- Waardering
- 5.498
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
laat dan niet je hoofd zien gap, je moet wel iets aan de verbeelding over laten![]()
Whaha wat een topic weer. 'Nee is geen haar, is acne van het kure'
Even een stereotypje bewijzen baas?![]()

)kom je ons vergezellen op ellegirl
en idd, lil priest is wel beetje stereotyp kuurder.. meteen kuren zonder basis want we willen gespierd en ripped zijn.. (no offence lilpriest, jij heb dbb, dus met de info kom jij er wel in minder dan TWEE jaar)

t*ring, ik zit me net te bedenken. Als je er een beetje redelijk uitziet en je post je foto op dat Ellegirl forum, heb je genoeg p*ssy tot je 30 bent.

ja eigenlijk wel maar is gewoon te leuk om die reacties te zien.
sorry snap je niet, maar ja is toch echt geen haar
t*ring, ik zit me net te bedenken. Als je er een beetje redelijk uitziet en je post je foto op dat Ellegirl forum, heb je genoeg p*ssy tot je 30 bent.

Jezelf aanmelden op het ellegirl forum om daar tienermeisjes uit te maken voor k*twijfen vind ik een behoorlijke fail al zeg ik het zelf. Hier stikt het van de test en lullen we over bier, t**ten en wijven. Daar heeft oestrogeen de overhand en praten ze over derde beens, breezers en handtassen. Geef die chicks dan op zijn minst wat serieuze pointers over hoe ze hun arme vriendjes kunnen ppen.
iedereen heeft een speeltuin nodig tochHaha een behoorlijke fail?? Ik zou het eerder te triest voor woorden noemen...maargoed dat kan ook niet anders met al die kleuters hier.

Jezelf aanmelden op het ellegirl forum om daar tienermeisjes uit te maken voor k*twijfen vind ik een behoorlijke fail al zeg ik het zelf. Hier stikt het van de test en lullen we over bier, t**ten en wijven. Daar heeft oestrogeen de overhand en praten ze over derde beens, breezers en handtassen. Geef die chicks dan op zijn minst wat serieuze pointers over hoe ze hun arme vriendjes kunnen ppen.
pfft man hoef je er niet eens redelijk voor uit te zien.. als je afentoe al ziet met wat voor ecto's en superdudes ze op de foto durven te gaan... zucht
En al je vrienden zijn geen ecto's waarschijnlijk ook, want die zijn te min voor je? 

+1
En het merendeel van de bevolking is een bb of zo?En al je vrienden zijn geen ecto's waarschijnlijk ook, want die zijn te min voor je?
Ligt het aan mij of zijn sommigen hier lichtelijk gefrustreerd?![]()

+1
En het merendeel van de bevolking is een bb of zo?En al je vrienden zijn geen ecto's waarschijnlijk ook, want die zijn te min voor je?
Ligt het aan mij of zijn sommigen hier lichtelijk gefrustreerd?![]()

nah geen frustratie, gewoon lekker bs uitkramen.. wat wil je anders om 3 uur 's nachts![]()

idd, sommige nemen het hier te serieus en anderen gaan weer ff net te ver, so be it....het gaat mij maar om 1 ding om 3 uur s'nachts en dat is dat ik mij vermaak en vooral om lil hehe:D

ben niet zo grappig hoor
JVR is veel beter aan het werk op die elle forum maar ripped spant de kroon![]()