XXL Nutrition

Nieuws NSMB New Commers Strong Man Cup

Ja ze dachten laten we is wat anders proberen

Ik heb best een redelijk snelle internetverbinding (dacht ik altijd). Ik haal normaal films binnen met een snelheid van rond de 500 KB/s, maar nu met de foto's zit ik rond de 17 KB/s. Gaat zo'n 5 uur duren op deze manier.

FF geduld hebben dus.

Klopt wel dat er stukjes niet goed stonden. Het was dit of nog een week wachten.
grtz :)

Ik heb best een redelijk snelle internetverbinding (dacht ik altijd). Ik haal normaal films binnen met een snelheid van rond de 500 KB/s, maar nu met de foto's zit ik rond de 17 KB/s. Gaat zo'n 5 uur duren op deze manier.

FF geduld hebben dus.

Denk dat jullie Nederlanders een andere SERVER (land) krijgen van 2Share want zoals eerder gezegd lukt het tot 750kb/sec.

Als het echt niet lukt stuur ik je wel een selectie ofzo.

Nee hoor downloade met 500-600kb/sec

Denk dat jullie Nederlanders een andere SERVER (land) krijgen van 2Share want zoals eerder gezegd lukt het tot 750kb/sec.

Als het echt niet lukt stuur ik je wel een selectie ofzo.

ook jan z'n internetverbinding wordt een dagje ouder...

:D

Tof dat ik toch mijn events eens kan terugzien. Er is echt nog veel verbetering nodig als ik het zo zie :) Meer oefening op duckwalk, meer snelheid bij de laadrace, conan's wheel hoger houden ipv een cirkel op de grond te tekenen met dat ding, en dichter bij de paletten staan bij de stones. Enkel met mijn log ben ik enigzins tevreden :p

leuke filmpjes:thumbs:had graag nog eens mn medley en stones nog eens terug gezien:(,maar ze kunnen niet alles tonen natuurlijk

Tof dat ik toch mijn events eens kan terugzien. Er is echt nog veel verbetering nodig als ik het zo zie :) Meer oefening op duckwalk, meer snelheid bij de laadrace, conan's wheel hoger houden ipv een cirkel op de grond te tekenen met dat ding, en dichter bij de paletten staan bij de stones. Enkel met mijn log ben ik enigzins tevreden :p

verbetering is altijd en bij iedereen mogelijk he :p daar zijn de films wel fijn voor ja. en dat je problemen hebt bij duckwalk en canons wheel zal ook komen door je lengte en dus ook korte benen. ze zouden het canons wheel op hoogte moeten kunnen verstellen.

Als ik een oefening met 100kg wel kan uitvoeren maar met 200kg niet, is het excuus zwakte en niet lengte.

verbetering is altijd en bij iedereen mogelijk he :p daar zijn de films wel fijn voor ja. en dat je problemen hebt bij duckwalk en canons wheel zal ook komen door je lengte en dus ook korte benen. ze zouden het canons wheel op hoogte moeten kunnen verstellen.

Nee, jij past je aan op de events en niet de events op jou!

Als ik een oefening met 100kg wel kan uitvoeren maar met 200kg niet, is het excuus zwakte en niet lengte.

jaa oke daar heb je wel gelijk in. maar bij een laag gewicht kan je je armen wat omhoog brengen. met een hoog gewicht moet je hem alleen hoeven vasthouden en lopen. als je het omhoog moet gaan brengen wat anderen die langer zijn niet hoeven ben je altijd in het nadeel.

Wat is dat voor bullshit...

Als je niet bevoordeeld bent met je lengte, kan je je toch niet aanpassen?

Sommige events misschien niet maar met de meeste is dat gewoon goed mogelijk. Atlasjes op schouders, conans wheel hoger houden etc.

Ja met stenen klopt het.
Met Conan is het makkelijk als het verstelbaar is, maar dat is helaas niet altijd mogelijk.

Terug
Naar boven