Fitness Seller

Nieuws NSMB New Commers Strong Man Cup

uhm...ik eet liever deze amandel staaf en repen chocola op als je het niet erg vindt :P

zijn hier inderdaad weer deftige gesprekken :rolleyes:
kijk jongens, misschien ook nog eens een andere reactie/verduidelijking vanuit de NSMB-federatie maar ook persoonlijk:
Ik hoop dat iedereen die hieraan meedoet dit doet om kennis te maken met de sport, wedstrijdervaring op te doen, voor de eer/het sportieve plezier, ... en niet om anderen belachelijk stevig op hun doos te geven. Als je van jezelf weet dat je veel te sterk bent hiervoor schrijf je dan in voor andere wedstrijden (zoals sommige jongens reeds deden). The federation-boys are watching you :cool: en zoals Jimmy zei, maximaal twee maal winnen en dan onverbiddelijk B, maar de federatie kan dit ook eerder beslissen. En de twijfelaars hebben ongelijk, dit is jullie kans ('was' eerder maar bon). Voor ons als federatie is het een test.
Ik hoop dat de aangename onderlinge sfeer van op de finale ook weerklank vindt in deze wedstrijd, the battle is on the field, naast de wedstrijd moet er kameraadschap zijn, alleen zo kan een sport echt groeien.
Deze wedstrijd is vooral in het leven geroepen om de drempel te verlagen voor nieuw talent. Ik dacht vooral naar Belgen toe maar het is leuk om te zien dat er ook Nederlandse sporters zo gretig inschrijven. Een C-strongmanversie van "Belgenolland" so to say :p
Ben echt benieuwd naar de deelnemers en de wedstrijd zelf. En voor de rest: meedoen is belangrijker dan winnen maar als je er dan toch bent... go for the win :D

Succes iedereen met voorbereiden.
Met de 70 Log boven mn hoofd ben ik tevreden!:D

• Topic Starter Topic Starter
Update !

En de lijst is vol!!!

Voor de reserve als er iemand afvalt, kmen jullie in de plaats.
Misschien ook leuk dat jullie toch naar de wedstrijd komen in geval dat ...

Voor de jongens die op de lijst staan wees eerlijk en corect en verwittig tijdig als je niet kan deelnemen, zodat ander jongens ook een kans maken en het tijdig weten.

Gelieve geen nutteloze discuties te doen (bv, hij wel en waarom ik niet, en hij is te goed of te zwaar of te sterk voor dit )

Wij hebben iedereen na gekeken en indaad er vallen geen uitblinkers uit op het moment.
Het is een strijd tussen beginners en C atleten.

Als er vragen zijn kijk naar onze site/ wat verstaat men onder A,B en C wedstrijden.

De voorrondes is ook een unieke kans voor Belische atleten om ervaaring op te doen en zichzelf te testen. ( deze wedstrijd heeft geen letter om dat het gewoon een qualificatie is, en wij de belgen wat meer kennis en ervaring willen geven in de sport )

Deze wedstrijd zal door gaan in April en we denken rond het laatste weekend van de maand. Als de plaats en tijd gekent is posten we het onmiddelijk

Veel trainings plezier.

ps

Iedere atleet dient zij eigen materiaal mee te brengen
( magnesium, hars, riem, banden enz ... )
Wij zijn het leger des heils niet en je mede atleten nog minder.
Dus heb respect en wees voorbereid !!
-

Laatst bewerkt:
cool, heb er zin in :) bedankt voor het uitbreiden naar 20 deelnemers!

Zal een mooie groepsfoto worden. :D

hahaha jaa idd, weet iemand waar je hars kan kopen (om maar met de deur in huis te vallen)

• Topic Starter Topic Starter
Decatlon heeft dit, handbalhars (groenepotjes)
Of online kan je dan ook vinden.

oke thnx

Goede vraag spence. Voor de rest alle wraps en belts toe gestaan?

Ik heb er echt zin in hopelijk kan ik dan wel aardig die logg boven mijn hoofd krijgen :)

Ja alle spullen moet ik nog maar even gaan halen ik heb eigenlijk helemaal niks

Ik kan sleeves van het merk Rehband aanraden voor iedereen die begint. Ze zijn wel wat prijzig maar je hebt er veel aan.

jah zeker respect voor 15 jaar en dan al wedstrijd mee doet.
ik zelf schrok nog al toen ik zag dat ik wss een klein kereltje ben tegen over de rest aangezien iedereen minstens 10 cm groter is als mij (172) :P maar ik ga ook alleen maar voor de ervaring ben al blij als ik een paar stenen op getild krijg heb echt geen idee hoe dit is. vanaf nu maar kei hard op dit soort dingen gaan trainen, iedereen veel suc6 met zijn voorbereidingen!

Terug
Naar boven