Falstyr
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 82
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 126kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

en zoals Jimmy zei, maximaal twee maal winnen en dan onverbiddelijk B, maar de federatie kan dit ook eerder beslissen. En de twijfelaars hebben ongelijk, dit is jullie kans ('was' eerder maar bon). Voor ons als federatie is het een test.

cool, heb er zin inbedankt voor het uitbreiden naar 20 deelnemers!

ja maar helaas niet alleen maar spierik denk wel dat we een beetje gaan afsteken tegen een reus van 2m/150kg![]()

als het al spieren moest zijn kan je zo meedoen met de sterkste man van nederland denk ik

beetje van de bomen schrapen?hahaha jaa idd, weet iemand waar je hars kan kopen (om maar met de deur in huis te vallen)

Succes iedereen met voorbereiden.
Met de 70 Log boven mn hoofd ben ik tevreden!![]()

Voor jou moeten ze een extra beker maken. Klasse dat je op 15-jarige leeftijd mee durft te doen.![]()
Ik kan sleeves van het merk Rehband aanraden voor iedereen die begint. Ze zijn wel wat prijzig maar je hebt er veel aan.
maar ik ga ook alleen maar voor de ervaring ben al blij als ik een paar stenen op getild krijg heb echt geen idee hoe dit is. vanaf nu maar kei hard op dit soort dingen gaan trainen, iedereen veel suc6 met zijn voorbereidingen!