XXL Nutrition

Sticky Ogen Laseren: Ervaringen & Adviezen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zelf ook mijn ogen laten laser in Turkije. Top beslissing geweest. Intralasik incl. vlucht en 3 dagen hotel zo'n <1200-1500 EU. Inmiddels al weer 6 jaar geleden. Geniet er nog iedere dag van
Gedurfd, dat in Turkije. Het zal maar mis gaan...

Welkom trouwens :)
 
Bump.

Vrijdag afspraak in een ooglaserkliniek om te kijken welke methode het meest passend is. Hoop zelf op Relex Smile omdat je letterlijk de volgende dag weer je normale leven op kan pakken.

Kosten bedragen trouwens (ongeacht de methode) omgerekend zo’n 3000 euro voor 2 ogen. Dunno hoe zich dat verhoudt tot NL / Turkije? Ik heb het er ruimschoots voor over iig
 
Bump.

Vrijdag afspraak in een ooglaserkliniek om te kijken welke methode het meest passend is. Hoop zelf op Relex Smile omdat je letterlijk de volgende dag weer je normale leven op kan pakken.

Kosten bedragen trouwens (ongeacht de methode) omgerekend zo’n 3000 euro voor 2 ogen. Dunno hoe zich dat verhoudt tot NL / Turkije? Ik heb het er ruimschoots voor over iig
Was zelf 4k kwijt voor relex smile 2 ogen in Nederland. Normale leven oppakken na 1 dag zou ik niet per se roepen, hele dag met een foeilelijke zonnebril op en elk uur druppels in je oog

Edit: vond het ook echt een klote operatie, de verdoving werkte niet zo goed bij mij dus heb aardig wat gevoeld van dat gepor in je oog wanneer ze de dode cellen gaan weghalen.

before:
1000007984.jpg


Direct na de operatie:
20230302_113956.jpg


Zelfde avond van de operatie:
20230302_215139.jpg


Ondertussen al weer bijna een jaar geleden joh
 
Laatst bewerkt:
Was zelf 4k kwijt voor relex smile 2 ogen in Nederland. Normale leven oppakken na 1 dag zou ik niet per se roepen, hele dag met een foeilelijke zonnebril op en elk uur druppels in je oog

Edit: vond het ook echt een klote operatie, de verdoving werkte niet zo goed bij mij dus heb aardig wat gevoeld van dat gepor in je oog wanneer ze de dode cellen gaan weghalen.

before:
Bekijk bijlage 615129

Direct na de operatie:
Bekijk bijlage 615130

Zelfde avond van de operatie:
Bekijk bijlage 615131

Ondertussen al weer bijna een jaar geleden joh

En is je zicht na 1 jaar nog steeds goed? Geen last van droge ogen en shit?

Balen dat je verdoving niet goed werkte, want de mensen die ik erover sprak zeiden allemaal dat ze er 0,0 van voelden.
 
En is je zicht na 1 jaar nog steeds goed? Geen last van droge ogen en shit?

Balen dat je verdoving niet goed werkte, want de mensen die ik erover sprak zeiden allemaal dat ze er 0,0 van voelden.
Ja zicht is beter dan met bril, droge ogen had ik voor de operatie al, dat is nu niet anders.
 
Was zelf 4k kwijt voor relex smile 2 ogen in Nederland. Normale leven oppakken na 1 dag zou ik niet per se roepen, hele dag met een foeilelijke zonnebril op en elk uur druppels in je oog

Edit: vond het ook echt een klote operatie, de verdoving werkte niet zo goed bij mij dus heb aardig wat gevoeld van dat gepor in je oog wanneer ze de dode cellen gaan weghalen.

before:
Bekijk bijlage 615129

Direct na de operatie:
Bekijk bijlage 615130

Zelfde avond van de operatie:
Bekijk bijlage 615131

Ondertussen al weer bijna een jaar geleden joh
Zo te zien ook bij bergman clinic hilversum geweest?

Mijn vrouw heeft ook daar der ogen ook laten laseren.
Heeft geen spijt van de keuze.
Had ook 0,0 last van de operatie.
Idd 4k oid kwijt voor de behandeling
 
Heb zelf intralasik gedaan in 2011.
Van -10 naar goed zicht.
Volgende dag kon ik gewoon naar t ziekenhuis rijden. Hele leven was vrijwel normaal op t 8x druppelen per dag.
Mocht alleen een aantal weken nier zwaar tillen etc.
Was toen wel 3000 per oog. Turkije is vele maken goedkoper maar nog niet zo bekend.
Ik heb wel een adres van iemand (degene van wie ik perfecte nazorg kreeg) die elk jaar een paar x met een groep naar Turkije ging om daar de hele groep te laten laseren. Dat was 1/3 van de prijs. Inclusief vlucht en 3 dagen verblijf. Hoe de prijs nu ligt weet ik niet. Maar kan je via pm het adres geven.

Nu 13 jaar later nog dolblij ermee. 🙂
 
Zo te zien ook bij bergman clinic hilversum geweest?

Mijn vrouw heeft ook daar der ogen ook laten laseren.
Heeft geen spijt van de keuze.
Had ook 0,0 last van de operatie.
Idd 4k oid kwijt voor de behandeling
Inderdaad Bergman clinic in Hilversum. Op de lichtelijke traumatische ervaring na ook geen spijt gehad.
 
Back
Naar boven