MuscleMeat

Oke boys...we krijgen aandacht van ellegirl forum

Whaha wat een topic weer. 'Nee is geen haar, is acne van het kure' :roflol:

Even een stereotypje bewijzen baas? :roflol:

Whaha wat een topic weer. 'Nee is geen haar, is acne van het kure' :roflol:

Even een stereotypje bewijzen baas? :roflol:

kom je ons vergezellen op ellegirl :p

en idd, lil priest is wel beetje stereotyp kuurder.. meteen kuren zonder basis want we willen gespierd en ripped zijn.. (no offence lilpriest, jij heb dbb, dus met de info kom jij er wel in minder dan TWEE jaar ;))

kom je ons vergezellen op ellegirl :p

en idd, lil priest is wel beetje stereotyp kuurder.. meteen kuren zonder basis want we willen gespierd en ripped zijn.. (no offence lilpriest, jij heb dbb, dus met de info kom jij er wel in minder dan TWEE jaar ;))

oh op zo'n manier.

ik had wel degelijk een basis, ik had dik 2 jaar getraind voordat ik ging kuren, niet al te lang dat ik naturel bezig was ik weet het maar ging niet gelijk op trainingsdag 1 kuren.

heb alleen het stomme gedaan om te gaan kuren op een te hoge % en die foto was het resultaat ;)

hehe moet wel zeggen goeie commentaar van de dbb crew op elle, die krishna word hard gedist (weet niet hoe je het anders moet zeggen)

t*ring, ik zit me net te bedenken. Als je er een beetje redelijk uitziet en je post je foto op dat Ellegirl forum, heb je genoeg p*ssy tot je 30 bent.

Jezelf aanmelden op het ellegirl forum om daar tienermeisjes uit te maken voor k*twijfen vind ik een behoorlijke fail al zeg ik het zelf. Hier stikt het van de test en lullen we over bier, t**ten en wijven. Daar heeft oestrogeen de overhand en praten ze over derde beens, breezers en handtassen. Geef die chicks dan op zijn minst wat serieuze pointers over hoe ze hun arme vriendjes kunnen ppen.

t*ring, ik zit me net te bedenken. Als je er een beetje redelijk uitziet en je post je foto op dat Ellegirl forum, heb je genoeg p*ssy tot je 30 bent.

pfft man hoef je er niet eens redelijk voor uit te zien.. als je afentoe al ziet met wat voor ecto's en superdudes ze op de foto durven te gaan... zucht

Het is afwachten tot ze een soortgelijke topic over ons maken daar, dan is het hek van de dam voor de internetdaters hier. :roflol:

ja wil je dat wel de gros is rond de 18 jaar en oerlelijk en heel erg onzelfverzekerd die niet makkelijk een gozer uit vragen laat staan uberhaupt te gaan daten met jou.

maar ja pobeer het en hou ons zeker op de hoogte !!!!!!!!

Jezelf aanmelden op het ellegirl forum om daar tienermeisjes uit te maken voor k*twijfen vind ik een behoorlijke fail al zeg ik het zelf. Hier stikt het van de test en lullen we over bier, t**ten en wijven. Daar heeft oestrogeen de overhand en praten ze over derde beens, breezers en handtassen. Geef die chicks dan op zijn minst wat serieuze pointers over hoe ze hun arme vriendjes kunnen ppen.

Haha een behoorlijke fail?? Ik zou het eerder te triest voor woorden noemen...maargoed dat kan ook niet anders met al die kleuters hier.

+1

pfft man hoef je er niet eens redelijk voor uit te zien.. als je afentoe al ziet met wat voor ecto's en superdudes ze op de foto durven te gaan... zucht

En het merendeel van de bevolking is een bb of zo? :rolleyes: En al je vrienden zijn geen ecto's waarschijnlijk ook, want die zijn te min voor je? :roflol:

Ligt het aan mij of zijn sommigen hier lichtelijk gefrustreerd? :o

+1

En het merendeel van de bevolking is een bb of zo? :rolleyes: En al je vrienden zijn geen ecto's waarschijnlijk ook, want die zijn te min voor je? :roflol:

ja ik wel heb al geen coïtus gehad voor 9 dagen nu en me b*ch is pleite naar der pa en dan nog der zien op je werk bijna elke dag en nog niet eens afgezogen worden. dus ja ik ben dan ook LICHTELIJK gefrustreerd :shoot::shoot::shoot::shoot::nut::nut::nut::nut::nut::nut::hedbang::hedbang::hedbang::hedbang::dance:

hehe ben wel beniewd naar de reacties van jvr nou kunnen die ecto's en breezahs het gelijk schudden :D

+1

nah geen frustratie, gewoon lekker bs uitkramen.. wat wil je anders om 3 uur 's nachts :P

nah geen frustratie, gewoon lekker bs uitkramen.. wat wil je anders om 3 uur 's nachts :P

idd, sommige nemen het hier te serieus en anderen gaan weer ff net te ver, so be it....het gaat mij maar om 1 ding om 3 uur s'nachts en dat is dat ik mij vermaak en vooral om lil hehe:D

idd, sommige nemen het hier te serieus en anderen gaan weer ff net te ver, so be it....het gaat mij maar om 1 ding om 3 uur s'nachts en dat is dat ik mij vermaak en vooral om lil hehe:D

ben niet zo grappig hoor :D

JVR is veel beter aan het werk op die elle forum maar ripped spant de kroon :D

Terug
Naar boven