Hallo allemaal,
Ik lees al een tijdje mee en heb besloten een logje te openen om mijn progressie bij te houden en om er motivatie uit te halen. Sinds mijn achtste ben ik op hoog niveau bezig geweest met vechtsport en ik heb hierin ook verschillende nationale en internationale titels behaald. In verband met studie heb ik echter steeds minder tijd om te trainen en dus heb ik besloten me vooral op krachttraining te richten omdat dit makkelijker in te plannen is en ik natuurlijk zo groot en sterk mogelijk wil worden
. Ik zal wel altijd vechtsport blijven doen en trainen wanneer mogelijk. Misschien in de toekomst weer wedstrijden vechten.
Sinds half/eind januari van dit jaar ben ik serieus bezig met krachttraining.
Leeftijd: 18 jaar
Lengte: 183 cm
Gewicht: 79/80 kg
BF ~ 10%
Stats:
BP 5 x 75 kg
SQ 1 x 100 kg (ATG)
DL 5 x 115 kg
Afgelopen week ben ik flink ziek geweest dus heb ik niet kunnen trainen, ik zal dus weer even moet inkomen maar dat zal vast snel genoeg gaan
Trainingsschema (vanaf deze week ook flyes):
Ik hoop dat ik me logje een beetje goed bij kan houden
Morgen start ik weer met LB1. Hopelijk wordt het wat
- Numen.
Ik lees al een tijdje mee en heb besloten een logje te openen om mijn progressie bij te houden en om er motivatie uit te halen. Sinds mijn achtste ben ik op hoog niveau bezig geweest met vechtsport en ik heb hierin ook verschillende nationale en internationale titels behaald. In verband met studie heb ik echter steeds minder tijd om te trainen en dus heb ik besloten me vooral op krachttraining te richten omdat dit makkelijker in te plannen is en ik natuurlijk zo groot en sterk mogelijk wil worden
. Ik zal wel altijd vechtsport blijven doen en trainen wanneer mogelijk. Misschien in de toekomst weer wedstrijden vechten.Sinds half/eind januari van dit jaar ben ik serieus bezig met krachttraining.
Leeftijd: 18 jaar
Lengte: 183 cm
Gewicht: 79/80 kg
BF ~ 10%
Stats:
BP 5 x 75 kg
SQ 1 x 100 kg (ATG)
DL 5 x 115 kg
Afgelopen week ben ik flink ziek geweest dus heb ik niet kunnen trainen, ik zal dus weer even moet inkomen maar dat zal vast snel genoeg gaan

Trainingsschema (vanaf deze week ook flyes):
UB1
BP - opbouwen tot max. set van 3-5 reps
BOR
Incline DB press
Lat Pulldown supersetted met facepulls
(Incline flyes)
Tricep Pushdowns
Barbell curls
LB1
Squat - opbouwen tot max. set van 3-5 reps
RDL