MuscleMeat

NUTRAL's toekomst

Peiling Peiling Wat vind je over Nutral?

• Lekka! Nutral rulez, toekomstig gebruik blijft een optie

Stemmen: 6 15,0%
  • Nope, er is iets mis met dit goedje

Stemmen: 8 20,0%
  • Ik wacht nog even tot de zaken wat helderder zijn alvorens mij te uiten

Stemmen: 26 65,0%

• Totaal stemmers
    40
  • Peiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.

Joop68

Competitive Bodybuilder
Waardering
1
Sinds paar dagen veel heisa over het ug lr3igf NUTRAL

Wil nu eens weten, van onze dbb-leden, igf-gebruikers of niet, of ze dit goedje nog gaan gebruiken of dat ze de labtest onzin vinden

gebruik de poll svp, voeg overige comments in posts

Ik was eerst echt overtuigd nutral-igf te gebruiken ipv Gh ,nu weet ik het even niet !!

Gaat weer nergens over dit topic, testrapport is gepost dus...!!! Zegt genoeg lijkt me!!! Verder moet iedereen het zelf weten!!!

Mr. B.I.G. zei:
Gaat weer nergens over dit topic, testrapport is gepost dus...!!! Zegt genoeg lijkt me!!! Verder moet iedereen het zelf weten!!!

Het gaat over hoe er nu over igf gedacht wordt niet ? Ik Vindt het wel interesant wie wat er nu eigenlijk van denkt !

Ik pas even als je het niet erg vind

deleted!

Laatst bewerkt:
willem wat wil je nu bereiken met deze poll?..

als het spul getest is als ratten insuline is het ratten insuline..dat weet ik 100% zeker..

je kan beter een poll maken of mensen groeien of niet van ratten insuline want aan sommige ervaringen te lezen op dit forum doet het toch wel iets met je...

Dat er in Nutral geen IGF 1 zit moge nu wel duidelijk zijn toch?

• Topic Starter Topic Starter
laat het dan zo wezen

Je k*tn beter een poll neerzetten met de vraag: Vertrouwd u, na alle commotie, de uitslag van het BOS-rapport betreffende Nutral?

Dan ben je beter bezig. Want deze vraag gaat ervan uit dat iedereen meteen maar het BOS-rapport voor waarheid aanneemt terwijl er een heel stel zijn die hun vragen hebben.

Ten eerste snap ik zowiezo niet, waarom het andere topic gesloten is. En dat de persoon die het topic sluit nog brutaal loopt te doen in dit topic? je post heeft geen enkele toegevoegde waarde DW.

Daarnaast vertrouw ik die labtest niet, want als je inzoomt, dan zie je duideijk om de lettertjes heen dat er geknipt en geplakt is. En een labrapport komt zo nooit uit een printer van een laboratorium. En de test is genomen door iemand die in het verleden een scammer was, posten ervan zijn zelfs verwijderd in het andere topic! Hij zegt ook da hij het testen absoluut niet voor het geld doet en dat hij niks met de labtest zal verdienen, maar daarnaast zegt hij wel, koop het magazine! geen eigenbelangen dus? en laat ik maar niet verder op in gaan in de andere eigenbelangen die hierbij voor hem een rol spelen (anders zal een brutaal iemand die alleen maar in de wind staat deze post zeker weer verwijderen?)

En al zou het ratteninsuline zijn, wil je dan zeggen dat ratteninsuline dezelfde effecten heeft als IGF-1 LR3 in AA?
Want er is geen enkele negatieve reactie over de igf-1 lr3 van nutral, iedereen heeft de effecten wat igf-1 lr3 ook zou moeten doen. De enigste negatieve reactie is van de gene die de labtest heeft genomen en zegt dat het rattenslin is. Rattenslin zou gekoeld bewaard moeten worden en iedereen die Nutral igf-1 LR3 gebruikt heeft, heeft gewoon gemerkt dat het de effecten van igf1 lr3 had.

STERKER nog, uit betrouwbare bronnen heb ik dat Nutral binnekort met nieuwe producten zal komen, waarbij iedereen die het gebruitk ook de gewenste resultaten zulle verwachten die ook bij het product horen!
Tot dat een scheldend jaloers iemand weer een labtest in elkaar plakt die dan zal beweren dat het gorilla igf1 is of iets dergelijks!

wat heeft de topic starter met nutral? wil je nutral zo graag naar beneden halen terwijl je het nog nooit gebruikt hebt?

we weten iedereen z'n mening nou wel wat betreft igf van nutral, zelfde discussie, ander topic........onnodig.

younggod zei:
wat heeft de topic starter met nutral? wil je nutral zo graag naar beneden halen terwijl je het nog nooit gebruikt hebt?

we weten iedereen z'n mening nou wel wat betreft igf van nutral, zelfde discussie, ander topic........onnodig.

Ik zit als toeschouwer aan de kant en verwonder me over de ijver die aan de dag wordt gelegd om dit product een hoek in te schuiven.

Het ruikt, het ruikt.

• Topic Starter Topic Starter
younggod zei:

wtf ? ben je vergeten dat ik het zelfs vóór jou al had gebruikt?

dit topic mag een slotje op wat mij betreft, gaat nergens meer over, het is allemaal zo vaag dat niemand meer weet hoe noch wat

en trouwens, zo moeilijk is het allemaal niet, de mensen met een beetje ervaring weten waar het slecht ruikt:)

ccccciiao

Waarom een slotje erop? Vind het raar dat de vorige discusie gesloten is dit onderwerp lijkt me toch wel een belangrijke discusie.

Het vorige topic is gesloten omdat het volledig uit de hand liep...

Ik heb er mijn persoonlijke mening ingezet....

Toevallig heeft een hele goede kennis van mij die betreffende vial laten onderzoeken via bodyofscience omdat hij er spuitplekken van kreeg..deze test heeft hem 1000 usd gekost, maar dat heeft die gozer er wel voor over..

als de uitslag gepost wordt dat het rattenslin is krijg je eerste te horen rattenslin bestaat niet..dat blijkt wel zo te zijn..dan wordt bos uitgemaakt als zijnde oplichters..omdat ze zgn concurrenten zijn..

dat concurrentie verhaal mag iemand mij dan hier meteen uitleggen..want Nutral is de enige in NL die IGF heeft behalve Gensci...

De vraag is namelijk niet of je groeit van Nutral, maar volgens mij of nutral IGF is..

koeien groeien ook als een gek op clenbuterol, maar mensen voor geen meter..

en de mensen die het hardste onzin roepen in de Nutral thread zijn mijn inziens niet allemaal onpartijdig..

grt. Rico

willlem zei:
wtf ? ben je vergeten dat ik het zelfs vóór jou al had gebruikt?

dit topic mag een slotje op wat mij betreft, gaat nergens meer over, het is allemaal zo vaag dat niemand meer weet hoe noch wat

en trouwens, zo moeilijk is het allemaal niet, de mensen met een beetje ervaring weten waar het slecht ruikt:)

ccccciiao

mijn fout, dacht dat je alleen andere merken had geprobeerd..

vraag me alleen af wat de bedoeling is van al die heisa hierom.. vind je het troep, gebruik je het niet...punt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven