XXL Nutrition

Nieuws NSMB New Commers Strong Man Cup

Lijst is vol 16 deelnemers ( 8 Belgen & 8 Nederlanders )

Ik hoop voor jullie dat iedereen komt en van zijn woord is.
Als dit een succes word, is dit een jaarlijkse gewoonte :D
Ik ben er zeker bij als het niet het eerste weekend van april (4 april) zal plaatsvinden want dan heb ik een wedstrijd die Koekoek organiseerd.

Wat verstaat men eigenlijk onder new commers? Aangezien er deelnemers tussen staat die al een stuk of 10 wedstrijden hebben gedaan.

wrsl een domme vraag :D

is het een IFSA log?

Wat verstaat men eigenlijk onder new commers? Aangezien er deelnemers tussen staat die al een stuk of 10 wedstrijden hebben gedaan.
Het kind moest nen naam hebben.
Het is een C-wedstrijd.
Denk dat je voor jezelf wel kan uitmaken of je hieraan voldoet of niet.
Anders zullen je mede atleten dat wel doen :D

De newcommers cup in Zwitserland had ook atleten die al wedstrijden hadden gedaan.
Met deze wedstrijd willen we de "lichtere" kalibers ook een kans geven om de smaak te pakken te krijgen.

:fuu: al vol voordat de datum bekend is, het lijkt sensation wel :(
naja, volgend jaar dan maar. jimmy, mocht er nog uitbreiding naar 20 man worden toegestaan schrijf ik me ook in: Cor-Paul Bezemer (NL)

Nice, heel misschien als alles vlekkeloos gaat doe ik ook wel mee.
Of denken jullie dat ik hier nog lang niet klaar voor ben?
Wil gewoon eens zien hoe zo'n wedstrijd gaat etc.

Edit; lol, zie dat het al vol is.:D

Nice, heel misschien als alles vlekkeloos gaat doe ik ook wel mee.
Of denken jullie dat ik hier nog lang niet klaar voor ben?
Wil gewoon eens zien hoe zo'n wedstrijd gaat etc.

Edit; lol, zie dat het al vol is.:D

komen misschien nog een paarp lekken bij. gewoon meedoen als dat het geval is!

mmmm lijkt me ook wel leuk om een keer mee te doen. Is al aardig druk zo te zien.....

zijn er trouwens 1vs1 onderdelen?

@ Squat Beast;
ik kom 99% zeker met Marco Bouma mee, ik wil opzich wel als 'reserve' mee doen als iemand niet op komt dagen of geblesseerd raakt.
- Bas Hudepohl (NL)

Laatst bewerkt:
als er nog plaats is doe ik mee:

jan vlasschaert, België

ok,nu ik me gisteren overpeisde,is de lijst vol.(had niet gedacht dat het zo snel ging gebeuren)
als er zijn die niet komen opdagen/afmelden of als de lijst nog uitgebreid word,dan wil ik er nog bij.
wim gevaert belgie
mss meerdere deelnemers en dan 2 daagse van maken met gewichtsklasse ?

typisch... nu de lijst vol is willen ze erbij :roflol:

---------- Toegevoegd om 12:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:27 ----------

ok,nu ik me gisteren overpeisde,is de lijst vol.(had niet gedacht dat het zo snel ging gebeuren)
als er zijn die niet komen opdagen/afmelden of als de lijst nog uitgebreid word,dan wil ik er nog bij.
wim gevaert belgie
???

wim gevaert belgie

Ik denk dat dat niet te doen is aangezien het nog een probeersel is van de NSMB.

Nu niet zeuren he. Je had dik de kans je in te schrijven. Zijn zelfs genoeg geweest die je zaten te pushen.

klopt, maar om er een 2 daagse van te maken is niet te doen lijkt me

----------------

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven