MuscleMeat

Ode aan Lucas G! Ecto benchmonster

Status
Niet open voor verdere reacties.

Champ

Competitive Powerlifter
Waardering
41
Lengte
1m87
Massa
130kg
Jaja wie kent hem niet!

Op de texel cup drukte deze kerel 220kg met een lichaamsgewicht van 68kg ofzo??
Omdat veel mensen denken dat je zwaar moet wegen om zwaar te banken wilde ik graag deze info posten.. in de hoop de ecto's hier te motiveren!
Alle respect voor Lucas, hij is Ecto, hij is sterk, hij is een benchmonster!

misschien dat hij hier wel gaat posten, dan kunnen de ecto's tenminste eens advies krijgen van een andere ecto ipv een meso of in huggy's geval een endo!

En nu?

+3x lichaamsgewicht. respect voor die kerel !

Erg netjes. Wat squat en deadlift hij?

Ik ken hem wel! :)

Maar eerlijk gezegd deden zijn demo's (Op de SchagenCup deed hij er ook 1) me voornamelijk besluiten dat ik dat gazilliondouble ply overarched kont los 5 cm benchen maar bullshit vind.

Ik was dan ook meer onder de indruk van zijn 150 tijdens de wedstrijd zelf, een dikke 2x BW raw bench.

Ik ken hem wel! :)

Maar eerlijk gezegd deden zijn demo's (Op de SchagenCup deed hij er ook 1) me voornamelijk besluiten dat ik dat gazilliondouble ply overarched kont los 5 cm benchen maar bullshit vind.

Ik was dan ook meer onder de indruk van zijn 150 tijdens de wedstrijd zelf, een dikke 2x BW raw bench.

Van die shit ben ik ook echt niet onder de indruk. Wordt dan meer een wedstrijdje wie er gestoord genoeg is om zulke gear te kopen en aan te trekken (wat op zich al een prestatie is). Een shirted bench is geen bench.

ben benieuwd wat die knaap eet dan.

Wel een hele krop sla per dag! :eek:

• Topic Starter Topic Starter
Van die shit ben ik ook echt niet onder de indruk. Wordt dan meer een wedstrijdje wie er gestoord genoeg is om zulke gear te kopen en aan te trekken (wat op zich al een prestatie is). Een shirted bench is geen bench.

Wel een hele krop sla per dag! :eek:

Joh zeg dat eens een paar keer in de logs van Ylke ofzo! :D daar maak je vrienden mee! :thumbs: dat bevestigt namelijk mijn statement dat zijn bankdruk in het forumrecord topic verwijderd moet worden! :p

RAW drukt hij 150kg wat alsnog ruim 2x zijn lichaamsgewicht is..

en nu? ik weet dat hij hier op het forum zit en wilde hem uit de kast lokken!
Maar kan me voorstellen met de reactie van Unclez en Viking dat hij zich maar stil houd! Jammer..:cool:

De schagencup zelf was niet in goede handen!! als ik er nog bij was geweest had ik de boel zo aangestuurd dat Lucas er op gelet zou hebben:o

Als hij zich door twee van die puriteinse brombeertjes tegen laat houden moet je het wellicht proberen met een lollie ofzo? :)

haha ik ben die gast heb een blog geplaatst dus kijk maar en beslis zelf meningen van anderen is ok maar doen me niks. ik lift zoals ik wil raw 1ply 2ply .

Missie geslaagd Champ, we hebben een reactie!:D

• Topic Starter Topic Starter
hehehe.... We Rule :thumbs:

Ik wilde deze thread ff nieuw leven in blazen!:)

---------- Toegevoegd om 12:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:13 ----------

200 in een 1ply, 220 gister in een losse dubbelply.. en hij weegt 70kg.

Met een extra wijde grip was m,n raw bench 202.5 kg met lichaamsgewicht van 67 en met een slechte aangever :mad:
Contest grip was 167.5 touch en go en smaldrukken 150 is m,n zwakste onderdeel.
Had laatste perioden vaak last van schouderblessures maar druk nu weer 160 dus gaat de goede kant op.
Ga 26 sep raw mee doen op een powerliftwedstrijd dat wil zeggen met riem kniebandages en polsbandages

En daar is ons mini mensje:D

XBM is meer een champ-fan volgens mij;) Zo'n halve bodybuilder:)

Met een extra wijde grip was m,n raw bench 202.5 kg met lichaamsgewicht van 67 en met een slechte aangever :mad:
Contest grip was 167.5 touch en go en smaldrukken 150 is m,n zwakste onderdeel.
Had laatste perioden vaak last van schouderblessures maar druk nu weer 160 dus gaat de goede kant op.
Ga 26 sep raw mee doen op een powerliftwedstrijd dat wil zeggen met riem kniebandages en polsbandages

Je deed die energym clasic ook mee?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven