Fitness Seller

Gear vroeger Vs Gear nu (1 bezoeker)

Was de gemiddelde gear in jaren '80 en '90 van betere kwaliteit dan de gemiddelde gear vandaag?

  • Ja

    Stemmen: 17 60,7%
  • Neen

    Stemmen: 11 39,3%

  • Totaal stemmers
    28

Bezoekers in dit topic

Hoor je idd vaak hoor, dit :)

- HG vs UG vials
- Laboratorium kwaliteit vs. zolderkamer kwaliteit

Net zoals vials ondergedoseerd worden, kan ik me voorstellen dat de makers van de rauwe poeders ook meer winst willen maken. Versnijden misschien?? Ik noem maar wat :)

Geen idee. Maar ik geloof nooit dat de grondstoffen uit China dezelfde kwaliteit hebben dan de stoffen die gebruikt worden door legit pharma producenten.
Dat lijkt me te mooi om waar te zijn.
Word er ginder überhaupt wel gecontroleerd op kwaliteit? Denk niet dat die Chinezen wakker liggen van wat wij hier in ons reet spuiten :-)

Misschien kan Galen hier beter op antwoorden wat de kwaliteit zoal kan beïnvloeden. Productieprocessen?
 
ben altijd skeptisch als iemand met van die wilde claims komt over 500mg hg test vs 500mg ug test

naast mogelijke onderdosering (die dan wel vrij significant moet zijn) waar zou dat verschil dan door moeten komen? test-e = test-e
 
Ik haalde 30 jaar geleden alles zelf in de appo in Belgie en alles hg ,was gewoon het beste spul wat er was !!
Info haalde we uit het boekje van Peter van Z ,ik heb het boekje nog is uit 1987 met zijn bevindingen en kuren uit die tijd.

Mijn bevinden hg tot ug is dat, ug maar ong 50% van de juiste hoeveelheid mg per ml is tegenover vroeger hg.
 
moraal van het verhaal; ug gear is allemaal ondegedoseerd en hg gear wordt massaal gefaked. dus gewoon allemaal natty blijven.

Gewoon 2x UG dosis zetten, ben je alsnog goedkoper uit t.o.v. HG...
 
moraal van het verhaal; ug gear is allemaal ondegedoseerd en hg gear wordt massaal gefaked. dus gewoon allemaal natty blijven.

Van HG gear tegenwoordig ben ik geen van (door grote kans op fakes) maar het is niet omdat UG gear 'minder' is tegenover de gear in jaren 90 dat het daarom het niet meer waard is.

Ook al is UG gear vaak ondergedoseerd, dan nog is het beter dan niets eh :)

Zoals Punjab zegt: gewoon hogere dosis UG zetten, is nog steeds goedkoper dan HG ;)
 
Geen idee. Maar ik geloof nooit dat de grondstoffen uit China dezelfde kwaliteit hebben dan de stoffen die gebruikt worden door legit pharma producenten.
Dat lijkt me te mooi om waar te zijn.
Word er ginder überhaupt wel gecontroleerd op kwaliteit? Denk niet dat die Chinezen wakker liggen van wat wij hier in ons reet spuiten :-)

Misschien kan Galen hier beter op antwoorden wat de kwaliteit zoal kan beïnvloeden. Productieprocessen?

Inderdaad, misschien dat Cools of Galen er meer over kunnen zeggen
 
Meeste pharma grondstoffen komen gewoon uit China.. Je medicatie in de apotheek, merendeel China. Het wordt alleen beter verwerkt ipv een 'thuisbrouwsel'.

Nu is het zo dat de grote farmaceuten betere connecties hebben en er aan strenge veiligheidsvoorschriften voldaan moet worden. Maar daar houden ze minder rekening mee als het om producten voor de zwarte markt gaat. Kwaliteit kost ook geld, dus goede kwaliteit grondstof ook en je bron moet betrouwbaar zijn.
 
Tren, de beste hg van allemaal
Jup. Hg parabolan was toen gewoon 100% echt. Nu enkel maar ug te krijgen en veelal fake of ondergedoseerd.

HumanGrade trenbolone bestaat al sinds 1987 niet meer. Het wordt enkel nog officieel geproduceerd voor veterinair gebruik in de vorm van implantaat-pellets (Finaplex-H). Het vee krijgt 60 dagen voor de slacht een implantaat om de vlees opbrengst te vergroten.
Alle vormen van injecteerbaar Trenbolone (enanthate, acetate, hexahydrobenzylcarbonate) wordt alleen nog gemaakt en gebuikt in het illegale circuit.

Dus iedereen die na 1987 groot is geworden op een vorm van trenbolone heeft een UG product gehad.
 
Vroeger word altijd geromantiseerd. Tegenwoordig pakken ze al een kuurtje als de 70kg bench barrière is gebroken en klagen ze steen en been als ze daarna nog ecto zijn dus ik weet het zo net nog niet..
Maargoed alles kan natuurlijk. Vroeger waren de auto's na een tonnetje op de teller al versleten en nu draaien ze met gemak 4x zoveel. Aan de andere kant kocht je vroeger een wasmachine en die ging 20 jaar mee, tegenwoordig is die na 5 jaar aan vervanging toe.
 
Was nog beschikbaar tot 1997 ;-) daarna ug :-(
Waar heb je dat gelezen?
Zover ik weet is Hoechst-Roussel in 1987 gestopt met elke vorm van injecteerbare trenbolone.

Trenbolone acetate first became popular among U.S. bodybuilders during the 1980’s, a time when the drug was being smuggled in from Europe in high volume. It was identified (rightly so) as a powerful anabolic and androgenic agent, and quickly became a drug of choice among American competitive bodybuilders. Although extremely hot for a brief period of time, the supply of trenbolone acetate ended abruptly in 1987, as Hoechst-Roussel decided to voluntarily discontinue sale of all injectable forms of this medication. Although unconfirmed, the growing public concern about sports doping likely had much to do with this decision, as the discontinuation of “controversial” steroids was very common during the late 1980’s and early 1990’s. This event marked the end of legitimate medicines containing trenbolone acetate for injection.

© 2016 Anabolic.org. Read more Anabolic Steroids & Substance Info at: http://www.anabolic.org/trenbolone-acetate/
 
Waar heb je dat gelezen?
Zover ik weet is Hoechst-Roussel in 1987 gestopt met elke vorm van injecteerbare trenbolone.
Ik heb het over Parabolan van Negma (Frankrijk), ik hoorde de oude garde daar altijd over praten dat dat goed spul was, maar spijtig genoeg niet meer te verkrijgen was eind jaren negentig.https://www.steroid.com/Parabolan.php#
 
Omdat die heel waarschijnlijk ook de real deal gear kent en dus weet dat je geen 1000mg test nodig hebt als je echt goed spul hebt.
Mijn allereerste kuur was bij mn toenmalige huisarts. 50mg deca per week. 50mg!!! Was kant en klare spuit per stuk uit Belgische apotheek. Geloof t of niet maar ik had uitstekende resultaten.
2e kuur eveneens bij die huisarts was 250mg sustanon per week. En ook hiermee ontplofte ik.
Als je dat nu verteld aan jongere mensen die starten met 500mg UG kijken ze je aan alsof je uit je nek lult.
Zie gasten genoeg die hun 2e kuur al 500 test en 400 deca nemen, UG weliswaar...

Er zijn degelijke UG labs en ik gebruik zelf UG nu maar denk ervan wat je wil, het is gewoon niet te vergelijken.

Ik gainde anders wel meer op 250 test 400 tren 200 mast ugl dan op 250 sust ew (human grade)

Daarnaast zou ik niet snappen als je als ugl lagere dosis er in doet, mensen betalen sowieso met liefde 10 euro per Vial meer voor goede shit en dat beetje extra aas kost daar een fractie van.

Neemt niet weg dat tegenwoordig iedereen maar meer en meer zet omdat meer beter zou zijn. Vaak ook ter compensatie van voeding/training.

Inb4 welke gains
 
Zelf brouwen, dan vergelijken. Dan oordelen.
Maar men is graag lui, zonder er echt iets voor te willen doen.
 
Daarnaast zou ik niet snappen als je als ugl lagere dosis er in doet, mensen betalen sowieso met liefde 10 euro per Vial meer voor goede shit en dat beetje extra aas kost daar een fractie van.

Er zijn ongetwijfeld nog veel goede UGL die doseren zoals het moet, maar het is toch altijd waakzaam zijn.
 
Laatst bewerkt:
Is gewoon logisch dat het in die jaren betere gear was. Kennis van anabolen was nihil en het werd nog volop 'legaal' gebruikt onder athleten en gemaakt door echte farmaceutische bedrijven. Dus volgens mij geen twijfel mogelijk dat de gear toen beter was door verschijdene redenen.

Het voorbeeld dat je gebruikt houdt daarintegen volgens mij geen verband daarmee. Als deze persoon vandaag dezelfde echte dosis gear zou gebruiken zou het effect hetzelfde zijn. Daarbij moet je nog genetica ed rekenen, en het feit dat 1 jaar on zijn op een onbekende dosis toch wel vet lang is om mooi resultaat te halen.
 
Er zijn ongetwijfeld nog veel goede UGL die doseren zoals het moet, maar het is toch altijd waakzaam zijn.

Klopt, maar zeker de ugl die er lang zijn zullen dit niet zo snel doen. Aas is niet zozeer een markt waar het gaat om zo goedkoop mogelijk maar juist om zo goed mogelijk. Als ze een batch onderdoseren merken sowieso een heleboel mensen dat en de overstap naar een andere ugl is zo gemaakt.

https://forum.bodybuilding.nl/topics/labtests-gs.53059/
 
Back
Naar boven