oude spanjaard die in de euro champions geval mee deed. Die moest op zijn tenen staan en kwam niet ver
Geloof dat de hoogte van de Yoke op tepelhoogte staat van een gemiddeld persoon a 1.80m lang.
Sommige events misschien niet maar met de meeste is dat gewoon goed mogelijk. Atlasjes op schouders, conans wheel hoger houden etc.

De meeste van de deelnemers zitten hier op het forum heb ik het idee. Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn mij even jullie persoonlijke gegevens te mailen, zoals woonplaats, leeftijd, lengte en gewicht?
Graag mailen aan info@realdutchpower.nl
Ik heb de puntenuitslagen alvast gepubliceerd, in afwachting van het verslag.
uiteraard,wie anders?