- Waardering
- 1.793
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 117kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
tis een beginners wedstrijd, dus het is gewoon om mee te doen en te kijken of het je bevalt.
Altijd leuk om voor een goede plek te gaan, maar daar gaat het in dit geval niet om (in mijn geval)

Mag dan wel een beginners wedstrijd zijn, maar als je deze sport beoefend ben je toch wel competitief ingesteld mag ik hopen. Ik wil gewoon in de sub-top eindigen ook al is dit me eerste wedstrijd
Het is wel typisch. Hoe voller iets is, hoe meer mensen opeens nog willen. Aard van het beestje. Het willen hebben van iets wat er niet is![]()
+1
ik vind ook dat men voor die wedstrijd beginners meer kansen moet geven.
met alle respect voor die gasten,maar er zijn er die meedoen aan de voorondes van belgiedat zijn al geen beginners meer.
maar zoals mc chick al zei,ik heb mn kans al gehad.![]()

Aan ons om te laten zien dat die gasten de voorrondes niet waard zijn door alles te geven wat we hebben en beter te presteren. Is alleen maar extra motivatie om 1 of 2 sterke gasten er bij te hebben om te kijken hoe je tegen ze meet. Anderzijds is het weer demotiverend omdat je toch geen kans hebt op de winst. Dus wat als we die gasten mee laten doen, maar niet in het klassenment ehhehe![]()

Inderdaad we zullen zien hoe de 1ste keer verloopt.
En we hebben besloten er een lijst van te maken van 20 atleten.
En Strongman1976: Er stondt bij max 16 deelnemers onder de namen van de atleten.
En inderdaad er stondt inderdaad tot 30 Juni en wordt veranderd tot 30 Januari.
Klagen en zagen is makelijk, maar zelf iets doen dat op en top is ... ( triestig )
By the way: UPDATE !!
-

ok,ik zie dat het uitgebreid is tot 20,mag ik erbij?Inderdaad we zullen zien hoe de 1ste keer verloopt.
En we hebben besloten er een lijst van te maken van 20 atleten.
En Strongman1976: Er stondt bij max 16 deelnemers onder de namen van de atleten.
En inderdaad er stondt inderdaad tot 30 Juni en wordt veranderd tot 30 Januari.
Klagen en zagen is makelijk, maar zelf iets doen dat op en top is ... ( triestig )
By the way: UPDATE !!
-

ik heb het aangevraagd,vd week scan laten nemen van mn knie,is al verbeterd dus zal wel lukken.Nou nog plaats voor 2 man zie ik. Kom op strong1976.

Nou nog plaats voor 2 man zie ik. Kom op strong1976.
Edit: eindelijk.![]()

hebt u het wel aangevraagd?
ik heb lang getwijfeld,omdat ik knieblessure heb,en ik mss onder het mes moet,maar ik heb gisteren met iemand gesproken die het ook heeft gehad die zei dat het enkel een kijkoperatie is,en niets voorstelt,daarom dat ik me heb overpeist gisteren,maar kon niet op forum omdat ik niet thuis was
---------- Toegevoegd om 13:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:40 ----------
hebt u het wel aangevraagd?
. Nou hopen dat er iemand geen zin heeft tegen die tijd.en nu iedereen hard trainen!