Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nutral zal ongetwijfeld niet expres rat-slin hebben gebruikt (als het er echt in zit)....dus zou de kans niet vrij groot zijn dat er in andere merken igf ook geen andere shit in zit dan igf...Leviathan zei:Ik weet het eerlijk gezegd niet.....
De prijs is zeer aantrekkelijk en ik heb ook wel goede dingen gemerkt tijdens gebruik.
Maar aangezien ik iemand ben die liever op zeker speelt denk ik dat ik het bij de andere merken hou.
lorenzo zei:Jammer dat er op de vorrige treat een slotje werd gezet,dit is toch iets waar mensen meer over willen weten(logisch).
DBC01 zei:Ik zit als toeschouwer aan de kant en verwonder me over de ijver die aan de dag wordt gelegd om dit product een hoek in te schuiven.
biggest j zei:Heb zelf ook die nutral gebruikt 40 \mcgs s'morgens 40mcgs sávond
en heb er niets maar dan ook helemaal niets van gemerkt!
In mijn ogen dus een extreme vorm van geld over de balk of het nu ratten insuline was of niet..
Mr. B.I.G. zei:Gaat weer nergens over dit topic, testrapport is gepost dus...!!! Zegt genoeg lijkt me!!! Verder moet iedereen het zelf weten!!!

fer zei:Ten eerste snap ik zowiezo niet, waarom het andere topic gesloten is. En dat de persoon die het topic sluit nog brutaal loopt te doen in dit topic? je post heeft geen enkele toegevoegde waarde DW.
Daarnaast vertrouw ik die labtest niet, want als je inzoomt, dan zie je duideijk om de lettertjes heen dat er geknipt en geplakt is. En een labrapport komt zo nooit uit een printer van een laboratorium. En de test is genomen door iemand die in het verleden een scammer was, posten ervan zijn zelfs verwijderd in het andere topic! Hij zegt ook da hij het testen absoluut niet voor het geld doet en dat hij niks met de labtest zal verdienen, maar daarnaast zegt hij wel, koop het magazine! geen eigenbelangen dus? en laat ik maar niet verder op in gaan in de andere eigenbelangen die hierbij voor hem een rol spelen (anders zal een brutaal iemand die alleen maar in de wind staat deze post zeker weer verwijderen?)
En al zou het ratteninsuline zijn, wil je dan zeggen dat ratteninsuline dezelfde effecten heeft als IGF-1 LR3 in AA?
Want er is geen enkele negatieve reactie over de igf-1 lr3 van nutral, iedereen heeft de effecten wat igf-1 lr3 ook zou moeten doen. De enigste negatieve reactie is van de gene die de labtest heeft genomen en zegt dat het rattenslin is. Rattenslin zou gekoeld bewaard moeten worden en iedereen die Nutral igf-1 LR3 gebruikt heeft, heeft gewoon gemerkt dat het de effecten van igf1 lr3 had.
STERKER nog, uit betrouwbare bronnen heb ik dat Nutral binnekort met nieuwe producten zal komen, waarbij iedereen die het gebruitk ook de gewenste resultaten zulle verwachten die ook bij het product horen!
Tot dat een scheldend jaloers iemand weer een labtest in elkaar plakt die dan zal beweren dat het gorilla igf1 is of iets dergelijks!
dutchbodybuil zei:. Eén van mijn vrienden had een gigantische allergische reactie, en die zou eigenlijk boos moeten zijn i.p.v. jullie.