Fitness Seller

Nieuws NSMB New Commers Strong Man Cup

tis een beginners wedstrijd, dus het is gewoon om mee te doen en te kijken of het je bevalt.
altijd leuk om voor een goede plek te gaan, maar daar gaat het in dit geval niet om (in mijn geval)

Mag dan wel een beginners wedstrijd zijn, maar als je deze sport beoefend ben je toch wel competitief ingesteld mag ik hopen. Ik wil gewoon in de sub-top eindigen ook al is dit me eerste wedstrijd :P

Het is wel typisch. Hoe voller iets is, hoe meer mensen opeens nog willen. Aard van het beestje. Het willen hebben van iets wat er niet is :D

Vroeg me af. Squatbeest. Zal er magnesium, hars en reserve riemen aanwezig zijn of moeten de deelnemers hier zelf voor zorgen?

Mag dan wel een beginners wedstrijd zijn, maar als je deze sport beoefend ben je toch wel competitief ingesteld mag ik hopen. Ik wil gewoon in de sub-top eindigen ook al is dit me eerste wedstrijd :P

Het is wel typisch. Hoe voller iets is, hoe meer mensen opeens nog willen. Aard van het beestje. Het willen hebben van iets wat er niet is :D

Natuurlijk doen we allemaal ons best, en proberen we ons zo goed mogelijk voor te bereiden.
er zullen alleen wel grote krachtverschillen zijn tussen verschillende deelnemers, daarom zie ik het meer als kennismaken.

----------------

Laatst bewerkt:
Sabri Barac; Nederland

+1
ik vind ook dat men voor die wedstrijd beginners meer kansen moet geven.
met alle respect voor die gasten,maar er zijn er die meedoen aan de voorondes van belgie???dat zijn al geen beginners meer.
maar zoals mc chick al zei,ik heb mn kans al gehad.:p

Aan ons om te laten zien dat die gasten de voorrondes niet waard zijn door alles te geven wat we hebben en beter te presteren. Is alleen maar extra motivatie om 1 of 2 sterke gasten er bij te hebben om te kijken hoe je tegen ze meet. Anderzijds is het weer demotiverend omdat je toch geen kans hebt op de winst. Dus wat als we die gasten mee laten doen, maar niet in het klassenment ehhehe :D

Als ik naar de lijst kijk kan ik geen echte uitschieter aanwijzen. Er zijn zeker een man of 6 aan elkaar gewaagd en die zouden allemaal kunnen winnen, en dat maakt het een mooie lijst.

Daarnaast zeggen gym stats ook niet alles. Events zijn toch weer een heel ander kaliber.

Aan ons om te laten zien dat die gasten de voorrondes niet waard zijn door alles te geven wat we hebben en beter te presteren. Is alleen maar extra motivatie om 1 of 2 sterke gasten er bij te hebben om te kijken hoe je tegen ze meet. Anderzijds is het weer demotiverend omdat je toch geen kans hebt op de winst. Dus wat als we die gasten mee laten doen, maar niet in het klassenment ehhehe :D

de meesten die meedoen,zal wel zijn om ervaring op te doen,en niet met de bedoeling om te winnen denk ik,je kunt moeilijk verwachten dat je al wint op je eerste wedstrijd he:p
ik denk dat er gasten bijzijn die nog nooit odd hebben getraind.;)
zoals er al iemand zei,gewoon een leuke dag van maken:)

Altijd voor de winst gaan ook al lukt het je niet. Winners Mentaliteit levert meer respect dan als een zout zak voor de leuk mee doen ook al is het een eerste wedstrijd. Maar that's just me I guess :)

Lol ik ben zo gek geweest om gisteren me wasmachine los te koppelen en een paar keer op te tillen als oefening hehe.

• Topic Starter Topic Starter
Inderdaad we zullen zien hoe de 1ste keer verloopt.

En we hebben besloten er een lijst van te maken van 20 atleten.

En Strongman1976: Er stondt bij max 16 deelnemers onder de namen van de atleten.
En inderdaad er stondt inderdaad tot 30 Juni en wordt veranderd tot 30 Januari.

Klagen en zagen is makelijk, maar zelf iets doen dat op en top is ... ( triestig )

By the way: UPDATE !!
-

En Strongman1976: Er stondt bij max 16 deelnemers onder de namen van de atleten.

Klagen en zagen is makelijk, maar zelf iets doen dat op en top is ... ( triestig )

-

Doe mij er maar bij dan. robert de lange, nederland :)

-
ok,ik zie dat het uitgebreid is tot 20,mag ik erbij?:D
wim gevaert(belgie)

Nou nog plaats voor 2 man zie ik. Kom op strong1976.

Edit: eindelijk. :D

huh hoe kan dat nou....sta er niet bij

Nou nog plaats voor 2 man zie ik. Kom op strong1976.

Edit: eindelijk. :D

ik heb lang getwijfeld,omdat ik knieblessure heb,en ik mss onder het mes moet,maar ik heb gisteren met iemand gesproken die het ook heeft gehad die zei dat het enkel een kijkoperatie is,en niets voorstelt,daarom dat ik me heb overpeist gisteren,maar kon niet op forum omdat ik niet thuis was;)

---------- Toegevoegd om 13:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:40 ----------

huh hoe kan dat nou....sta er niet bij
hebt u het wel aangevraagd?

edit; **** it, ik doe gewoon mee.:P

ik heb lang getwijfeld,omdat ik knieblessure heb,en ik mss onder het mes moet,maar ik heb gisteren met iemand gesproken die het ook heeft gehad die zei dat het enkel een kijkoperatie is,en niets voorstelt,daarom dat ik me heb overpeist gisteren,maar kon niet op forum omdat ik niet thuis was;)

---------- Toegevoegd om 13:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:40 ----------

hebt u het wel aangevraagd?

Sta nu bij reserve :). Nou hopen dat er iemand geen zin heeft tegen die tijd.

Terug
Naar boven