Fitness Seller

NUTRAL's toekomst

Peiling Peiling Wat vind je over Nutral?

• Lekka! Nutral rulez, toekomstig gebruik blijft een optie

Stemmen: 6 15,0%
  • Nope, er is iets mis met dit goedje

Stemmen: 8 20,0%
  • Ik wacht nog even tot de zaken wat helderder zijn alvorens mij te uiten

Stemmen: 26 65,0%

• Totaal stemmers
    40
  • Peiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
MRj ook jij hebt de post gelezen van dutchbodybuilder, voor die werd aangepast, dat stond er wel mooi 7 dagen gestaan.
Want je was er als de kippen bij, om die labtest te mogen inzien.

Dus doe nou niet alsof je niet weet wat er bedoelt wordt met 2 maten te meten.

Ik onthou toch niet elke post 7 dagen lang? Kennelijk stond er niets schokkends genoeg om direct actie op te ondernemen. Ik heb wel wat beters te doen dan elke post tot 3x toe analyseren.

Buiten dat was ik zelf aangesproken of ik die labtest wilde verifieren om zodoende dat gezeik hier in te dammen.

Nu opt*fen met dat gezeik, begin het nu zelf ook zat te worden. Post gewoon normaal of niet. Kinderachtig gedoe.

Een post hoef je ook niet 7 dagen te onthouden en 3x te analyseren, in de 2e regel stond gelijk iets wat niet mocht, waar jij altijd iedereen mee op de vingers tikt!

Kinderachtig zeg jij MRJ met je optieften? Een discussieboard is om te discussieren

Kinderachtig is dat niemand de labtest te zien krijgt!

fer zei:
Een post hoef je ook niet 7 dagen te onthouden en 3x te analyseren, in de 2e regel stond gelijk iets wat niet mocht, waar jij altijd iedereen mee op de vingers tikt!

Kinderachtig zeg jij MRJ met je optieften? Een discussieboard is om te discussieren

Kinderachtig is dat niemand de labtest te zien krijgt!
Ben je hardleers of hardhorend? Wat je verder met MrJ of met een ander te bespreken hebt doe je maar per PM.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven