MuscleMeat

NUTRAL's toekomst

Peiling Peiling Wat vind je over Nutral?

• Lekka! Nutral rulez, toekomstig gebruik blijft een optie

Stemmen: 6 15,0%
  • Nope, er is iets mis met dit goedje

Stemmen: 8 20,0%
  • Ik wacht nog even tot de zaken wat helderder zijn alvorens mij te uiten

Stemmen: 26 65,0%

• Totaal stemmers
    40
  • Peiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
no problemo, had alleen nutral gebruikt en het effect was toen WUNDERBAR

Ik weet het eerlijk gezegd niet.....

De prijs is zeer aantrekkelijk en ik heb ook wel goede dingen gemerkt tijdens gebruik.

Maar aangezien ik iemand ben die liever op zeker speelt denk ik dat ik het bij de andere merken hou.

Leviathan zei:
Ik weet het eerlijk gezegd niet.....

De prijs is zeer aantrekkelijk en ik heb ook wel goede dingen gemerkt tijdens gebruik.

Maar aangezien ik iemand ben die liever op zeker speelt denk ik dat ik het bij de andere merken hou.
nutral zal ongetwijfeld niet expres rat-slin hebben gebruikt (als het er echt in zit)....dus zou de kans niet vrij groot zijn dat er in andere merken igf ook geen andere shit in zit dan igf...
misschien voorlopig maar hgh, prijs tov igf verschilt helemaal niet zoveel..

Nou....als je die hgh op knappe dosis een beste tijd gaat doen scheelt het toch aanzienlijk,bro....

lol ja was ff vergete dat er ook mensen zijn die wat meer dan 5iu ed nemen:)...

Je zal gek zijn als je het nu nog gebruikt.Jammer dat er nu weer gezecht wordt dat de test niet echt is.Er zijn mischien mensen die dit aannemen en het toch gaan gebruiken.Sommige zijn echt gewetenloos.
Jammer dat er op de vorrige treat een slotje werd gezet,dit is toch iets waar mensen meer over willen weten(logisch).

Heb zelf ook die nutral gebruikt 40 \mcgs s'morgens 40mcgs sávond
en heb er niets maar dan ook helemaal niets van gemerkt!
In mijn ogen dus een extreme vorm van geld over de balk of het nu ratten insuline was of niet..

biggest j zei:
Heb zelf ook die nutral gebruikt 40 \mcgs s'morgens 40mcgs sávond
en heb er niets maar dan ook helemaal niets van gemerkt!
In mijn ogen dus een extreme vorm van geld over de balk of het nu ratten insuline was of niet..

ook niet in je op gekomen om iets te uppen totdat je wel wat merkt?

:eek: HUH 1000 usd heeft die gast geld te veel ofzo...

Ik dacht dat IGF heel moeilijk te controleren was??

En is die gast niet een scammer van MR, ja toch??

Mr. B.I.G. zei:
Gaat weer nergens over dit topic, testrapport is gepost dus...!!! Zegt genoeg lijkt me!!! Verder moet iedereen het zelf weten!!!

Iets verder kijken misschien? 1+1=2.

Zie eerst het testrapport en de commentaren en dan deze post, elders:

[Link niet meer beschikbaar]

:rolleyes:

fer zei:
Ten eerste snap ik zowiezo niet, waarom het andere topic gesloten is. En dat de persoon die het topic sluit nog brutaal loopt te doen in dit topic? je post heeft geen enkele toegevoegde waarde DW.

Daarnaast vertrouw ik die labtest niet, want als je inzoomt, dan zie je duideijk om de lettertjes heen dat er geknipt en geplakt is. En een labrapport komt zo nooit uit een printer van een laboratorium. En de test is genomen door iemand die in het verleden een scammer was, posten ervan zijn zelfs verwijderd in het andere topic! Hij zegt ook da hij het testen absoluut niet voor het geld doet en dat hij niks met de labtest zal verdienen, maar daarnaast zegt hij wel, koop het magazine! geen eigenbelangen dus? en laat ik maar niet verder op in gaan in de andere eigenbelangen die hierbij voor hem een rol spelen (anders zal een brutaal iemand die alleen maar in de wind staat deze post zeker weer verwijderen?)

En al zou het ratteninsuline zijn, wil je dan zeggen dat ratteninsuline dezelfde effecten heeft als IGF-1 LR3 in AA?
Want er is geen enkele negatieve reactie over de igf-1 lr3 van nutral, iedereen heeft de effecten wat igf-1 lr3 ook zou moeten doen. De enigste negatieve reactie is van de gene die de labtest heeft genomen en zegt dat het rattenslin is. Rattenslin zou gekoeld bewaard moeten worden en iedereen die Nutral igf-1 LR3 gebruikt heeft, heeft gewoon gemerkt dat het de effecten van igf1 lr3 had.

