XXL Nutrition

Gear vroeger Vs Gear nu

Was de gemiddelde gear in jaren '80 en '90 van betere kwaliteit dan de gemiddelde gear vandaag?

  • Ja

    Stemmen: 17 60,7%
  • Neen

    Stemmen: 11 39,3%

  • Totaal stemmers
    28

Bezoekers in dit topic

Klopt, maar zeker de ugl die er lang zijn zullen dit niet zo snel doen. Aas is niet zozeer een markt waar het gaat om zo goedkoop mogelijk maar juist om zo goed mogelijk. Als ze een batch onderdoseren merken sowieso een heleboel mensen dat en de overstap naar een andere ugl is zo gemaakt.

https://forum.bodybuilding.nl/topics/labtests-gs.53059/

Je kan het ook bekijken dat nieuwe merken in het begin goede kwaliteit leveren om klanten te winnen en dan na een tijd (wanneer hun naam het kan dragen) mindere batches hebben :p

Die labtests vind ik heel leuk om te lezen maar vaak zijn die resultaten al van meer dan 10 jaar geleden. Ipv labtests van whey zou ik wel bijleggen voor labtests van verschillende merken AAS hier op het forum, maar allicht is dat niet haalbaar door mogelijke juridische problemen ofzo?
 
Het bezit van aas in Nederland is gewoon legaal, zou niet weten waarom je het niet mag laten testen, tenslotte word dit voor drugs ook gedaan (wat wel illegaal is).

En zou inderdaad kunnen maar wanneer dat gebeurt krijg je hier op het forum sowieso het zelfde als met het b&f gebeuren. Het lijkt mij het ieder geval het niet waard/rendabel om minder er in te stoppen. Maar goed, zeg nooit nooit..
 
Klopt, maar zeker de ugl die er lang zijn zullen dit niet zo snel doen. Aas is niet zozeer een markt waar het gaat om zo goedkoop mogelijk maar juist om zo goed mogelijk. Als ze een batch onderdoseren merken sowieso een heleboel mensen dat en de overstap naar een andere ugl is zo gemaakt.

https://forum.bodybuilding.nl/topics/labtests-gs.53059/

Het is helaas al 10 jaar geleden nu dat die labtests zijn uitgevoerd. Dergelijke labtests op dit forum zijn erg outdated altijd, gelukkig kun je met AAS erg goed voortgaan op gebruikerservaring. Als je plots een ondergedoseerde vial hebt maakt dat meestal een hemel aan verschil, tenzij je een gigantische stack hebt natuurlijk.
 
Vroeger, toen vials met 250mg/ml nog 600mg/ml bevatten als we de veteranenervaringen moeten geloven.
 
Zelf brouwen, dan vergelijken. Dan oordelen.
Maar men is graag lui, zonder er echt iets voor te willen doen.
Juist! Geloof me RAW test e is RAW test e, ik zit niet veel op bodybuilding.nl maar de doses die ik zie van 100 test p 100 tren 100 mast in 1 ml schud ik me hoofd geloof je zelf dat je 300mg op kan lossen zonder sC's die dodelijke PiP veroorzaken?? Koop goeie ugl/home brew die vertrouwt die echt 100mg test p in zet ipv 25mg! En je zult zien de verschil!
 
Vroeger hadden jullie allemaal minder nodig omdat jullie minder massa hadden. Mystery solved
 
er zijn merken hier in omloop die gewoon bevatten wat het hoort te bevatten, dus dat je minder gain op UG is gewoon BULLCRAP...

heb pas geleden sus gehad van apotheek en als ik het vergelijk met UG sus, geen verschil.

als ik nu kijk hoe ik ga en reageer en hoe me voel met toen in de tijd dat ik wedstrijden deed, GEEN VERSCHIL...

als je niet aankomt op de bekende merken die hier in omloop zijn is er wat anders aan de hand dan je gear..... je eten? je trainen?
 
er zijn merken hier in omloop die gewoon bevatten wat het hoort te bevatten, dus dat je minder gain op UG is gewoon BULLCRAP...

heb pas geleden sus gehad van apotheek en als ik het vergelijk met UG sus, geen verschil.

als ik nu kijk hoe ik ga en reageer en hoe me voel met toen in de tijd dat ik wedstrijden deed, GEEN VERSCHIL...

als je niet aankomt op de bekende merken die hier in omloop zijn is er wat anders aan de hand dan je gear..... je eten? je trainen?

Ben zeker overtuigd dat er goede merken zijn tegenwoordig die bevatten wat ze horen te bevatten. Maar voor elk goed merk is er, volgens mij, een merk die je best kan vermijden.

Pakweg 15 jaar geleden had je dat probleem niet.
 
sommigen verwachten er ook te veel van .. je bent niet zomaar de nieuwe mr. o
 
Back
Naar boven