STERKER nog, uit betrouwbare bronnen heb ik dat Nutral binnekort met nieuwe producten zal komen, waarbij iedereen die het gebruitk ook de gewenste resultaten zulle verwachten die ook bij het product horen!
Tot dat een scheldend jaloers iemand weer een labtest in elkaar plakt die dan zal beweren dat het gorilla igf1 is of iets dergelijks!

Okay bro,we hebben samen gemaild, ik weet intussen wie en wat, want vergis je niet jij hebt ook "vrienden". Ik heb ter goeder trouw deze vial laten testen. Eén van mijn vrienden had een gigantische allergische reactie, en die zou eigenlijk boos moeten zijn i.p.v. jullie. Normaal post ik hier ook niet, die uitslag is hier op het forum gezet door iemand die ook op BODYOFSCIENCE zit. Dat ik hier nu beschuldigd word van scammen verwonderd mij, graag wat specifieker, ik verkoop namelijk geen AAS of drugs, nooit gedaan ook. Het is volkomen natuurlijk dat de mensen die Nutral vermarkten er alles aan gelegen is om mij in een difuus daglicht te stellen. Maar ik ben dat goed zat, niet om mijzelf want ik heb mijn werk in de USA daar word ik voor betaald, en ik hoef niet voor peanuts hier te posten. Ik adviseer ook UG's en kom daar open voor uit. Dat is mijn hobby, lees maar eens op BODYOFSCIENCE drugs forum daar zie je UG na UG gepost en iedereen is enthousiast over en met elkaar. Dat is toch veel mooier als dit kleinzielige gedoe. Ik heb ook nauw contact met British Dragon, maar post toch kritische labanalyses van dat merk en Rebecca vat dat ook niet persoonlijk op. En over dat plakken in de graphs, ridiculous!!! In de moderne labs heeft de digitale ontwikkeling ook grond gevat.
Ik wil 1 betrouwbaar iemand van dit forum, alle info toesturen inclusief de formats van het laboratorium, maar ik betwijfel of dan die moderator ook niet van partijdigheid beschuldigd wordt. Ik zal contact opnemen met de moderator van dit forum om te kijken of hij hier ook duidelijkheid wil scheppen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Kijk....iig 1 mod die na mijn post wel scherp is....en nog wel een mod die zelf niks aan a.s doet....respect voor Eric.

Als die Windmill nou ook zo scherp was maar nee...die wist alleen maar mijn posts omdat ik het niet eens ben met bep dingen en wat levert dat dus op?

ONDUIDELIJKHEID EN ****ING CENSUUR!!

Way to go DBB.....de mensen die altijd eerlijk zijn geweest de mond snoeren en gasten die een twijfelachtige reputatie hebben de hand boven het hoofd houden....hier zit een smerig luchtje aan!

dutchbodybuil zei:
. Eén van mijn vrienden had een gigantische allergische reactie, en die zou eigenlijk boos moeten zijn i.p.v. jullie.

Hou toch op met dat suffe gelul,man....die vriend van jou was tenminste zo eerlijk om toe te geven dat het een allergische reactie kon zijn want hij vertelde me nog dat de rest die hij kon die Nutral gebruikten er wél als een speer op gingen....

-edit-

En niet omdat we hier zo graag aan censuur willen doen, maar we gaan geen eventuele suppliers bij naam noemen hier.

Maakt niet uit in wat voor situatie, maar dat is gewoon not done. :thumbd:

Als je met iemand persoonlijk problemen heb los je dat op via PM/mail/MSN, maar we gaan geen oorlog op dit board uitvoeren. Dat kunnen wij als board gewoon niet tolleren omdat zo'n vete zelfs deze site op zwart kan zetten. Justitie leest namelijk ook mee.

Ik kan echter niet blijven editten en vriendelijk verzoeken te posten zonder mensen in het openbaar te beschuldigen. Dus bij deze het laatste vriendelijke doch dringende verzoek dit soort posts niet meer te maken (geld dus voor iedereen!).

Laatst bewerkt door een moderator:
Dan had je als eerste Dutchbodybuider op zn vingers moeten tikken,J!!

Die begon ermee namelijk maar daar heb je niks van gezegd....

Het is dat IK vannacht wél scherp was en dat dus postte en EricR heeft het meteen aangepast...wat logisch is want die shit moeten we idd niet op een forum hebben.

Je moet dus niet met 2 maten meten,gab...

Ik weet helemaal niets van jouw voorbeeld, dus hoe kan ik met 2 maten meten.

Nu moet je mij ook niet gaan beschuldigen, want ik heb met niemand wat te maken en sta overal buiten.

Ik heb alleen ervoor te zorgen dat topics niet ontsporen en dat doe ik zo goed en kwaad het kan en zit dus niet te wachten op beschuldigingen aan mijn adres.

Ik heb het over het feit dat je Dutchbodybuilder zn post niet aangepast hebt....maar zelfs jij kan niet alles zien dus ik ga er dan maar vanuit dat je het zelf niet gelezen hebt.

Maar je moet ook mijn kant van het verhaal begrijpen,gab....ik zal je op MSN wel ff het een en ander uitleggen.;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven